اطلاعات تماس
  • 044323***** - 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990721469859013

تفاوت دستگاه جوجه کشی خانگی با صنعتی

کد: 13990721469859013

https://bit.ly/34NEypq

، ارومیه , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه کشی خانگی با صنعتی دارای تفاوت هایی از لحاظ ساختار و ظرفیت است و به همین دلیل باید قبل از خرید حتما مورد بررسی قرار بگیرد.

تفاوت دستگاه جوجه کشی خانگی با صنعتی
تفاوت دستگاه جوجه کشی خانگی با صنعتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی پرورش دهندگان طیور برای افزایش سرعت جوجه کشی از دستگاه جوجه کشی استفاده می کنند اما مهم ترین و اصلی ترین تفاوت در بین دستگاه های جوجه کشی ظرفیت دستگاه ها است. برای آشنایی با تفاوت این دو محصول با این مطلب همراه باشید.

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی به دلیل ابعاد و ظرفیت پایین بیشتر در محیط های خانگی ، آپارتمانی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این محصولات در اندازه یک جارو برقی بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. به همین دلیل بیشتر در محیط های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. فرایند جوجه کشی تمامی دستگاه ها همانند هم بوده و فقط مهم ترین تفاوت آنها نوع برق مصرفی ، ابعاد و ظرفیت دستگاه و جنس بدنه است.

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی صنعتی یا نیمه صنعتی در ظرفیت های بالای 100 تایی بوده و بیشتر تولید کنندگان حداکثر تا ظرفیت 2000 تایی را تولید می کنند. در نظر داشته باشید ظرفیت های بیشتر مناسب افرادی بوده که به گله داری مشغول هستند. زیرا دستگاه با ظرفیت 2 هزار تا مناسب محیط های مسکونی یا آپارتمان نبوده و فضای زیادی را اشغال می کند چرا که ابعاد این دستگاه ها با توجه به ظرفیت شان متغیر است.

نتیجه گیری

دستگاه جوجه کشی همانند مرغ مادر عمل کرده و اقدام به تامین رطوبت، چرخش تخم ها و دما می کند. به همین دلیل فرایند کار دستگاه های صنعتی یا خانگی همانند هم بوده ولی دستگاه های جوجه کشی خانگی روش کار آسان تری دارند زیرا محصولاتی با ظرفیت بالا نیاز به محیطی جدا دارند و تامین گرما و دمای محیط نیز نسبت به دستگاه های خانگی متفاوت است. تامین 1000 عدد تخم مسلما برابر با 20 تخم نبوده و کاربر به منظور این کار باید دقت زیادی انجام دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ای آی جی شاپ -eig-shop

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های فروش تجهیزات صنعتی در ایران از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی اسکندری است. این سایت اینترنتی از بهار ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و رسالت نهایی خود را رفاه و رضایت شما مشتری گرامی ب اعرضه باکیفیت‌ترین محصولات داخلی و خارجی در نظر گرفته است.محصولات عرضه شده در این وبسایت به صورت کاملا اورجینال و ارسال مستقیم از کارخانه می باشند.

اطلاعات تماس
  • 044323***** - 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید