اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980717411598857

لیست کامل طبقات ثبت برند

کد: 13980717411598857

http://bit.ly/2OK2qUC

، تهران , (اخبار رسمی): طبقه بندی علامت تجاری ذکر شده به این صورت است که طبقات یک الی ۳۴ مربوط به کالاها و محصولات و طبقات ۳۵ الی ۴۵ مربوط به خدمات است.

کالا و خدمات ثبت برند
لیست کامل طبقات ثبت برند

لیست کامل طبقه بندی علائم تجاری در اداره مالکیت معنوی

اگر شخصی تصمیم به ثبت برند دارد باید اطلاعات درست و کاملا صحیحی نسبت به طبقه بندی علامت تجاری داشته باشد و با در نظر گرفتن طبقه‌بندی علائم تجاری با اطلاعات دقیق‌تری ثبت برندتا را آغاز کند.

لازم به ذکر است که طبقه بندی علامت تجاری ذکر شده به این صورت است که طبقات یک الی ۳۴ مربوط به کالاها و محصولات و طبقات ۳۵ الی ۴۵ مربوط به خدمات است.

الف) کالاها و محصولات:

طبقه۱- مواد شیمیائی مورد استفاده در صنعت، علوم و عکاسی و همچنین در کشاورزی، باغبانی و جنگلبانی، رزین های مصنوعی پردازش نشده، پلاستیک‌های پردازش نشده، کودهای گیاهی، ترکیبات اطفاءحریق، مواد آبکاری و لحیم کاری، مواد شیمیائی برای نگهداری مواد غذائی، مواد دباغی، چسب‌های مورد استفاده در صنعت.

طبقه۲- رنگ‌ها، روغن جلاها، لاک‌ها (لاک و الکل‌ها)، محافظت کننده‌ها در مقابل زنگ‌زدگی و جلوگیری کننده‌ها از فاسد شدن چوب و رنگ کننده‌ها، مواد شیمیائی تثبیت کننده رنگ، رزین‌ها یا صمغ‌های طبیعی خام، فلزات به صورت پودر یا ورق برای نقاشان، دکوراتورها، چاپگرها و هنرمندان.

طبقه۳- ترکیبات سفید کننده و سایر مواد برای استفاده در رخت و لباس‌شوئی، ترکیبات مخصوص تمیز کردن، براق کردن، رنگ زدائی، لکه‌گیری و صیقل دادن و سائیدن، صابون‌ها، عطریات، روغن‌های با اسانس، مواد آرایشی و لوسیون‌های مخصوص مو، دندان‌شویه‌ها و خمیر دندان‌ها.

طبقه۴- روغن‌های صنعتی و نفتی و گریس‌ها، روان کننده‌ها، گردگیرها، مرطوب کننده‌ها و ترکیبات مخصوص وصل، سوخت‌ها (شامل سوخت موتور)، مواد روشنائی و شمع‌ها و فتیله‌ها برای روشنائی.

طبقه۵- مواد داروئی و دامپزشکی، ترکیبات بهداشتی برای (اهداف پزشکی، برای مواد رژیمی و تغذیه‌ای، برای استفاده در مصارف پزشکی یا دامپزشکی، غذای کودکان، مکمل‌های رژیمی و تغذیه‌ای برای انسان و حیوانات، انواع گچ برای مصارف پزشکی، لوازم زخم بندی (پانسمان)، مواد مخصوص پرکردن دندان، موم دندان‌سازی، ضدعفونی کننده‌ها، ترکیبات برای نابودسازی حشرات موذی، قارچ کش‌ها، علف کش‌ها.

طبقه۶- فلزات معمولی و آلیاژهای آنها، مواد ساختمانی فلزی، ساختمان‌های فلزی قابل حمل و نقل و انتقال، مواد فلزی خطوط راه آهن، کابل‌ها و سیم‌های غیر الکتریکی انواع سیم‌ها از فلزات معمولی، آهن آلات، اقلام کوچک سخت افزار فلزی، انواع لوله و تیوب فلزی (مجراهای فلزی)، گاوصندوق‌ها، کالاها از فلز معمولی که در طبقات دیگر ذکر نشده‌اند، سنگ‌های معدنی فلزات.

طبقه۷- ماشین‌ها و ماشین آلات (ابزار ماشین)، انواع موتورها (به غیر از موتورها برای خودروها و وسایل نقلیه زمینی)، اتصالات مربوط به ماشین آلات و قطعات انتقال نیرو (غیر از موارد مربوطه به خودروهای زمینی)، ابزار کشاورزی (غیر از ابزاری که با دست کار می‌کنند)، ماشین‌های جوجه کشی، دستگاه‌های اتوماتیک فروش که با سکه کار می‌کنند.

طبقه۸- ابزار آلات و وسایل دستی (با کارکرد دستی)، کارد و قاشق و چنگال، اسلحه کمری، تیغ‌ها.

طبقه۹- تجهیزات علمی، مسافت‌یابی، مساحی، الکتریکی، عکاسی، سینمائی، بصری، وزن کردن، اندازه‌گیری، علامت دادن، بازرسی و چک کردن، نجات از مرگ، و ابزارهای کمک آموزشی، ابزارهای ضبط صوت، انتقال و تکثیر مرتبط، با صدا و تصویر، حافظه‌های مغناطیسی، دیسک‌های ضبط، ماشین‌های فروش خودکار، ماشین‌های فروش.

طبقه۱۰- دستگاه‌ها و وسایل جراحی، پزشکی، دندان‌سازی و دامپزشکی، دست و پای مصنوعی، چشم و دندان مصنوعی، اقلام ارتوپدی، مواد مخصوص بخیه زنی.

طبقه۱۱- دستگاه های مخصوص روشنائی، گرمایشی، مولد بخار، آشپزی (طبخ)، تبرید(سردکننده)، خشک کن، تهویه، تأمین و ذخیره آب و اهداف و مصارف بهداشتی.

طبقه۱۲- خودروها (وسایط نقلیه)، دستگاه‌های حمل و نقل زمینی، هوائی یا آبی.

طبقه۱۳- سلاح‌های گرم، مهمات و پرتابه‌ها (موشک، راکت، خمپاره و غیره)، مواد منفجره، مواد و وسایل آتش بازی.

طبقه۱۴- فلزات گرانبها و آلیاژهای آن‌ها و کالاهای ساخته شده یا روکش شده از آنها که در طبقات دیگر ذکر نشده‌اند، جواهرات، سنگ‌های قیمتی، وسایل ساعت‌سازی و زمان‌سنجی.

طبقه۱۵- آلات موسیقی.

طبقه۱۶- کاغذ، مقوا و کالاهای ساخته شده از آنها که در طبقه‌های دیگر ذکر نشده‌اند، کار چاپ شده، لوازم صحافی، عکس، لوازم التحریر، چسب‌ها برای مصارف تحریری یا خانگی، لوازم نقاشی، قلم موهای نقاشی، ماشین های تحریر، ملزومات دفتری (به استثناء مبلمان)، لوازم آموزشی و تدریسی (به استثناء دستگاه ها)، لوازم پلاستیکی برای بسته بندی (که در سایر طبقات ذکر نشده باشند)، حروف چاپ، کلیشه‌های چاپ.

طبقه۱۷- لاستیک، گوتا پرچا (نوعی کائوچو)، صمغ، پنبه نسوز، میکا و کالاهای ساخته شده از این مواد که در طبقات دیگر ذکر نشده‌اند، پلاستیک‌ها به شکل پرس شده و با فشار از قالب عبور داده شده برای استفاده در ساخت سایر کالاها، مواد بسته بندی، در پوش‌گذاری، انسداد و عایق بندی، لوله‌های قابل انعطاف غیر فلزی.

طبقه۱۸- چرم و چرم مصنوعی و کالاهای ساخته شده از این مواد که در طبقات ذکر نشده‌اند، پوست حیوانات، چمدان‌ها و کیف و کیسه‌های مسافرتی، چترها، چترهای آفتابگیر و عصاهای مخصوص راه رفتن، شلاق‌ها، زین و یراق و زین برگ و سراجی.

طبقه۱۹- مصالح ساختمانی (غیر فلزی)، لوله‌های غیر فلزی سخت و غیرقابل انعطاف برای استفاده در ساختمان، آسفالت، انواع قیر، ساختمان‌های قابل انتقال غیر فلزی، بناهای یادبود غیر فلزی.

طبقه۲۰- مبلمان، آئینه‌ها و قاب‌های عکس، کالاهای ساخته شده (که در طبقات دیگر ذکر نشده‌اند) از چوب، چوب پنبه، نی، بامبو، حصیر، شاخ، استخوان، عاج، استخوان آرواره نهنگ، صدف، کهربا، پوسته داخلی مروارید ساز، صدف مروارید، پیپ‌ها و چپق‌های کف دریائی و جایگزین‌های این مواد یا ساخته شده از پلاستیک.

طبقه۲۱- ظروف خانگی یا وسایل آشپزخانه و ظروف، شانه و اسفنج‌ها، برس‌ها (غیر از قلم موها)، مواد مخصوص ساخت برس، وسایل برای نظافت و تمیزکاری، سیم ظرفشوئی، شیشه‌هائی که بر روی آنها کار نشده یا نیمه ساخته‌اند (به استثناء شیشه‌های مورد استفاده در ساختمان)، شیشه آلات، اشیاء ساخته شده از چینی و سفال که در طبقات دیگر ذکر نشده‌اند.

طبقه۲۲- طناب‌ها، ریسمان، تورها، چادرها، سایبان‌ها، برزنت‌ها (تارپولین)، بادبان‌ها، ساک‌ها و گونی‌ها و کیسه‌ها (که در طبقات دیگر ذکر نشده‌اند)، مواد لائی و آکندنی (به استثناء لاستیکی یا پلاستیکی)، مواد فیبری خام برای نساجی.

طبقه۲۳- انواع نخ و رشته برای مصرف نساجی.

طبقه۲۴- مصنوعات نساجی و پارچه‌ای که در طبقات دیگر ذکر نشده‌اند، روتختی‌ها، رومیزی‌ها.

طبقه۲۵- پوشاک، پاپوش (کفش)، پوشش سر.

طبقه۲۶- انواع پارچه توری و گلدوزی، روبان‌ها و قیطان‌ها، دکمه‌ها، قلاب‌ها، قزن قفلی‌ها، سوزن‌ها و سوزن ته‌گردها و سوزن خیاطی، گل‌های مصنوعی.

طبقه۲۷- فرش‌ها، قالیچه‌ها، پادری‌ها و مواد مخصوص پادری‌ها، حصیرها، لینولئوم و مواد دیگر برای پوشش کف‌های موجود، قالیچه‌ها و شیشه‌های تابلوئی (غیر پارچه‌ای).

طبقه۲۸- انواع بازی‌ها و اسباب بازی‌ها، وسایل ورزشی و ژیمناستیک که در سایر طبقات طبقه بندی نشده‌اند، تزئینات برای درخت‌های کریسمس.

طبقه۲۹- گوشت، گوشت ماهی، گوشت ماکیان و شکار، عصاره‌های گوشت، میوه‌ها و سبزیجات پخته شده، خنک شده، منجمد شده و به صورت کنسرو، انواع ژله، مرباجات و کمپوت‌ها، تخم مرغ، شیر و محصولات لبنی، روغن‌های خوراکی و چربی های خوراکی.

طبقه۳۰- قهوه، چای، کاکائو، و قهوه مصنوعی، برنج، پیو کا و ساکوز (نشاسته، نیوک و نشاسته ساگو)، آرد و فرآورده‌های ساخته شده از غلات، نان، نان شیرینی، شیرینی‌ها، یخ‌های خوراکی، عسل، ملاس، شکر، مخمر، پودر شیرینی پزی، نمک، خردل، ادویه، سرکه، انواع سس (چاشنی‌ها)، یخ و بستنی.

طبقه۳۱- غلات، محصولات کشاورزی، باغداری و جنگلی که در طبقات دیگر طبقه بندی نشده‌اند، حیوانات زنده، میوه و سبزیجات تازه، بذرها، گیاهان طبیعی و گل‌ها، مواد غذائی مختص حیوانات، مالت (جوانه جو).

طبقه۳۲- ماءالشعیرها، آب های معدنی و گازدار و سایر نوشابه‌های غیرالکلی، آب میوه‌ها و نوشابه‌های میوه‌ای، شربت ‌ا و سایر فراورده‌ها برای ساخت نوشابه‌ها.

طبقه۳۳- محصولات این طبقه جهانی بوده و در ایران قابل ثبت نیستند.

طبقه۳۴- توتون، اقلام دخانی،کبریت‌ها.

ب) خدمات:

طبقه۳۵- تبلیغات، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و تجاری، عملیات دفتری واداری.

طبقه۳۶- بیمه، امورمالی، امور پولی، امور مربوط به املاک و مستغلات.

طبقه۳۷- ساختمان سازی، تعمیرات، خدمات نصّابی.

طبقه۳۸- مخابرات از راه دور.

طبقه۳۹- حمل و نقل، بسته بندی و انبارسازی کالاها، ترتیبات مسافرت.

طبقه۴۰- عمل آوری مواد.

طبقه ۴۱- آموزش و پرورش، ارائه آموزش و کارآموزی، تفریح و سرگرمی، ورزش و فعالیت‌های فرهنگی.

طبقه۴۲- خدمات علمی و فن آوری و پژوهشی و طراحی مربوطه، خدمات مربوط به تجزیه و تحلیل صنعتی و پژوهشی، طراحی و توسعه نرم افزار و سخت افزار رایانه.

طبقه۴۳- خدمات مربوط به عرضه اغذیه و نوشیدنی، مسکن و محل اقامت موقت.

طبقه۴۴- خدمات پزشکی، خدمات دامپزشکی، مراقبت بهداشتی و زیبائی برای انسان ها و حیوانات، خدمات کشاورزی، باغبانی و جنگلداری.

طبقه۴۵- خدمات حقوقی، خدمات امنیتی برای حفاظت از اموال و اشخاص، خدمات شخصی و اجتماعی ارائه شده به وسیله دیگران برای رفع احتیاجات افراد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت ثمین

شرکت ثبت ثمین فعالیت خود را در سال 1380 آغاز نمود و در این مسیر با حضور و پشتوانه نیروهای فعال و حرفه‌ ای به فعالیت خود ادامه می دهد…

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | حقوقی و قانون