اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970429306039278

با هدف بهینه‌کردن و مدرن‌سازی ظاهر سایت انجام شد

ارتقا و بهینه‌سازی سایت عسل سیتی 

کد: 13970429306039278

https://goo.gl/Tk9wJJ

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب‌سایت جدید عسل سیتی  از  1397/4/1 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت عسل سیتی 
رونمایی از ظاهر جدید سایت

در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های مجله خبری، فروشگاه عسل به فهرست وب‌سایت اضافه و مقایسه محصولات، پیگیری سفارشات، خرید از طریق اپلیکیشن موبایل برای مخاطبان میسر شده است

به گزارش روابط عمومی عسل سیتی، وب‌سایت این شرکت فعال در فروش اینترنتی عسل از تاریخ 1397/4/1 به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://asalct.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های مجله خبری، فروشگاه عسل به فهرست وب‌سایت اضافه و مقایسه محصولات، پیگیری سفارشات، خرید از طریق اپلیکیشن موبایل برای مخاطبان میسر شده است.

حسین سیدصالحی مدیرعامل عسل سیتی با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مردم و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: بهینه کردن و مدرن سازی ظاهر سایت و همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ایجاد فروشگاه فایل و مجله ویدئویی هستیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عسل سیتی

سایت عسل سیتی از تابستان سال ۱۳۹۶ با موضوع اطلاع رسانی عمومی در مورد زنبور عسل و محصولات تولیدی آن و همچنین احداث فروشگاه اینترنتی در رابطه با عسل راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن قرار دادن اطلاعات روز در مورد زنبور عسل و همچنین حمایت از تولید ملی در زمینه تولید عسل و محصولات وابسته می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی