اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990602451008679

اعتمادسازی در کسب‌وکارهای اینترنتی

کد: 13990602451008679

https://bit.ly/3b5e9WY

، (اخبار رسمی): فروش زمانی به سود واقعی خواهد رسید که به تکرار و تداوم منجر شود و این مستلزم اعتماد کاربر به کسب‌وکار شماست، یکی از مهم‌ ترین عوامل تبدیل کاربر به مشتری اعتمادسازی است. فرایندی که در کسب‌وکارهای اینترنتی سخت‌تر از تجارت در دنیای واقعی است.

اعتمادسازی در کسب‌وکارهای اینترنتی
اعتمادسازی در کسب‌وکارهای اینترنتی

کاربران قبل از خرید کالا یا خدمات از شما اعتماد می‌خرند!

فروش زمانی به سود واقعی خواهد رسید که به تکرار و تداوم منجر شود و این مستلزم اعتماد کاربر به کسب‌وکار شماست، یکی از مهم‌ ترین عوامل تبدیل کاربر به مشتری اعتمادسازی است. فرایندی که در کسب‌وکارهای اینترنتی سخت‌تر از تجارت در دنیای واقعی است. به طور مختصر به مهمترین عوامل اعتمادسازی در یک بستر تجارت الکترونیک خصوصا کسب‌وکارهای اینترنتی می‌پردازیم.

دریافت مجوزهای رسمی و نماد اعتماد

نماد اعتماد الکترونیکی ایران: در حال حاضر قابل استنادترین مجوز کسب‌وکارهای آنلاین نماد اعتماد الکترونیکی است. مراحل دریافت نماد را مطالعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنید. بهتر است قبل از شروع تبلیغات رسمی این نشان را دریافت کرده باشید.

مجوزهای صنفی رسمی: برای برخی از کسب‌وکارها علاوه برنماد نیاز به مجوزهای صنفی و سازمانی نیز وجود دارد. مثلا برای فروش محصولات پزشکی یا دارویی، خدمات وکالت یا مشاوره حقوقی، خدمات تخصصی بانکی و.. نیاز به مجوز صنف یا متولی مربوطه الزامی است.

ارائه سایر گواهینامه‌ها و مجوزهای تخصصی: به عنوان نمونه مستنداتی که نماینده رسمی بودن شما را تأیید می‌کند. این مستندات در اعتماد سازی کاربران تاثیرگذاری زیادی دارد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

کانال‌های متعدد پاسخگویی: برای پشتیبانی مشتریان روش‌ها و کانال‌های متعددی را در نظر بگیرید مثل: تلفن ثابت، تلفن همراه، تیکت و ایمیل. هرگز به یک فرم تماس تنها اکتفا نکنید.

سرعت پاسخگویی: مشکلات و سوالات مشتریان را به‌ سرعت و در اولین زمان ممکن پاسخ دهید. تجربه ثابت کرده است که هرچقدر زمان پاسخگویی شما کمتر باشد، اعتماد و وفاداری مشتری بیشتر خواهدشد.

کیفیت پشتیبانی یک سایت: بسیاری از مشتریان قبل از خرید ممکن است با هدف ارزیابی با پشتیبانی شما تماس بگیرند! هرچقدر خرید مجدد و وفاداری مشتری برای یک کسب‌وکار اهمیت داشته باشد، به همان اندازه هم پشتیبانی و رضایت مشتری اهمیت خواهد داشت. روابط عمومی مناسب، اطلاعات کافی پاسخ‌دهنده و نحوه واکنش به مشتری ناراضی از مهمترین عوامل تعیین کننده کیفیت پشتیبانی است.

اطلاع‌رسانی خدمات در حال انجام: وقتی مشتری از سایت شما خرید می‌کند برای او فرایند خرید و انجام مراحل را از طریق ایمیل، پیامک و حتی تماس تلفنی اطلاع رسانی کنید. تمامی مراحل بسته‌بندی یا انجام خدمات را تا زمانی که به دست مشتری برسد اطلاع رسانی کنید. حتی پس از خرید می‌توانید از محصول رضایت مشتری کسب اطلاع کنید.

چنانچه تمایل به اخذ مجوزهای کسب و کارهای انلاین را دارید، با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در  ثبت آی تی با چندین دهه سابقه ی درخشان، مستعدند شما را در تحقق اهدافتان  یاری رسانند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت آی تی | SabtIT

ثبت برند تجاری تخصص ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]