اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970430306215041

سفری ارزان به مشهد با تخفیفان

کد: 13970430306215041

https://goo.gl/4wB7Ya

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت تخفیفان به عنوان اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی ایران به مناسبت به فرا رسیدن ولادت امام رضا (ع) تخفیف‌های ویژه ای را برای زائران شهر مشهد در نظر گرفته است.

سفری ارزان به مشهد با تخفیفان
سفری ارزان به مشهد با تخفیفان
سفری ارزان به مشهد با تخفیفان
سفری ارزان به مشهد با تخفیفان

طبق آمار، همه ساله تعدد درخواست سفر برای ولادت امام رضا (ع) بسیار زیاد است و قیمت سفر نیز در این ایام رشد چشمگیری دارد و این باعث شده سایت تخفیفان که همواره به دنبال کسب رضایت مشتری و کم کردن خرج مشتریان خود است، تخفیف‌های ویژه‌ای برای سفر به شهر مشهد داشته باشد.

پس اگر قصد سفر به شهر مشهد با قطار را دارید و به دنبال بلیط قطار تهران مشهد هستید یا اینکه قصد دارید با هواپیما سفر کنید باید بگوییم که می‌توانید در سایت تخفیفان بلیط قطار و بلیط هواپیما را با قیمتی پایین‌تر نسبت به سایر آژانس‌های مسافرتی تهیه کنید.

همچنین تخفیفان در شهر مشهد با هتل‌های درجه یک سطح بالا و متوسط قرارداد همکاری دارد، برای همین با مراجعه به بخش هتل مشهد در سایت تخفیفان می‌توانید لیستی از ارزان‌ترین هتل‌های شهر مشهد تا هتل‌های لوکس را مشاهده و با توجه به قیمت و امکانات هتل اقدام به رزرو آن به صورت آنلاین با قیمتی رقابتی نسبت به سایر وب‌سایت‌ها کنید.

در طرح فروش ویژه بلیط و رزرو هتل با تخفیف تخفیفان به مناسبت ولادت امام رضا، مسافران و زائران می‌توانند با خرید مطمئن و آنلاین بلیط قطار، بلیط هواپیما، اقدام به رزرو بلیط رفت‌و‌برگشت خود به شهر مشهد کرده و دیگر دردسر ازدحام یا مشکلات ترمینال‌ها و آژانس‌های مسافرتی و تحمل مشکل پیدا کردن جای خالی در قطار و هواپیما را نداشته باشند.

علاقه‌مندان برای سفر به شهرهای دیگر یا دیدن تورهای مسافرتی و رزرو هتل می‌توانند به وب‌سایت تخفیفان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]