اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970329301029044

پت شاپ آنلاین باران پت

غذای سگ نوتری حاوی ۲۹ درصد پروتئین (۱۰ کیلوگرم)

کد: 13970329301029044

https://goo.gl/i4H7XD

، تهران , (اخبار رسمی): غذای خشک نوتری مخصوص سگ‌ها، به نوعی طراحی و فرموله شده است که علاوه بر نیازهای پایه، نیاز به رشد و اندام‌سازی در توله ها را نیز تامین می‌کند.

غذای سگ نوتری حاوی ۲۹ درصد پروتئین (۱۰ کیلوگرم)
غذای سگ نوتری حاوی ۲۹ درصد پروتئین (۱۰ کیلوگرم)

غذای سگ نوتری حاوی ۲۹ درصد پروتئین (۱۰ کیلوگرم) است

در تولید غذای نوتری علاوه بر ۱۵% گوشت مرغ تازه، حدود ۱۰% جگر گاو نیز مورد استفاده قرار گرفته است و علاوه بر طعم بهتر برای غذا، پروتئین اضافه برای رشد و اندام‌سازی را نیز تامین می‌کند.

اجزاء تشکیل دهنده این غذا شامل ۲۰ ماده اولیه است و هر کدام برای تامین بخشی از نیازهای بدنی در حال رشد سگ‌های بسیار فعال در نظر گرفته شده‌اند.

پودر کامل تخم مرغ و پودر گوشت قرمز علاوه بر منابع ذکر شده در بالا، تامین‌کننده پروتئین بالای این غذا است. مقدار چربی و انرژی این غذا نیز برای فعالیت و رشد مناسب در توله‌ها بالانس شده است. ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد توله‌ها به صورت ویژه با مقادیر استاندارد به غذا اضافه می‌شوند.

طبق جدول موجود در بسته غذا، مقدار غذا را بر حسب وزن سگ برداشته و در ظرف آن ریخته و مقدار کمی آب با آب پاش روی آن اسپری کنید تا کمی مرطوب شود. توجه کنید که نباید غذا خمیر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باران پت شاپ

پت شاپ اینترنتی باران پت مرجع تخصصی بررسی و خرید و فروش غذا و لوازم نگهداری حیوانات خانگی پت شاپ آنلاین باران پت فروشگاه غذا و لوازم حیوانات خانگی است و مرجعی برای بررسی، مقایسه و انتخاب کالاهای مورد نیاز برای نگهداری، آسایش و سلامت حیوانات خانگی دوست داشتنی و دلبندمان است. *** با ارسال رایگان به سراسر کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی