اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970531312757817

پکیج طلایی مستندسازی تجربیات معلمان

کد: 13970531312757817

https://goo.gl/a6wjeN

، نهاوند , (اخبار رسمی): وب‌سایت بانک فایل پژوهشی معلمان در تلاشی که از حدود 5 سال قبل شروع شده‌ است، اقدام به گردآوری نمونه فایل‌های مستند‌سازی تجربیات معلمان کرده و سایر فایل‌هایی که به سیستم آموزشی کشور اضافه می‌شوند کرده و آنها را در اختیار فرهنگیان و همکاران جهت دانلود قرار داده‌ است.

مستند سازی تجربیات معلمان پکیج طلایی و کامل ترین نمونه موجود
پکیج طلایی مستندسازی تجربیات معلمان

آموزگاران، دبیران و معلمان به خصوص آن دسته که تجربه زیادی در سیستم آموزشی کشور ندارند غالبا با روند تدوین مستندسازی تجربیات معلمان آشنایی کافی را ندارند

تمامی مستندسازی‌ها به صورت کامل و در راستای کسب نمره ارزشیابی هستند. معلمان و فرهنگیان بانک فایل پژوهشی معلمان با افتخار قصد دارند تا در روند تهیه و نگارش مستند‌سازی تجربیات بتوانید با نگرشی نو اقدام کنند.

وب‌سایت بانک فایل پژوهشی معلمان با افتخار و بهره‌گیری از کمک تعدادی از فرهنگیان  بازنشسته و شاغل در ساختار نظام آموزش و پرورش کشور در تلاش است تا به صورت تخصصی و با توجه اهمیت موضوع مستند‌سازی تجربیات معلمان در این حوزه ورود کرده و هزاران فایل دانلودی را با در اختیار همکاران  قرار می‌دهد تا بتواند از این راه به پیشبرد اهداف آموزشی کمک کند.

مستند سازی تجربیات معلمان

یک فایل که از آن به مستند‌سازی تجربیات معلمان نام برده می‌شود، باید چهارچوب کلی خاصی را رعایت کند. در عین حال اینکه نیاز نیست از همان زاویه‌ای نگارش شود که دیگران نوشته‌اند. در کل مستند‌سازی تجربیات معلمان چند آیتم کلیدی را باید در ساختار خود داشته باشد که عبارتند از: انضباط و کنترل، داشتن خلاقیت، دقت در نگارش، داشتن تمرکز، بی طرفی  که هر کدام از این پارامترها اگر به درستی رعایت شوند بدون شک می‌توانند منشاء اثر باشند و در نهایت باعث بهبود شاخص‌های کیفی و کمی شوند.

از منظر اینکه نیاز باشد یک تعریف کلی از مستند‌سازی تجربیات معلمان ارائه شود لازم است به چند نکته اصلی توجه داشت. این گزارش یک روش منظم است که از گام‌های متوالی محقق شده، تبعیت می‌کند. این گزارش از نظر ترتیب و توالی به دنبال هم انجام شده و در نهایت موجب رسیدن به هدف خاصی می‌شود.

مستند سازی تجربیات دبیران متوسطه اول

دبیران متوسطه اول صدها نمونه فایل دانلودی مستند‌سازی تجربیات معلمان راهنمایی را می‌توانند در سایت بانک فایل پژوهشی معلمان پیدا کنند. دست اول و به روز که متاسفانه بعضی از سایت‌ها با عدم رعایت قوانین کپی‌رایت اقدام به خریداری و فروش به نام خودشان می‌کنند.

مستند‌سازی تجربیات دبیران متوسطه اول  به صورت کاملا تخصصی و توسط دبیران مجرب تهیه می‌شود و علیرغم تلاش فراوانی که مؤلفان ودست اندرکاران امور انجام می‌دهند. فاصله بین مفاهیم و دنیای ایجاد شده توسط کتب درسی با واقعیت‌های موجود در جامعه به ویژه با توجه به تنوع فرهنگی در خرده فرهنگ‌های مختلف بسیار است و گاهی معلمان در ارائه مطالب و محتوای گردآوری شده دچار مشکلات متعدد هستند که تیم معلم فایل با ارائه گزارشات جدید این مشکلات را حل کرده است.

دبیران دبیرستان و هنرستان

بهترین نمونه فایل‌های مستند‌سازی تجربیات دبیران دبیرستان و هنرستان برای اولین بار در کل اینترنت در سایت آماده و بارگذاری شده است.

معلمان ابتدایی

آموزگاران مقطع ابتدایی اغلب فایل‌های موجود در سایت را می‌توانند رایگان دانلود کنند‌. این امتیازی ویژه است برای این معلمان  تا بتوانند با دانلود مستند‌سازی تجربیات معلمان ابتدایی با کمترین هزینه اقدام کنند.

مستند سازی تجربیات دبیران

مستند‌سازی تجربیات دبیران فیزیک، تاریخ، ریاضی، ادبیات، شیمی، زیست شناسی و همه دروس تخصصی و عمومی دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها در سایت حاضر به صورت کامل بارگزاری شده است.

مربی، سرپرست، مدیر و معاون

مدیران مدارس، معاونان اجرایی، پرورشی و..، مربی‌ها و سرپرستان در جریان باشند که بانک فایل پژوهشی معلمان برای آنان هم برنامه‌های ویژه‌ای در جهت تدوین و آماده‌سازی مستند‌سازی تجربیات مدیر، معاون، سرپرست و مربی داشته و بالغ بر 50 فایل منطبق بر آخرین ویرایش‌های ویژه سال تحصیلی 97-98 آماده‌سازی شده است و می‌توانند در مدت زمانی کمتر از یک دقیقه فایل مورد نظر را انتخاب کرده و دانلود کرد.

مراحل تدوین

  1. مقدمه‌ای کوتاه در حد یک بند
  2. سوال اصلی و سوال‌های فرعی
  3. شواهد واطلاعات مورد نیاز برای پاسخ به سوالات
  4. تجزیه و تحلیل از مقایسه انجام شده
  5. نتیجه گیری
  6. راهکارها
  7. توصیه‌ها

همکاران و فرهنگیان می‌توانند فایل‌های مستند‌سازی تجربیات معلمان را با ورود به لینک زیر مشاهده کرده و در نهایت از دسته‌بندی انتخابی فایل را دانلود کنند.

برای دانلود فایل‌های مستند سازی تجربیات معلمان کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک فایل پژوهشی معلمان

فایل پژوهشی معلمان متشکل از تیم کارآمد و متخصص فرهنگی واز تعدادی از دبیران متخصص و مجرب و با سابقه بالا در امر پژوهش تشکیل شده است. این تیم متخصص بیش از 5 سال تجربه همکاری با فرهنگیان از طریق اینترنت و فضای مجازی دارد و تاکنون سایت های مختلفی را طراحی و پشتیبانی محتوایی نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش