اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970707318998172

آشنایی با شیوه آموزش پنوماتیک زبان

کد: 13970707318998172

https://goo.gl/fL6Bz8

، تهران , (اخبار رسمی): شیوه آموزش پنوماتیک شامل بررسی و مطالعه مواردی است که دکتر میلاد حسین زاده داداشی در طی مدت تدریس و آشنایی با زبان آموزان و هنر آموزان به علل اساسی در ارتباط با راه کارهای آموزشی به آن پی پرده است و آن را طی شیوه‌ای با عنوان آموزش پنوماتیک نام گذاری کرده است.

آشنایی با شیوه آموزش پنوماتیک زبان
شیوه آموزش پنوماتیک

آموزش پنوماتیک

آموزش پنوماتیک زبان:

اندکی تفکر کنید، خیلی‌ها از دوران نوجوانی زبان انگلیسی می‌خوانند ولی چرا نمی‌توانند یک حال و احوال ساده را دراین زبان انجام دهند. موضوعی که برای برخی از افراد به صورت مشکلی لاینحل باقی‌مانده است و به همین دلیل هم اسم زبان خارجی وجود آنها را آزار می‌دهد.

راه حل آموزش و یادگیری زبان انگلیسی استفاده از شیوه آموزش پنوماتیک است.

دکتر میلاد حسین زاده داداشی در طی مدت تدریس و آشنایی با زبان آموزان و هنر آموزان توانسته به شیوه آموزشی جدیدی به نام پنوماتیک برای بهتر شدن یادگیری زبان برسد.

اصلی‌ترین علت عدم یادگیری 

1- عدم داشتن انگیزه و احساس

نیاز اصلی‌ترین دلیل عدم یادگیری است. غالب زبان‌آموزان از خود می‌پرسند چرا باید بیهوده حجم زیادی از لغات و گرامر را در ذهنشان قرار دهند؟ چرا باید این فشار را به مغزشان تحمیل کنند.

2- عدم برقراری یک ارتباط خوب و موثر
بین معلم و استاد و زبان آموز دیگر دلیل عدم موفقیت یادگیری است. در دوران تحصیل بیشتر دروس حالت تحمیلی داشته بدون آنکه نیاز آنها قابل لمس باشد.

3- خجالت کشیدن

خجالت کشیدن از صحبت کردن و عدم اعتماد به نفس عامل دیگر ناموفق بودن است. غالب زبان آموزان از اشتباه کردن و مورد تمسخر واقع شدن می‌ترسند. 

4- ندانستن تلفظ درست

از همان ابتدای آموزش باید مساله تلفظ مورد توجه قرار گیرد.

5. ندانستن کاربرد لغات و جملات

موضوع قابل اهمیت دیگر دانستن کاربرد لغات و جملات است. یک معلم باید یک مشاور خوب باشد تا بتواند دانش آموزان را به درستی به مقصود و مطلوب برساند. یک آموزش خشک و محض بازدهی نخواهد داشت.

6.ایجاد سوال

آیا توانایی پرسیدن سوالات در زبان خارجی را به درستی دارید؟ آیا ذهنی پر از سوال دارید؟ اگر چنین است تبریک می گویم که طرح واره های ذهنی بسته شده اید ندارید. تا می توانید سوال در ذهنتان طرح کنید و نتایج شگفت انگیزش را ببنید.

7 .ریز اصطلاحات

یک مشکل دیگر که زبان آموزان دارند اصولا ریز اصطلاحات را نمی دانند و این موضوع برایشان چالش برانگیز می شود. مثلا: she is blue و یا he is green. آیا منظور گوینده رنگ پوست فاعل است؟ خیلی ساده و خیلی کاربردی که برای صحبت کردن باید در آن دقت کرد.

8. عدم استفاده از افعال دو بخشی 

برای اینکه همانند یک فرد انگلیسی یا آمریکایی بتوان صحبت کرد باید بیشتر از افعال دو بخشی استفاده شود. چون اصولا از افعال تک بخشی در بخش نوشتار استفاده می‌شود و افعال دو بخشی در گفتار، کمتر استفاده می‌شود

9. عدم استفاده از دانسته های‌مان 

اشخاص زیادی هستند که لغات بسیاری را از بر می‌کنند و گرامر را به خوبی می‌دانند ولی به علت عدم استفاده از آنها، این اطلاعات در بایگانی ذهن‌شان دفن شده است. با روش چهار در 10 که پیشنهادی دکتر میلاد حسین زاده داداشی است می‌توان از فرسایش اطلاعات جلوگیری کرد.

10. بازخورد گیری

اگر مدت طولانی و مستمر زبان خارجی را مطالعه کنید ولی نتیجه مطلوب را به دست نمی‌آورید توصیه می‌شود  مسیر دهگانه بالا را بررسی کرده، اگر باز مشکل رفع نشد شاید مشکل در درک مطالب در زبان فارسی و مادری است.

نتیجه گیری:

روش آموزش پنوماتیک زبان، کمک بسیار زیادی به آموزش زبان به زبان آموزان خواهد داشت و می‌توان با این روش مسیر 4 ساله را در 6 ماه طی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامتا

سامتا مخفف سامانه آگهی و مدیریت تبلیغات ایرانیان از سال ۱۳۹۲ جهت ارائه خدمات آنلاین الکترونیک در راستای دستیابی به آرمان های شهر الکترونیک طراحی شد و از سال ۹۶ با طراحی جدید پیش رو در اختیار کاربران عزیز قرار داده شد. تیر ماه 1399 گسترش فعالیت و ترکیب شدن با هلدینگ پندارگاه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش