اطلاعات تماس
  • 021****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970520310799394

پنج نکته در مورد Samsung Galaxy Note 9

آشنایی با ویژگی‌های دوربین گوشی جدید سامسونگ

کد: 13970520310799394

https://goo.gl/A6gqA3

، تهران , (اخبار رسمی): Samsung Galaxy Note 9 در نیویورک معرفی شد. با توجه به اخبار منتشر شده تغییرات سخت‌افزاری از این دوربین انتظار نمی‌رفت، با این حال در مورد دوربین گوشی Note 9 چند قابلیت جالب اعلام شد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

آشنایی با ویژگی‌های دوربین گوشی جدید سامسونگ
توضیحات درباره دوربین گوشی جدید سامسونگ در مجله نورنگار

به نظر می‌رسد گوشی Note 9، از دوربین S9+ استفاده می‌کند (البته دوربین‌های Note 8 در یک خط قرار دارد) و این اصلا بد نیست. هر دو لنز این گوشی دارای لرزشگیر است

1-دو دوربین دارای لرزش‌گیر که دیافراگم آنها دو برابر دیگری است

به نظر می‌رسد گوشی Note 9، از دوربین S9+ استفاده می‌کند (البته با دوربین‌های Note 8 در یک خط قرار دارد) و این اصلا بد نیست. هر دو لنز این گوشی دارای لرزشگیر است. سنتی که از Note 8 آغاز شد. همچنین هر دو دارای حسگر 12 مگاپیکسلی هستند.

دوربین واید دارای همان دیافراگم دوتایی F1.5/2.4 سامسونگ است که در S9+ معرفی شد که استفاده از آن خیلی هم بد نیست. براساس تجربه S9+، کیفیت خوبی از دوربین واید انتظار می‌رود، البته نتایج در تله فتو کمی ناامید کننده‌است.

2-عکس بد به کاربر اعلام خواهد شد

با اینکه سخت‌افزار جدیدی ارائه نشده‌است، دوربین گوشی Note 9، از هوش مصنوعی جدیدی بهره‌مند است. قابلیتی به نام «شناسایی نقص» که می‌توان آن را در فهرست تنظیمات دوربین، خاموش و روشن کرد.

وقتی تصویر تار باشد و یا نور پس‌زمینه مناسب نباشد، این ویژگی یک علامت به کاربر نمایش می‌دهد. در تست، قابلیت همانطور که اعلام شده‌است، به خوبی کار می‌کند و اعلان آن، برای کاربر اذیت‌کننده نیست.

3-بهینه‌سازی تنظیمات عکس با توجه به صحنه

یک قابلیت هوشمند دیگر، بهینه‌سازی خودکار تصویر است، که در فهرست با نام «بهینه ساز صحنه» قابل مشاهده‌است. طبق اظهارات سامسونگ، این حالت نوع موضوع را شناسایی کرده و تصویر را به صورت خودکار به یکی از 20 دسته پیش فرض تنظیم می‌کند. اشباع رنگ، تعادل تراز سفیدی، روشنایی و کنتراست، با این روش تنظیم می‌شوند.

4-می‌تواند به صورت خودکار، معایب چهره را اصلاح کند

این مورد در فهرست تنظیمات دوربین برای تصحیح خودکار صورت‌ها است و امکان روشن و خاموش کردن آن در تنظیمات وجود دارد.

اگر نتیجه طبیعی به نظر برسد، می‌تواند ویژگی خوبی باشد، مخصوصا هنگام استفاده از لنز واید دوربین وقتی که موضوع در مرز قاب تصویر باشد. طبق تجربیات قلبی، چهره به صورت ناخوشایندی در این عکس‌ها ثبت می‌شود.

5-دارای یک کنترل‌کننده از راه دور است

حالا که S-Pen (قلم گوشی Note 9) از بلوتوث پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به عنوان یک شاتر از راه دور عمل کند. با فشار دادن یک دکمه، عکس می‌گیرد و با دوبار فشار دادن متوالی، می‌توان دوربین را تغییر داد. در نتیجه Pen جدید نیاز به شارژ کردن دارد، اما طبق گفته‌های سامسونگ، وقتی داخل گوشی باشد، در کمتر از یک دقیقه شارژ می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نورنگار

ارائه دهنده جدیدترین مطالب تکنولوژی و‌آموزشی

اطلاعات تماس
  • 021****
[نمایش اطلاعات]