اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307539278

قدرت عجیب و غریب عسل برای حل کردن شوره و خارش مزمن سر و درماتیت سبوره

عسل شوره و خارش سر را درمان می‌کند

کد: 13970507307539278

https://goo.gl/giRcru

، تهران , (اخبار رسمی): درماتیت مزمن سبوره، شوره و خارش سر ناشی از رشد بیش از حد پاتوژن‌های پوست طبیعی، از جمله قارچ‌های شناخته شده به عنوان درماتوفیت‌ها است و عسل یک ضد باکتری و ضد قارچ بزرگ است. همچنین دارای خواص ضد زخم و ضد التهابی است و آن را مناسب برای درمان بیماری‌های التهابی و بیماری‌های مرتبط می‌کند.

عسل شوره و خارش سر را درمان می کند
درمان شوره و خارش سر

عسل خام می‌تواند به طور قابل‌توجهی در درماتیت سبوره و ریزش مو موثر باشد و در صورت استفاده هفته‌ای یک بار از عود بیماری جلوگیری می‌شود

اثرات درمانی و پیشگیرانه عسل خام بر روی درماتیت مزمن سبوره و شوره سر

درماتیت سبوره یک اختلال پوستی رایج است که عمدتا روی پوست سر اثر می‌گذارد، معمولا باعث خارش پوست، قرمزی پوست و شوره سر می‌شود و اغلب به درمان مبتنی بر استفاده از مواد شیمیایی منجر می‌شود.

در این مطالعه، ۲۰ بیمار مرد و ۱۰ زن بین ۱۵ تا ۶۰ سالگی با پوسته‌پوسته شدن، خارش و ریزش مو با ضایعات توصیف شده به عنوان مقیاس پذیری ماکول‌ها، پاپول‌ها و پلاک‌های خشک سفید با پوسته و فشرده مورد بررسی قرار گرفتند.

به منظور اعمال عسل‌خام رقیق شده (۹۰٪ عسل رقیق شده در آب گرم)، استفاده هر روز روی ضایعات با مالش ملایم به مدت ۲-۳ دقیقه به بیماران توصیه شد. پس از ۳ ساعت، عسل به آرامی با آب گرم شستشو می‌شود. بیماران برای تغییرات خارش، پوسته پوسته شدن، ریزش مو و ضایعات در طی دوره درمان که مدت ۴ هفته ادامه داشت، تحت نظارت قرار گرفتند.

ضایعات پوستی در طی یک هفته کاملا بهبود یافتند و در عرض ۲ هفته ناپدید شدند. علاوه بر این، کسانی که بهبودی در مرحله اولیه درمان را دیدند، در مرحله پیشگیری قرار گرفتند که به منظور جلوگیری از عود، ۶ ماه طول می‌کشد.

نتایج گزارش شده به شرح زیر است

نیمی از بیماران با یک عصاره موضعی یک بار در هفته تحت درمان قرار گرفتند و نیمه دیگر درمانشان متوقف شد. همه بیماران به طور قابل‌توجهی با استفاده از عسل پاسخ دادند، خارش کاهش پیدا کرد و در عرض یک هفته پوسته‌پوسته شدن ناپدید شد.

در حالی که ۱۵ بیمار دوم ۲-۴ ماه پس از متوقف شدن درمان بدون درمان پیشگیرانه با عسل، عود بیماری را تجربه کردند. 

نتیجه گیری این مطالعه این بود که عسل خام می‌تواند به طور قابل توجهی با درماتیت سبوره و ریزش مو مرتبط باشد و در صورت استفاده هفته‌ای یک بار از عود بیماری جلوگیری می‌شود.

درماتیت مزمن سبوره و شوره و خارش سر ناشی از رشد بیش از حد پاتوژن‌های پوست طبیعی، از جمله قارچ‌های شناخته شده به عنوان درماتوفیت‌ها است و عسل یک ضد باکتری و ضد قارچ بزرگ است. همچنین دارای خواص ضد زخم و ضد التهابی است و آن را مناسب برای درمان بیماری‌های التهابی و بیماری‌های مرتبط با این بیماری می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عسل سیتی

سایت عسل سیتی از تابستان سال ۱۳۹۶ با موضوع اطلاع رسانی عمومی در مورد زنبور عسل و محصولات تولیدی آن و همچنین احداث فروشگاه اینترنتی در رابطه با عسل راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن قرار دادن اطلاعات روز در مورد زنبور عسل و همچنین حمایت از تولید ملی در زمینه تولید عسل و محصولات وابسته می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی