اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990602451018679

ستاد ساماندهی و مجوز کسب و کار مجازی

کد: 13990602451018679

https://bit.ly/32GoC7x

، (اخبار رسمی): ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به عنوان مرجع احراز هویت مدیران تمام پایگاه‌های اینترنتی بوده و وابسته به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

ستاد ساماندهی و مجوز کسب و کار مجازی
ستاد ساماندهی و مجوز کسب و کار مجازی

ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به عنوان مرجع احراز هویت مدیران تمام پایگاه‌های اینترنتی بوده و وابسته به  مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

تمامی اطلاعات ثبت شده سایت‌ها در این ستاد در کارگروه تعیین محتوای مجرمانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق آخرین اطلاعیه در صورتی‌که مشخصات مدیر یک سایت در ساماندهی ثبت شده باشد، چنانچه وی در اسرع وقت نسبت به حذف محتوای اعلام شده از طرف ستاد، اقدام نماید، سایت او فیلتر نخواهد شد.

چرا باید کسب و کار اینترنتی خودمان را در ستاد ساماندهی ثبت کنیم؟

با توجه به این که در سامانه جدید ستاد ساماندهی به کاربران احراز هویت شده یک لوگو اعطاء می‌شود، نمایش این لوگو در وب‌سایت شما باعث اعتمادسازی بیشتر برای کاربران خواهد شد. البته تا زمان درج این مطلب ثبت مشخصات سایت در این ستاد الزامی است، اما دریافت و نمایش لوگو الزامی نیست. اگر چه هنوز وب‌سایت‌هایی وجو دارد که در این ستاد ثبت‌ نشده‌اند، طبق اطلاعیه‌های این ستاد بزودی همه آنها ملزم به ثبت مشخصات خود خواهند شد.

انواع لوگو ستاد ساماندهی

نشان ستاد ساماندهی به دو صورت موقت و دائم صادر می‌شود. نشان موقت زمانی صادر می‌شود که متقاضی تعهدنامه الکترونیک موجود در سایت ستاد را پر کرده باشد و احراز هویت صورت گرفته اما هنوز صلاحیت متقاضی برای انجام این فعالیت در دست بررسی است. نشان موقت سه‌ ماه اعتبار دارد و پس تأیید صلاحیت به نشان دائم تغییر پیدا خواهد کرد. نشان دائم به متقاضیانی که صلاحیت آنها احراز شده باشد تعلق می‌گیرد و مدت زمان اعتبار آن شش ماه است.

شرایط دریافت نشان دائم ستاد ساماندهی

برای دریافت نشان دائم حتما باید هویت متقاضی این فعالیت احراز شده باشد که این‌ تأییدیه با تطابق کد ملی متقاضی از سامانه ثبت احوال، توسط ستاد ساماندهی صورت می‌گیرد. همچنین حدود فعالیت سایت مورد تقاضا نباید با اساسنامه شرکت یا حیطه فعالیت متقاضی مغایرت داشته باشد که این بررسی مغایرت توسط کارشناسان ستاد انجام خواهد شد.

کدام دسته از سایت‌ها باید در ستاد ساماندهی ثبت شوند؟

تمامی سایت‌های فعال ایرانی صرف‌نظر از نوع و موضوع فعالیت اعم از تجاری، شرکتی، شخصی، فرهنگی یا دولتی ملزم به ثبت مشخصات خود در این سامانه هستند و از لحاظ نوع و موضوع فعالیت تفاوت خاصی بین آنها وجود ندارد. لازم به تذکر است که نشان ستاد ساماندهی با نماد اعتماد الکترونیک متفاوت است. برای سایت‌هایی که فعالیت تجاری ندارند نیازی به دریافت نماد اعتماد الکترونیک نیست.

در سامانه جدید باید ثبت‌نام کرد یا قدیم؟

در صفحه اول ستاد ساماندهی با دو بخش متفاوت سامانه جدید و سامانه قدیم مواجه خواهید شد. اگر قبلا در این ستاد ثبت‌ نام کرده‌اید لازم است مجددا در سامانه جدید ثبت‌نام کرده و مشخصات خودتان را تکمیل کنید و اگر اولین بار است که ثبت‌نام می‌کنید نیازی به ثبت نام در سامانه قدیم نیست و فقط در سامانه جدید ثبت‌نام کنید.

چنانچه تمایل به اخذ مجوزهای کسب و کارهای انلاین را دارید، با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در  ثبت آی تی با چندین دهه سابقه ی درخشان، مستعدند شما را در تحقق اهدافتان  یاری رسانند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت آی تی | SabtIT

ثبت برند تجاری تخصص ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]