اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970527312108172

سامتا؛ دایرکتوری جامع کسب و کار

کد: 13970527312108172

https://goo.gl/oKq3mC

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت سامتا با بهره‌گیری از سامانه‌ آگهی و مدیریت تبلیغات ایرانیان، دایرکتوری جامع کسب و کار را راه اندازی کرده که افتخار دارد به روزرسانی پایگاه داده‌های خود را به عموم علاقه‌مندان اعلام کند. ثبت کسب‌وکار و فروشگاه برای یک ماه رایگان بوده و مفتخر است خدمت ویژه‌ای برای صاحبان مشاغل ارائه کند.

سامتا دایرکتوری جامع کسب و کار
سامتا مکان مورد نظر خود را جستجو کنید و رایگان آگهی خود را درج کنید و کسب و کار خود را معرفی نمایید

سامتا، سامانه آگهی و مدیریت تبلیغات ایرانیان دایرکتوری جامع کسب و کار است

سامتا به عنوان یکی از فعالان در این حوزه با سئوی بسیار عالی امکاناتی نظیر آپلود تصویر و ویدئو، نمایش آدرس کسب و کار بر روی نقشه، مسیریابی از محل افراد به سمت محل کسب‌و‌کار ثبت شده، شماره تلفن، ایمیل و همچنین سایت شرکت یا کسب‌وکار، ساعات، روزهای کاری و بسیاری امکان دیگر از جمله اطلاعاتی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد . جستجوی ساده در موتورهای جستجو همچون گوگل، بینگ، یاهو و غیره کسب و کار صاحبانشان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین اپلیکیشن سامتا به کاربران اجازه می‌دهد تا بوسیله گوشی هوشمند خود به آسانی بتواند به این اطلاعات دسترسی یابند . حوزه‌ی فعالیت گسترده سامتا سبب گردیده تا کاربران بیشتری که بصورت روز افزون در حال افزایش هستند را مجاب کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را از این وبسایت استخراج کنند. 

همچنین شایان ذکر است سامتا برای صاحبان مشاغل سیستمی تحت عنوان آموزش و آزمون آنلاین راه‌اندازی کرده که به صورت اختصاصی برای افزایش سطح علمی عمومی و اختصاصی کارکنان قابل استفاده است.

علاقه‌مندان فعال در حوزه‌های بازاریابی می‌توانند از طرق راه‌های ارتباطی سامتا نسبت به سفارش پکیج‌های مختلف دیتابیس نام، آدرس، تلفن و دیگر اطلاعات بر روی سایت را در حوزه‌های مختلف سفارش داده و در پیشبرد اهداف مورد استفاده قرار دهند.

پایگاه دانش سامتا نیز جهت رفع نیاز‌های عموم کاربران در زمینه‌های شغلی و دسته‌بندی‌های حوزه‌های مرتبط با فعالیت سایت اقدام به ارائه‌ی مقالات و نشریات می‌کند که خود در معرفی کسب‌وکارها بسیار موثر و کارآمد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامتا

سامتا مخفف سامانه آگهی و مدیریت تبلیغات ایرانیان از سال ۱۳۹۲ جهت ارائه خدمات آنلاین الکترونیک در راستای دستیابی به آرمان های شهر الکترونیک طراحی شد و از سال ۹۶ با طراحی جدید پیش رو در اختیار کاربران عزیز قرار داده شد. تیر ماه 1399 گسترش فعالیت و ترکیب شدن با هلدینگ پندارگاه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی