اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970320299608629

تکنیک‌های موبایل مارکتینگ

چطور از موبایل مشتریان،‌ مال سنتر بسازیم؟‌

کد: 13970320299608629

https://goo.gl/X8pkU8

، تهران , (اخبار رسمی): امروز همه می‎دانند و می‎گویند که گوشی‎های موبایل برای بازاریابی مهم هستند،‌ اما پرسش تأمل برانگیز اینجا است که چطور از این گوشی‎های همراه برای خود بیلبوردی بسازیم که مدام ما را در حضور مخاطبان تبلیغ می‎کنند؟‌

چطور از موبایل مشتریان،‌ مال سنتر بسازیم؟‌
چطور از موبایل مشتریان،‌ مال سنتر بسازیم؟‌

آمار و ارقام نشان می‌دهد که تا پایان سال 2018 میلادی،‌ نیمی از کاربران در سرتاسر جهان تصمیم می‎گیرند تا تمام امورات برخط‌شان را با موبایل و تبلت به سرانجام برسانند و جز بر روی این ابزارهای هوشمند آنلاین نباشند.

خوشبختانه اقبال گسترده به گوشی‌های هوشمند تنها مختص کشورهای صنعتی و توسعه‎یافته مانند امریکا و اروپا نیست و اگر مثلا آمریکایی‎ها 71 درصد از زمان آنلاین بودن خود را صرف موبایل‌خوانی و گوشی‎گردی می‌کنند،‌ مردمان اندونزیایی 90 درصد از عمر را پای گوشی‎های همراه سپری می‏‌کنند.

حال که به اهمیت غیر قابل انکار موبایل مارکتینگ در دنیای امروز پی بردید،‌ بهتر است با فوت و فن‎هایی خبرگی در موبایل مارکتینگ نیز بیشتر آشنا شوید.

گوگل،‌ موبایل پیوندتان مبارک؛‌

از سال 2016 میلادی،‌ گوگلی‎ها اعلام کرده‎اند که ایندکس‌های موتاور جستجوی خود را بر مبنای موبایل خواهند چید، ‌بنابراین اگر می‎خواهید سایت‌تان در دل گوگل جا باز کند لازم است که طراحی و به روز نگه داشتن نسخه موبایل سایت‌تان را در اولویت اصلی کار خود قرار دهید.

«اوسین بولت» سایت‌ها باشید؛‌

تحقیقات ثابت کرده است کافی است بیشتر از 3 ثانیه برای لود شدن و بالا آمدن سایت‌تان دست دست کنید،‌ تا اگر نه تمام کاربران اما لااقل حدود 50 درصد از آنها قید دیدار سایت‌تان را بزنند و مسافر سایتی دگر شوند. سرعت بالا در رو آمدن به مذاق موتور جستجوی گوگل هم بسیار خوش می‎نشیند و هر زمان این جستجوگر دریابد که سریع به رخصت کاربر،‌ فرصت دیدار می‎دهید،‌ حسابی هوای‌تان را خواهد داشت و در بلندی‎های کاربربین اینترنت جایتان خواهد داد

شخص شخیص کاربر را دریابید

در بازار رقابتی که هر کسب و کاری حسابی «لی لی به لا لای» مشتری می‎گذارد،‌ اگر از «کشیدن ناز» مخاطبانتان غفلت کنید،‌ دیری نمی‌پاید که در دام تنهایی اسیر خواهید شد. یکی از روش‌هایی که کمکتان می‎کند تا در پایان کار مشتریانی خشنود و خرسند داشته باشید،‌ غافل نماندن از شخصی‌سازی در طراحی محتوای دیجیتال کسب و کارتان است. برای این منظور، کافی است سر سوزن ذوقی به خرج دهید و ایمیلی آماده کنید که متناسب با سلیقه‌ی مخاطبش پرداخت شده و همان حرفی را بزند که لاجرم بر دل ‎بنشیند.

در موبایل مارکتینگ هم مثل هزار جای دیگر،‌ هر گردی گردو نیست و هر زیادی هم به فروش منجر نمی‎شود،‌ اگر اینطور بود هنوز نوکیا سر پا مانده بود و پرفروش‎ترین شرکت تولیدکننده‌‎ی گوشی‎های همراه بود یا اینکه هیچ رقیبی پیدا نشده بود که جرأت کند در برابر بلک بری عرض اندام کند و من و شما هیچ وقت در دهه‎ی 70 خورشیدی مجذوب ماشین‎های ژاپنی نمی‎شدیم و در دهه‎ی 80 کره‏‌ای‎ها را تحسین نمی‎کردیم در دهه‎ی 90 هم با ماشین‎های چینی رانندگی نمی‌کردیم.

در تمام این موارد، اینداشتن و خرج کردن نبوده است که غوغا به پا کرده است. بلکه با معرفی وسیله‌ای جدید،‌ کهنه‎ای دل‎آزار از بازار کنار زده شده است،‌ جالب اینکه در این چند نمونه که می‎توان تا خروار شمرد، کاری از دست بودجه‏‌های دیجیتال مارکتینگ میلیارد دلاری بر نیامده است و برندی جا افتاده و جاندار،‌ به دست شورشی جوان و آینده‎داری از برندهای تازه از راه رسیده از مسند سلطنت پایین کشیده شده است. ‌با این توصیفات رمز موفقیت این تازه‎کارها چه بوده است که توانسته‎اند غول‎ها را کنار بزنند و تاج فروش و مشتری‎مداری بر سر گذارند؟‌ 

قدر لحظات طلایی دیدار را بدانید!

افراد در طول شبانه‎روز درنگ‎های ویژه‎ای دارند که مخصوص خلوت کاربر و گوشی‌های همراه هستند در این لحظات طلایی است که کاربر دنیای فانی را با تمام‌ های و هوی رها می‌‎کنند تا دمی را با گوشی به دور از عالم واقع در دنیای خوش آب و رنگ مجازی،‌ قدم بزنند.

اگر می‎خواهید با مشتریانتان رابطه‏‌ای احساسی برقرار کنید و برندتان را در ذهنشان به خوبی جا بیندازنید، باید برنامه‏‌ی مدون برای حضور دائم در این لحظات طلایی داشته باشید و با شناسایی زمان‌هایی که مخاطبتان یاد گوشی می‎کند،‌ خوراک روزانه‌ی وی را برای خلوت‌های دو نفره با گوشی‎اش،‌ تدارک ببینید.

چه می‎کند این هوش مصنوعی!

چه نشسته‎اید که تا سال 2020 میلادی حدود 3.3 میلیارد ابزار دیجیتال خواهیم داشت که زیر سایه‎ی دستیارهای هوشمند روزگار می‎گذرانند.

وقتی صحبت از شخصی‌سازی می‎کنیم باید ابزاری نیز در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم محتوای تولیدی و طراحی‎ها را منطبق با آمال و آروزهای مشتریانمان شخصی‎سازی کنیم. هوش مصنوعی همان فناوری است که می‎تواند در این مسیر بسیار راهگشا باشد.

امروزه در کار هر گوشی همراهی که سرک می‎کشید، نوعی دستیار هوشمند وجود دارد که قرار است از حرکات و وجنات کاربر حدس بزند که چه چیز را چه وقت و برای چه می‎خواهد؟

بخواهید که همیشه زنده بمانید!

ویدیوهای سازمانی با توجه به اینکه ساده‎تر و سریع‎تر از تیزرهای تبلیغاتی ساخته می‎شوند،‌ از جمله ابزارهای مؤثری هستند که کمک می‏‌کنند تا مخاطبان شناخت بهتری از برند شما بدست بیاورند.

خوشبختانه موبایل‌های هوشمند به لطف حضور شبکه‎های اجتماعی مانند اینستاگرام به رسانه‏‌هایی قدرتمند تبدیل شده‎اند که هر زمان اراده کنید،‌ دوربینی خواهند شد تا به صورت زنده و لایو، استریم ویدیوهای جذابی از کسب و کارتان برای مخاطبان مخابره می‎کنند. پس تا می‎توانید از این قابلیت بی مزد و منت اینستاگرام و سایر برنامه‎های مشابه استفاده کنید که هرچه بیشتر زنده باشید و بیشتر برای مخاطبانتان ویدیو ضبط و پخش کنید،‌ مشتری و طرفداران زیادتری نیز به دست خواهید آورد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا

کانون بین‎المللی ویراورنا نوای تازه‎ای است که در بازار پرهیاهوی تبلیغات ایران از ثبات و موفقیت می‎خواند. ویراورنا به عنوان نماینده‎ی انحصاری شرکت اماراتی Outloud-media در ایران، خدمات گوناگونی را در زمینه‎‌های تبلیغات، ‌برندینگ و بازاریابی به مشتریان ایرانی خود ارائه می‎کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]