اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309046066

گفت و گو با ابراهیم زاده، مدیر عامل شرکت ثبت ثمین

ثبت ثمین، با خدمات ویژه برای ثبت استارتاپ‌ها در نمایشگاه 97

کد: 13970510309046066

https://goo.gl/4XzanP

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ثبت ثمین فعالیت خود را در سال 1380 آغاز نمود و در این مسیر با حضور و پشتوانه نیروهای فعال و حرفه‌‌ای به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت در نمایشگاه الکامپ 97 به استارتاپ‌ها خدمات ویژه‌ای ارائه داده است.

ثبت ثمین، با خدمات ویژه برای ثبت استارتاپ‌ها در نمایشگاه 97
ثبت ثمین، با خدمات ویژه برای ثبت استارتاپ‌ها در نمایشگاه 97

ابراهیم زاده در توضیح این شرکت و خدماتش، گفت: زمینه فعالیتی ما نزدیک به 8 سال است، خدمات ثبت شرکت و ثبت برند است، دلیل حضور ما در نمایشگاه خدمات ویژه‌ای است که برای استارتاپ‌ها داریم که شامل ثبت اختراع و ثبت شرکت دانش بنیان و برندینگ کردن استارتاپ‌ها است، از نظر ایده و مالکیت فکری که اگر نظر جدید یا ایده ای دارید می‌توانیم به عنوان ثبت اختراع برایتان ثبت کنیم.

وی در رابطه با هدف از حضور در این نمایشگاه، اظهار کرد: هدف ما بیشتر توسعه داخلی و بین المللی برند‌ها و شرکت‌ها بود و روال ثبت شرکت دانش بنیان که شرکت‌های استارتاپی که می‌خواهند به عنوان دانش بنیان باشند، با توجه به تسهیلاتی که برایشان داریم، در شرکت‌های دانش بنیان عضویتشان را سهولت می‌بخشیم، ما در این نمایشگاه تخفیف 20 درصدی برای کلیه شرکت‌ها در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل ثبت ثمین در انتها راه‌های ارتباطی با این شرکت را توضیح داد و گفت: سایت https://www.sabtesamin.coM است که از طریق آن می‎‎‌توانیم با مشتریان ارتباط برقرار کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت ثمین

شرکت ثبت ثمین فعالیت خود را در سال 1380 آغاز نمود و در این مسیر با حضور و پشتوانه نیروهای فعال و حرفه‌ ای به فعالیت خود ادامه می دهد…

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]