اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970419304228679

برای ثبت شرکت تاسیساتی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

کد: 13970419304228679

https://goo.gl/x9ppeC

، (اخبار رسمی): برای ثبت شرکت تاسیساتی باید به طور کلی به موضوع شبکه گازرسانی شهری، تاسیسات مکانیکی و هیدرومکانیکی سدها، سیستم‌های سردکننده ساختمان و تاسیسات و تجهیزات ساختمان (آب،گاز،برق و فاضلاب) انتقال زباله، تاسیسات و تجهیزات تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب کوچک، وسایل انتقال (آسانسور،پله برقی و …) اشاره کرد.

برای ثبت شرکت تاسیساتی چه کارهایی باید انجام دهیم؟
برای ثبت شرکت تاسیساتی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

ثبت شرکت تاسیساتی

برای ثبت شرکت تاسیساتی باید به طور کلی به موضوع شبکه گازرسانی شهری، تاسیسات مکانیکی و هیدرومکانیکی سدها، سیستم‌های سردکننده ساختمان و تاسیسات و تجهیزات ساختمان (آب،گاز،برق و فاضلاب) انتقال زباله، تاسیسات و تجهیزات تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب کوچک، وسایل انتقال (آسانسور،پله برقی و …) اشاره کرد. شرکت‌های تاسیساتی اغلب در یکی از حوزه‌های نام برده فعالیت می‌کنند.

برای ثبت شرکت تاسیساتی ابتدا باید بدانیم که می‌خواهیم در کدام زیرشاخه شرکت تاسیساتی فعالیت کنیم سپس باید نوع شرکت تاسیساتی را جهت ثبت مشخص کنیم که از بین هفت نوع شرکت تعریف شده در قانون تجارت ایران (سهامی، با مسئولیت محدود، تعاونی، تضامنی، مختلط سهامی، مختلط غیرسهامی و نسبی) انتخاب کنیم که معمولا سهامی خاص یا با مسئولیت محدود ثبت می‌شود و در بعضی مواقع با توجه به نیازمان تعاونی یا دیگر نوع شرکت‌ها را انتخاب می‌کنیم و سپس به انتخاب نام می‌پردازیم و بعد از آن مهمترین مساله انتخاب موضوع شرکت است.

بعد از مشاوره فرم پیش‌نویس ثبت شرکت ارسال می‌شود که باید آن را پر کرده و اگر بخواهید می‌توانید به همراه مشاور خود آن را پر کنید و همراه با مدارک خود از طریق پست الکترونیک و یا شبکه‌های اجتماعی در اختیار ثبت آتی قرار دهید و بعد از آن مراحل ثبت شرکت تاسیساتی آغاز می‌شود و بعد از تایید نام شرکت شما توسط ثبت آیتی مدارک پیش ثبت شده به آدرس شما ارسال می‌شود که کلیه موسسان شرکت باید آن را امضا کنند و سپس به ثبت آیتی باز می‌گردانید و مراحل اداری ثبت شرکت برای شما آغاز می‌شود در تمامی مراحل، مشاور آنلاین در اختیار است.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت که متقاضی باید ارائه دهد:

کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضا و بازرسین که باید در محضر اسناد رسمی یا دادگستری برابر اصل شود. اخذ گواهی نامه تشخیص هویت از پلیس+10 یا آگاهی یا پست و یا نهاد مربوطه در شهر شما.

مدارکی که ثبت آی تی تهیه می‌کند و در اختیار متقاضی قرار می‌دهد جهت ثبت شرکت تاسیساتی

چنانچه سوال درباره ثبت برند و یا ثبت شرکت دارید می توانید از طریق تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

امور ثبتی کاری حساس و نیازمند دانش تجربی است و بارها پیش آمده که افراد یا شرکت‌هایی به علت اشتباهات جرئی در فرآیند ثبت مدت زمان زیادی را بدون کسب نتیجه مطلوب تلف کرده‌اند.

علاقه‌مندان جهت ثبت برند و یا ثبت شرکت می‌توانند با شرکت ثبت آی تی در ارتباط باشند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت آی تی | SabtIT

ثبت برند تجاری تخصص ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار