اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970404302078857

اهمیت ثبت برند برای صنعت لوازم خانگی

کد: 13970404302078857

https://goo.gl/GWsRre

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت برند لوازم خانگی و در پی آن ثبت طرح صنعتی به تولیدکننده داخلی علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، کمک می‌کند از ابداعات و تکنولوژی‌های مصرفی خود محافظت کنند.

اهمیت ثبت برند برای صنعت لوازم خانگی
اهمیت ثبت برند برای صنعت لوازم خانگی

ثبت ثمین توانسته، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی بسیاری از کارآفرینان و تولید‎‌کنندگان برتر لوازم خانگی را در طول 8 سال اخیر به سرانجام برساند

ثبت برند، ثبت اختراع یا دریافت گواهی ثبت طرح صنعتی برای کارآفرینان و سخت‌کوشان صنعت لوازم خانگی صرفا یک ارزش افزوده یا اقدامی برای یک اتفاق نامعلوم نیست. استقبال کارآفرینان در تولید لوازم خانگی و تلاش دولت و بنگاه‌های افتصادی در جهت گسترش فرهنگ خرید از تولیدات ملی امری مهم  است، اما؛ مجالی برای سوء استفاده از اعتبار و شهرت تولید‌کنندگان محبوب و مطمئن ایجاد می‌کند.

عده‌ای با تقلب و استفاده از نشان تجاری گروه تولیدی محبوب، محصولات نامرغوب را روانه بازار کرده‌اند. عده‌ای از مصرف کنندگان بدون دانستن این اتفاق از آن گروه تولیدی محبوب شکایت می‌کنند.

بسیار تلخ است وقتی نتیجه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اینطور به حراج تقلب گذاشته می‌شود، اما روی دیگر تلخ‌تر آن زمانی اتفاق می‌افتد که در کمال ناباوری فرد دیگری برند، لوگو و نشان تجاری را به نام خود ثبت کند.

در دنیای کسب‌وکار باید هوشمندانه قدم برداشت و امری را محال و یا چیزی را به تعویق نیانداخت مخصوصا آنکه بحث اعتبار و وجود و ماهیت اصلی کسب‌وکار مانند ثبت برند مطرح باشد.

احتمالاً در طول هر ماه حداقل یک یا دو تماس از همکاران غیرحرفه‌ای حوزه ثبت برای اکثر شرکت‌ها انجام می‌شود که می‌گویند فردی می‌خواهد برند شما را ثبت کند، اگر برندتان را ثبت نکنید، می‌توانند تمام کسب‌وکار را از آنِ خود کند.

در این مطلب برخی از مزایایی ثبت برند و ثبت اختراع در حوزه لوازم خانگی بیشتر توضیح داده می‌شود.

1. با توسعه فرهنگ «ایرانی کالای ایرانی بخر» تولیدکنندگان ایرانی باید به سمت ثبت برند، برندسازی و گسترش ایمن بازار برای محصولات خود باشند. تولید‌کننده‌ای بی‌نام و نشان ثبت شده و معتبر از چرخه رقابت و اقتصاد به‌سرعت کنار گذاشته می‌شود.

2. ثبت برند لوازم خانگی و در پی آن ثبت طرح صنعتی به تولیدکننده داخلی کمک می‌کند علاوه بر ایجاد ارزش افزوده از ابداعات و تکنولوژی‌های مصرفی خود محافظت کند.

3. ثبت برند به کارآفرینان صنعت لوازم خانگی کمک می‌کند تا محصولات خود را به راحتی در داخل و خارج از کشور توزیع کرده و نگران سوء استفاده احتمالی نباشند.

4. ثبت اختراع به کارآفرینان حوزه لوازم خانگی کمک می‌کند تا از تسهیلات و مزایای قانونی و مالی نهادهای دولتی و نیمه دولتی بهره‌مند شده و دسترسی به بازارهای جدید آسان‌تر می‌شود.

ثبت ثمین توانسته، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی بسیاری از کارآفرینان و تولید‎‌کنندگان برتر لوازم خانگی را در طول 8 سال اخیر به سرانجام برساند.

علاقه‌مندان برای کسب خدمات مشاوره رایگان ثبت برند لوازم خانگی، خرید برند لوازم خانگی و ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی می‌توانند با شرکت ثبت ثمین تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت ثمین

شرکت ثبت ثمین فعالیت خود را در سال 1380 آغاز نمود و در این مسیر با حضور و پشتوانه نیروهای فعال و حرفه‌ ای به فعالیت خود ادامه می دهد…

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار