اطلاعات تماس
  • 044323***** - 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990728470729013

معرفی سردخانه جسد EIG

کد: 13990728470729013

https://bit.ly/3kgMea6

، ارومیه , (اخبار رسمی): سردخانه جسد یکی از محصولات گروه تولیدی EIG است که برای نگهداری جسد و میت مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی سردخانه جسد EIG
معرفی سردخانه جسد EIG

سردخانه جسد یکی از تجهیزات سرمایشی گروه صنعتی eig است که با استفاده از قطعات درجه یک و حرفه ای و کاملا استاندارد تولید و روانه بازار می شود. در نظر داشته باشید که سردخانه های جسد در ظرفیت و طبقات متفاوتی تولید می شود و به عنوان محل نگهداری جسد یا میت مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بدنه استیل

در برخی از محیط ها سردخانه های جسد به دلیل تماس با آب دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی می شود اما باید در نظر داشته باشید که سردخانه های میت تولید شده توسط گروه صنعتی eig از جنس استیل بوده و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نمی شود. جنس بدنه استیل باعث می شود طول عمر دستگاه بسیار افزایش یافته و در زمان کوتاه فرسایش یا خراب نشود.

ظرفیت های متنوع

سردخانه های میت یا جسد eig در چندین ظرفیت و مدل تولید می شود. سردخانه جسد تک کابین قابل استفاده برای نگهداری یک جسد بوده و برای محیط هایی که مرگ و میر بالایی دارد مورد استفاده قرار نمی گیرد به همین دلیل گروه صنعتی eig با دانش مهندسان با تجربه محصولات را در ظرفیت های متنوع تولید می کند تا خریدار در چندین ظرفیت بتواند خریداری کند.

قطعات با کیفیت

یکی دیگر از ویزگی های سردخانه های میت eig قطعات مورد استفاده شده در دستگاه است. قطعات مورد استفاده در این محصولات همگی بصورت وارداتی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل مصرف برق و کارکرد با راندمان بالا از مزیت های طلایی سردخانه های eig است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گروه صنعتی و تولیدی eig با داشتن 25 سال سابقه کاری در زمینه تولید تجهیزات سرمایشی توانسته است محصولات با کیفیت را تولید و  روانه بازار کند به همین دلیل دستگاه های سردخانه میت دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. در صورت هر گونه خرابی کارشناسان eig آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

برای مشاهده محصولات ما به این آدرس مراجعه کنید: https://www.eig-shop.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ای آی جی شاپ -eig-shop

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های فروش تجهیزات صنعتی در ایران از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی اسکندری است. این سایت اینترنتی از بهار ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و رسالت نهایی خود را رفاه و رضایت شما مشتری گرامی ب اعرضه باکیفیت‌ترین محصولات داخلی و خارجی در نظر گرفته است.محصولات عرضه شده در این وبسایت به صورت کاملا اورجینال و ارسال مستقیم از کارخانه می باشند.

اطلاعات تماس
  • 044323***** - 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید