اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970522311279089

سریع‌تر ویدیوهایی کاربردی و در راستای هدف‌های خود بسازید و منتشر کنید

پنج راز موفقیت ویدئو مارکتینگ

کد: 13970522311279089

https://goo.gl/Yv1UU8

، تهران , (اخبار رسمی): هر ساله براساس آمار تعداد تبلیغات مخصوصا تبلیغات ویدئویی بیشتر می‌شود. در ادامه این مطلب، نکاتی برای تولید ویدئوی تبلیغاتی به روشی هر چه سریع‌تر و کاربردی‌تر اشاره می‌شود.

پنج راز موفقیت ویدئو مارکتینگ
پنج راز موفقیت ویدئو مارکتینگ

ویدیو‌ باید سریعا به این پرسش که «چرا باید این ویدیو را ببینم؟» پاسخ دهد و هدف خود را از ابتدا روشن کند

در حالی که فراگیری ویدئو‌ مارکتینگ و کسب‌وکار نباید هرگز هدف اصلی باشد، با این حال این اصطلاح به خودی خود بسیار رایج شده است.

بر داستان تمرکز کنید و نه فروش

همه‌ی افراد در سطح نت با تبلیغات ویدیویی که تمرکز آنها تنها  فروش محصول است و بسیار شخص را عصبی می‌کنند، رو به رو می‌شوند. کسب و کارها بهتر است سعی کنند از این شیوه تبلیغات استفاده نکنند و  به یاد داشته باشند که مانند محتوایی که تهیه می‌کنند، محوریت تبلیغات باید ارزشی باشد که برای خود در مقابل مشتری می‌سازند و این یعنی تمرکز بر روی درخواست مشتری و نیازهای او است و نه بر روی فروش حتمی خدمات یا محصولات خود!

کسب‌وکارهایی که می‌ترسند فروش خود را به این صورت از دست بدهند، همیشه می‌توانند در آخر ویدیو لینک خود یا دعوت خود را قرار دهند تا مشتری را جذب کنند تنها باید مراقب باشند که آن بخش با تمام ویدیو هماهنگی داشته باشد.

بهترین ۱۰ ثانیه ممکن را بسازید

نیمی از مخاطبان تنها ۱۰ ثانیه‌ی اول ویدیوها را می‌بینند و به همین علت متخصصان توصیه می‌کنند تا ویدیو‌هایی کوتاه و تاثیرگذار بسازید. سریعا به سراغ داستان اصلی بروید و از ابتدا همه چیز را طوری مدیریت کنید تا اشتیاق مشتری را بر بیانگیزد. (۵ تا ۱۰ ثانیه).

باید سعی شود با استفاده از سوال و تیزر توجه مخاطب را جمع کرد. ویدیو‌ی باید سریعاً به این پرسش که «چرا باید این ویدیو را ببینم؟» پاسخ دهد و هدف خود را از ابتدا روشن کند. آیا این ویدیویی است که ما را می‌خنداند یا چیزی جدید به ما می‌آموزد؟

شادی بخشش کنید

ویدیوهای حوصله سر بر نسازید! مخاطبان به دنبال کمی شادی و دور شدن از واقعیت‌های روزمره نیز هستند و ساختن ویدیو‌هایی که کاربردی‌ هستند اما هیچ نشاطی درون خود ندارند مخاطب را به خوبی جلب نمی‌کنند. ریسک‌پذیر باشید و تنها برای رقابت با رقیبان خود ویدیوهای خشک و تخصصی و دور از ریسک و نشاط نسازید.

ویدیوهای خود را در دسترس قرار دهید

روش‌های مختلفی برای اطمینان از پیدا شدن ویدیوها در موتورهای جست و جو وجود دارد. اول باید بیشترین ارزش سئو را از ویدیو خود گرفت. (قبل از آپلود کردن ویدیو در سایت‌های دیگر اول باید آن را در سایت خود به اشتراک گذاشت! Enbedding را فعال کنید‌. نقشه سایت بسازید و توضیحات مناسبی با کلمات کلیدی مناسبی بنویسید زیرا اینگونه گوگل شما را می‌یابد و می‌توان فهمید که ویدیوی در چه مورد است.

سواد خود و دیگران را بالا ببرید

بیش از نیمی از مخاطبان به دنبال یادگیری از طریق بصری هستند؟ آموزش به مخاطبان راه‌های بسیاری دارد. برای مثال می‌توان به مشتری‌های خود آموخت که چگونه از محصول و خدمات به خوبی استفاده‌ کنند. زمانی که ویدیویی بر پایه موفقیت‌ها ساخته می‌شود باید در آن بر داستان مشتری‌های خود تمرکز کنید که چگونه با استفاده از محصولات موفق شدند‌.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نوین هاب با زمان‌بندی مناسب پست‌های ویدئویی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]