اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970515309989089

نوین هاب

اولین ابزار ارسال زمان‌دار به آپارات

کد: 13970515309989089

https://goo.gl/3rHezz

، تهران , (اخبار رسمی): تنها ۲۰% از چیزهایی که می‌شنوید و ۳۰% از چیزهایی که می‌بینید به خاطر سپرده می‌شوند. اما در مقابل این‌ها ۷۰% از چیزهایی که هم می‌شنوید و هم می‌بینید در ذهن باقی خواهند ماند. پس اگر شنیدن و دیدن را با هم ترکیب کنید محتواهای شما به احتمال بسیار در ذهن مشتریان و کاربران باقی خواهد ماند.

اولین ابزار ارسال زماندار به آپارات
اولین ابزار ارسال زمان‌دار به آپارات

تنها ۲۰% از چیزهایی که شنیده می‌شود و ۳۰% از چیزهایی که دیده می‌شود به خاطر سپرده می‌شوند. اما در مقابل این‌ها ۷۰% از چیزهایی که هم شنیده می‌شوند و هم دیده می‌شوند در ذهن باقی خواهند ماند

 روزانه محتواهای بی‌شماری در سرتاسر اینترنت و به خصوص در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌شود. اما بیشتر چه مطالب و محتوایی به خاطر سپرده می‌شوند و یا در ذهن می‌مانند؟

جالب است بدانید که تنها ۲۰% از چیزهایی که می‌شنوید و ۳۰% از چیزهایی که می‌بینید به خاطر سپرده می‌شوند. اما در مقابل این‌ها ۷۰% از چیزهایی که هم می‌شنوید و هم می‌بینید در ذهن  باقی خواهند ماند. پس اگر شنیدن و دیدن را با هم ترکیب کنید محتواهای شما به احتمال بسیار در ذهن مشتریان و کاربران باقی خواهد ماند.

ویدئو ابزاری است که بر روی عواطف و احساسات افراد تاثیر می‌گذارد تا بتوانند به صورت مستقیم بر مشتریان خود تاثیر گذاشته و آنها را جذب کسب‌وکار کرد.

استفاده از ویدئو چه تاثیری بر کسب و کار  خواهد گذاشت؟

اگر در محتوا  از ویدئوهای جذاب استفاده کنید می‌توانید کاربران گوناگونی را با خدمات و محصولات خود آشنا کنید، موتورهای جستجو رتبه سایت  را افزایش خواهند داد و در نهایت باعث می‌شوند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

از سرویس های اشتراک‌گذاری ویدئو استفاده کنید

مطمئنا هدف از تولید محتوای ویدئویی آن است که کاربران بیشتری با محتوا تعامل داشته و تاثیر آن را افزایش دهد. ضمن اینکه، بهترین راه حل استفاده از سرویس‌های اشتراک‌گذاری رایگان ویدئو به منظور جذب مخاطبان جدید و تبدیل آنها به مشتری است. همچنین ویدئوها اکنون یکی از راه‌های خوب جهت افزایش بازدید وبسایت هستند به صورتی که طبق تحقیقات صورت گرفته درصد بالایی از افرادی که یک ویدئو را مشاهده می‌کنند به آدرس سایتی که در ویدئو معرفی شده حتما سر می‌زنند.

آپارات، پربازدید ترین وب‌سایت فارسی ایرانیان

آپارات در سال ۱۳۸۹ پس از مسدودسازی سرویس‌های اشتراک‌گذاری بین‌المللی در ایران معرفی شد و اکنون با توجه به میزان محتوا و جذابیت وب‌سایت، به پربازدیدترین وب‌سایت فارسی طبق آمار الکسا در کشور تبدیل شده است که روزانه میلیون‌ها ویدئو در آن آپلود و مشاهده می‌شوند.

یک خبر هیجان انگیز: اولین ابزار ارسال زمان‌دار به آپارات

اکنون با رونمایی از سرویس ارسال به آپارات می‌توان در کنار سایر سرویس‌های موجود ویدئوها را با یک کلیک همزمان با شبکه‌های اجتماعی دیگر همچون اینستاگرام، تلگرام، فیس‌بوک، توییتر، تامبلر به سرویس اشتراک گذاری ویدئو آپارات نیز ارسال کرد.

از جمله قابلیت‌هایی که نوین‌هاب ارائه می‌کند:

ارسال آنی و زماندار ویدئو به آپارات

امکان ایجاد توضیحات و تگ برای ویدئوها

ارسال همزمان با سایر شبکه‌های اجتماعی و …

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از سرویس ارسال زماندار نوین‌هاب و همچنین ده‌ها قابلیت دیگر در  نوین‌هاب ثبت‌نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی