اطلاعات تماس
  • 044323***** - 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970404302029013

تولید دستگاه جوجه‌کشی ارزان، ولی با کیفیت در داخل مرزهای کشور

کد: 13970404302029013

https://goo.gl/kJypNM

، ارومیه , (اخبار رسمی): ایزی باتور 5 یک دستگاه جوجه‌کشی ارزان، اما؛ با کیفیت است که توسط گروه صنعتی اسکندری با بیش از 24 سال تجربه در زمینه تولید انواع دستگاه‌های جوجه‌کشی طراحی و تولید شده است.

تولید دستگاه جوجه کشی ارزان ولی با کیفیت در داخل مرزهای کشور
دستگاه جوجه کشی ارزان عرضه توسط فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP

ایزی باتور 5، یک دستگاه جوجه‌کشی ارزان، اما با کیفیت است که توسط گروه صنعتی اسکندری با بیش از 24 سال تجربه در زمینه تولید انواع دستگاه‌های جوجه‌کشی طراحی و تولید شده است

در راستای حمایت از تولید ملی و محصول ایرانی برای اولین بار دستگاه جوجه کشی ارزان با راندمان و کیفیت رقابتی در داخل کشور تولید شد. در ادامه به بررسی و معرفی این محصول پرداخته شده است.

 ایزی باتور ۵ از قدرتمندترین دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی ساخت ایران است که با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد. این دستگاه برای تنظیم دما از کنترلر مجهز به هوش مصنوعی و منطق فازی بهره می‌گیرد به طوری حتی قادر است دما را با باز بودن محفظه دستگاه نیز کنترل کرده و با راندمان بسیار بالایی از انواع پرندگان مانند کبک، بلدرچین، بوقلمون، غاز و اردک و سایر پرندگان اهلی جوجه کشی کند.

ایزی باتور ۵ برای سنجش دما و رطوبت از سنسور SHT SENSIRION ساخت سوئیس بهره می‌گیرد. این سنسور از دقیق‌ترین سنسورهای موجود در جهان است که در ساخت دستگاه‌های ابزار دقیق کاربرد دارد. سنسور SHT در صنایع نظامی و بیمارستانی مانند انکوباتورهای انسانی و همچنین برای کالیبره کردن سایر سنسورها به کار گرفته می‌شود.

برد هوشمند این دستگاه جوجه‌کشی ارزان از بهترین قطعات الکترونیکی و با فناوری SMD مونتاژ می‌شود. مونتاژ به روش SMD باعث می‌شود که برد دستگاه از نویز سایر دستگاه‌های الکتریکی تاثیر نپذیرد. یکی از مشکلات اساسی انکوباتورهای موجود در بازار همین مسئله است که راندمان آن‌ها را به نحو قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار می‌دهد.

همانند سایر انکوباتورهای روز دنیا، سیستم گردش تخم‌ها در ایزی باتور ۵ از نوع سیستم چرخش ۳۶۰ درجه است. این امکان با استفاده از موتور قدرتمند EIG ساخت مالزی فراهم شده است که به صورت انحصاری برای ایزی باتور ۵ تولید می‌شود. این موتور با حرکت بسیار آهسته راک انکوباتور را به حرکت می‌آورد به طوری که تخم‌ها بین ۴ تا ۶ ساعت یک دور کامل چرخیده می‌شوند. این کار باعث می‌شود که نطفه به صورت کامل در داخل تخم چرخانده شود و احتمال چسبیدن آن به پوسته تخم به صفر برسد.

با استفاده از شانه‌های همه کاره موجود در دستگاه نیازی به تهیه شانه‌های با اندازه متفاوت برای جوجه‌کشی از تخم‌های نطفه دار پرندگان مختلف ندارید؛ کافی است اندازه شانه را تنظیم کرده و تخم‌ها را در درون آن‌ها قرار دهید. همچنین با استفاده از این شانه‌ها قادر خواهید بود که از تخم‌های نطفه دار پرندگان مختلف به صورت همزمان جوجه‌کشی کنید، زیرا می‌توانید قسمت‌های مختلف شانه را برای تخم‌های با اندازه‌های مختلف تنظیم کنید.

ایزی باتور ۵، ظاهری بسیار جذاب و دلنشین دارد. طراحی منحصر به فرد این دستگاه با استفاده از ای بی اس صنعتی و کریستال نشکن ضد UV انجام گرفته است که با رنگ دودی ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد. بدنه کریستالی دستگاه دوام بسیار بالایی دارد و حتی در صورت افتادن بر روی زمین دچار خش‌زدگی نمی‌‌شود.

برای ایمنی بیشتر دستگاه موتور آن در درون یک محفظه قرار گرفته است. این محفظه و شانه‌های همه کاره به کار رفته در دستگاه از جنس ای.بی.اس صنعتی بوده که علاوه بر دوام و استحکام، در دمای بالا از آن‌ها گاز متصاعد نمی‌شود. متصاعد شدن گاز از برخی مواد مانند پلاستیک در داخل دستگاه جوجه‌کشی، راندمان دستگاه را به نحو قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

ایزی باتور ۵ با ۴٫۵ کیلوگرم وزن و ابعاد ۳۰*۳۸*۲۸ سانتی متر قابلیت جابه‌جایی بسیار آسانی دارد و می‌توان آن را در فضای کوچکی مانند اتاق یا گوشه پارکینگ استفاده کرد. بسته‌بندی منحصر به فرد این دستگاه با استفاده از کارتن پنج لایه با سلفون انجام می‌پذیرد تا دستگاه به صورت کاملا سالم به دست مشتری برسد.

به طور کل ایزی باتور ۵ را می‌توان یکی از بهترین دستگاه‌های جوجه‌کشی در این رنج قیمت دانست که در کنار کارایی ایده‌‌آل قیمت مناسب نیز دارد.

لازم به ذکر است این ماشین جوجه‌کشی مناسب برای جوجه‌کشی از پرندگان اهلی مانند بلدرچین، مرغ، کبک، اردک، غاز و … می‌باشد. برای جوجه‌کشی از پرندگان گران تخم مانند انواع نژاد طوطی (کاسکو ، عروس هلندی و …)، قناری، طاووس و … پیشنهاد می‌شود از محصول دستگاه جوجه کشی حرفه ای دیدن کنید.

این دستگاه جوجه‌کشی ارزان قیمت را می‌توانید با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به صورت مستقیم از فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP خریداری کنید. امکان ارسال رایگان این دستگاه جوجه‌کشی قدرتمند به سراسر ایران امکان پذیر است.

در بسته‌بندی دستگاه جوجه‌کشی ارزان ایزی باتور ۵ معرفی شده اقلام زیر موجود است:

  • دستگاه جوجه‌کشی ۱۲ تایی ایزی باتور ۵
  • شانه‌های جوجه‌کشی ۳۶۰ درجه
  • کارت گارانتی معتبر ۱ ساله به همراه ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • کتابچه راهنمای دستگاه جوجه‌کشی و جوجه‌کشی از پرندگان
  • نطفه سنج برای نطفه سنجی تخم نطفه‌دار
  • سبد هچ
  • آداپتور محصول
     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ای آی جی شاپ -eig-shop

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های فروش تجهیزات صنعتی در ایران از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی اسکندری است. این سایت اینترنتی از بهار ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و رسالت نهایی خود را رفاه و رضایت شما مشتری گرامی ب اعرضه باکیفیت‌ترین محصولات داخلی و خارجی در نظر گرفته است.محصولات عرضه شده در این وبسایت به صورت کاملا اورجینال و ارسال مستقیم از کارخانه می باشند.

اطلاعات تماس
  • 044323***** - 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی