اطلاعات تماس
  • 044323***** - 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970406302459013

ساخت دستگاه جوجه‌کشی خانگی با قابلیت ستر و هچر همزمان برای اولین بار

کد: 13970406302459013

https://goo.gl/v51k7D

، ارومیه , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه‌کشی خانگی ایزی باتور 2 یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی ساخت ایران است که توسط گروه صنعتی اسکندری تولید شده است. این ماشین جوجه‌کشی خانگی قادر است 96 عدد تخم نطفه‌دار مرغ را به صورت کاملا اتوماتیک بدون نیاز به حضور کاربر جوجه‌کشی کند.

ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی با قابلیت ستر و هچر هزمان برای اولین بار
دستگاه جوجه کشی خانگی : ایزی باتور 2 یکی از پرفروش ترین دستگاه های جوجه کشی خانگی ساخت ایران میباشد.

دستگاه جوجه‌کشی خانگی ایزی باتور ۲، یک دستگاه جوجه‌کشی کوچک و در عین حال قدرتمند است که با استفاده از آن می‌توانید از پرندگان مختلف اهلی و زینتی با راندمان بسیار بالایی جوجه‌کشی کنید

دستگاه جوجه‌کشی خانگی ایزی باتور ۲  یک دستگاه جوجه کشی کوچک و در عین حال قدرتمند است که با استفاده از آن می‌توانید از پرندگان مختلف اهلی و زینتی با راندمان بسیار بالایی جوجه‌کشی کنید.

ایزی باتور ۲، جزء دستگاه های جوجه کشی اتوماتیک محسوب می‌شود. با استفاده از سیستم انتخاب پرنده که در آن تعبیه شده است بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی، می‌توانید از تخم‌های جوجه‌آور مرغ، کبک، بلدرچین، غاز، اردک، بوقلمون و … جوجه‌کشی کنید. امکان جوجه‌کشی از سایر پرندگان در حالت کاستوم وجود دارد.

برای افزایش دقت سنجش دما و رطوبت، در ساخت این دستگاه از سنسور SHT ساخت سوئیس استفاده شده است.

بدنه قطعات داخلی و شانه‌های این دستگاه جوجه‌کشی خانگی از ای.بی.اس ساخته شده‌اند. استفاده از ای.بی.اس از عوامل موثر در افزایش راندمان ایزی باتور ۲ است. به همراه محصول سه‌شانه جوجه‌کشی با اندازه‌های مختلف برای جوجه‌کشی از انواع پرندگان ریز تخم، متوسط تخم و درشت تخم ارائه می‌شود، با داشتن این شانه‌ها دیگر نیازی به خرید شانه مناسب برای هر پرنده نیست. از این جهت هزینه‌های خرید و نگهداری شانه‌های جوجه‌کشی در این ماشین جوجه‌کشی خانگی به شدت کاهش می‌یابد.

از مهمترین قابلیت‌های این دستگاه جوجه کشی کوچک و خانگی، قابلیت ستر و هچر همزمان دستگاه است. این مساله باعث می‌شود که همیشه قادر باشید از تخم‌های جوجه‌آور تازه جوجه‌کشی کنید؛ کافی است تخم‌های جدید و تازه را تاریخ زده و در کنار تخم‌های دیگر داخل دستگاه قرار دهید.

موتور به کار رفته در دستگاه تحت برند انحصاری EIG ساخت مالزی می‌باشد. این موتور به آهستگی هرچه تمام‌تر فعالیت می‌کند به طوری که امکان مشاهده فعالیت آن با چشم غیرمسلح امکان‌پذیر نیست. این دستگاه قادر است تخم‌ها را به صورت پیوسته هر ۴ تا ۶ ساعت یک بار به طور کامل بچرخاند.

در ساخت ایزی باتور ۲ از فن‌های دائم کار در خلا استفاده شده است. این فن‌ها به دلیل کارکرد در خلاء برخلاف فن‌های بلبرینگی طول عمر بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان با ادامه فعالیت نمی‌سوزند. فن به کار رفته در ایزی باتور ۲ طوری طراحی شده است که در حین فعالیت خودش را هم خنک می‌کند.

دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی قابلیت اتصال به برق باتری به عنوان برق اضطراری را دارد، این قابلیت حیاتی است زیرا ممکن است بر اثر قطعی برق، دما و رطوبت داخل دستگاه از مقدار مطلوب تغییر کرده و تخم‌های نطفه‌دار تلف شوند.

در دستگاه جوجه‌کشی Easy Bator 2  از فناوری SMD برای مونتاژ برد استفاده شده است که اختلال برد بر اثر نویز را به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. نویز سایر دستگاه‌های الکتریکی فعالیت برد انکوباتورها را تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها را مختل می‌کنند. این امر کاهش راندمان دستگاه را به دنبال دارد.

این محصول برای کنترل و احاطه بیشتر اپراتور به فرایند جوجه کشی از نشانگرهای دما و رطوبت و روزشمار جوجه‌کشی بهره می‌گیرد.

سیستم چرخش تخم‌ها در این دستگاه جوجه‌کشی خانگی همانند سایر ماشین‌های جوجه‌کشی قدرتمند دنیا مانند آرکام کینگ سورو ۲۰ ، ۹۰ درجه‌ای است. استفاده از سیستم چرخش ۹۰ درجه‌ای این تضمین را به شما می‌دهد که نطفه تخم به هیچ عنوان به پوسته نچسبیده و راندمان جوجه‌کشی در حد بالایی قرار داشته باشد.

ایزی باتور ۲ با استفاده از سیستم کنترل کیفی چندمرحله‌ای ساخته می‌شود. کنترل کیفی این محصول از بدو ورود قطعات به کارخانه آغاز شده و تا مرحله بسته‌بندی ادامه پیدا می‌کند.

دستگاه دارای کد ۹ رقمی منحصر به فرد است که با استفاده از آن کارخانه سازنده کلیه اطلاعات مربوط به دستگاه را در دیتابیس ذخیره کرده و در مواقع لزوم مانند خرابی دستگاه برای ارائه خدمات پس از فروش از آن استفاده می‌کند.

بسته‌بندی این دستگاه به صورت کاملا حرفه‌ای است و با استفاده از کارتون ۵ لایه همراه با سلفون انجام می‌پذیرد. این شیوه بسته‌بندی حرفه‌ای کاملا ضد ضربه و ضد آب است و دستگاه به صورت کاملا سالم به دست شما مصرف کننده گرامی می‌رسد. در داخل بسته‌بندی علاوه بر دستگاه، کندلر، شانه‌ها، دفترچه راهنمای دستگاه و دفترچه راهنمای جامع جوجه‌کشی قرار داده شده است.
در بسته‌بندی دستگاه جوجه‌کشی خانگی ۹۶ تایی معرفی شده اقلام زیر موجود است:

  • دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی
  • شانه‌های مخصوص در سه سایز مختلف برای انواع پرندگان ریز تخم، متوسط تخم و درشت تخم
  • ظرف مخصوص برای تامین رطوبت مورد نیاز دوران جوجه کشی
  • کارت گارانتی
  • راک جوجه‌کشی
  • راهنمای جوجه کشی
  • نطفه سنج
  • سبد هچ
  • آداپتور اتصال به برق
  • ۴ عدد پلاگ هوا
  • انبر اتصال به باتری ماشین در شرایط نبود برق

علاقه‌مندان می‌توانند دستگاه جوجه‌کشی خانگی ایزی باتور ۲ را از طریق فروشگاه اینترنتی  eig-shop تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ای آی جی شاپ -eig-shop

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های فروش تجهیزات صنعتی در ایران از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی اسکندری است. این سایت اینترنتی از بهار ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و رسالت نهایی خود را رفاه و رضایت شما مشتری گرامی ب اعرضه باکیفیت‌ترین محصولات داخلی و خارجی در نظر گرفته است.محصولات عرضه شده در این وبسایت به صورت کاملا اورجینال و ارسال مستقیم از کارخانه می باشند.

اطلاعات تماس
  • 044323***** - 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید