اطلاعات تماس
  • 021****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970517310449394

برای حرفه‌ای بودن از خرید دوربین گران قیمت نترسید

تجهیزات دلخواه‌ را بخرید، حتی شده اقساطی!

کد: 13970517310449394

https://goo.gl/rzA3r2

، تهران , (اخبار رسمی): عکاسان با وجود طراحی و فروش موبایل‌های دوربین‌دار، یک راه‌حل ارزان قیمت پیش روی خود دارند. چرا که می‌توانند به صورت اقساط، موبایل دوربین‌دار مد نظر را بخرند و به راحتی به عکاسی بپردازند. اما برای خرید یک دوربین عکاسی جدی با امکانات پیشرفته عکاسی، همیشه درگیر قیمت‌های بالای آن نیز هستند.

تجهیزات دلخواه‌ را بخرید، حتی شده اقساطی!
تجهیزات دلخواه‌ را بخرید، حتی شده اقساطی!

برخی شرکت‌ها مانند نورنگار، علاوه بر امکان خرید قسطی دوربین، تجهیزات گران‌قیمت را بیمه نیز می‌کنند تا به این ترتیب خیال مشتری از بابت صدمات احتمالی به محصولات راحت شود

حال این سؤال ممکن است مطرح شود، که اگر قصد خریددوربیننو داشته باشید و نخواهید خود را برای خریدن دوربین دست دوم به دردسر بیاندازید، مایلید کهدوربین DSLR یا بدون آینه‌ی خود را به صورت قسطی بخرید؟

اگر دوربین‌ها به صورت قسطی خریداری شوند، هم عکاس به سرعت به آخرین نسخه‌ی دوربین درخواستی خود می‌رسد، هم با پرداخت هزینه‌ی کم و در یک برنامه زمانی مناسب، می‌تواند تمام هزینه را پرداخت کرده و صاحب یک دوربین گران قیمت بشود. این ایده آن‌قدرها که فکر می‌کنید بعید نیست.

برخی شرکت‌های فروش دوربین نیز از چنین الگوریتمی برای پرداخت اقساط استفاده می‌کنند. ضمن اینکه برخی شرکت‌ها مانند نورنگار، علاوه بر امکان خرید قسطی دوربین، تجهیزات گران‌قیمت مانند دوربین و لنز را گارانتی و بیمه طلایی نیز می‌کنند تا به این ترتیب خیال مشتری از بابت صدمات احتمالی به محصولات راحت شود و اگر بخواهند مجدداً محصولی بخرند، از همان برند خریداری کنند.

در کشور‌های دیگر، گزینه دیگری هم وجود دارد که اغلب در فروش تلفن‌های همراه می‌بینیم: پیشنهاد اشتراک‌های رایگان یک یا چند ماهه شبکه‌های تلوزیونی مانند Netflix، HBO، Hulu یا Pandora را می‌توان مثال زد.

اگر برند‌های سازنده دوربین بتوانند از این مدل پیروی کنند و با شرکت‌های نرم‌افزاری مثل Adobe، Luminar یا Phase One قرارداد ببندند، به این ترتیب عکاسانی که از خرید قسطی دوربین استفاده می‌کنند، می‌توانند در طول مدت زمانی که در حال پرداخت خرید قسطی دوربین خود هستند، از امکانات نرم‌افزاری این برنامه‌ها نیز استفاده کنند. این یکی از دورنماهای شرکت‌های بزرگی مانند نورنگارنیز است تا بتوانند خدمات بهتری را در اختیار مشتریان خودشان قرار دهند.

حساب و کتاب خرید قسطی دوربین ؟

خرید قسطی دوربین در بسیاری از کشور‌های دنیا رواج دارد. اکنون برندهای معروف نیز به فروش قسطی دوربین‌ها یا دوربین‌های دست دوم روی آورده‌اند.

برای مثال، قیمت دوربین باکیفیتی مثل Sony Alpha a6500 ، اکنون ۱۱۹۸ دلار در بازار جهانی است. که در کنار تجهیزات جانبی و لنز‌های مورد نیاز آن‌ها، از این مبلغ هم بالاتر می‌رود. به همین دلیل حتی در کشور‌های نسبتاً مرفه هم بسیاری از عکاسان ترجیح می‌دهند چنین دوربین‌هایی را به صورت اقساط بخرند.

جمع بندی

در بالا، مثال‌هایی که برای خرید قسطی دوربین زده شد حداقل در صنعت عکاسی، کاملاً واقع گرایانه بود. اما تصور کنید چقدر خوب می‌شد اگر می‌شد خریداران از خرید دوربین‌های گران قیمت نترسند و چیزی که لازم دارند را همین الان و قسطی بخرند. حتی اگر چیز زیادی نمانده تا نسخه‌ای جدید از آن نیز وارد بازار شود و عرضه آن دوربین به تاریخ انقضایش نزدیک شده باشد.

برخی شرکت‌ها مانند نورنگار، علاوه بر امکان خرید قسطی دوربین، تجهیزات گران‌قیمت را بیمه نیز می‌کنند تا به این ترتیب خیال مشتری از بابت صدمات احتمالی به محصولات راحت شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نورنگار

ارائه دهنده جدیدترین مطالب تکنولوژی و‌آموزشی

اطلاعات تماس
  • 021****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی