اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313727817

آشنایی با تولید محتوای الکترونیکی به کمک نرم افزارهای استوری لاین، فلش، کپتی ویت

تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزارهای استوری لاین، فلش و کپی ویت

کد: 13970606313727817

https://goo.gl/j8r1AG

، نهاوند , (اخبار رسمی): تولید محتوای الکترونیکی به کمک نرم افزارهای استوری لاین، فلش، کپتی ویت مقوله‌ای است که این روزها بیشتر به آن پرداخته می‌شود.در این رابطه نمونه‌های کاملی در سایت بانک فایل پژوهشی معلمان گردآوری شده است .دانشجویان می‌توانند از این نمونه‌ها بهره برده و یا به صورت سفارشی پروژه خود را درخواست دهند.

تولید محتوای الکترونیکی : نمونه پروژه استوری لاین, فلش,کپتی ویت لایه باز
تولید محتوای الکترونیکی

تولید محتوای الکترونیکی مسئله‌ای است که در اکثر محافل علمی راجع به آن بحث می‌شود. این نوع محتوا توانسته است به عنوان یک روش کمک آموزشی به صورت موفق عمل کرده و جای نرم‌افزارهای قدیمی را بگیرد

تولید محتوای الکترونیکی

تولید محتوای الکترونیکی به کمک نرم‌افزارهایی مثل استوری‌لاین و کپتی‌ویت مسئله‌ای است که در اکثر محافل علمی راجع به آن بحث می‌شود. این نوع محتوا توانسته است به عنوان یک روش کمک آموزشی به صورت موفق عمل کرده و جای نرم افزارهای قدیمی مثل پاورپوینت را بگیرد. به عنوان مثال در اکثر دانشگاه‌ها و آموزشکده‌های علمی روال کار به این صورت است که خلاصه مبحث کنفرانس و یا ارائه پایان‌نامه به شکل تولید محتوای الکترونیکی در معرض دید اساتید راهنما و مدرسان قرار گیرد و شکل سنتی که به صورت ارائه پاورپوینت بود منسوخ شده است.

تولید محتوای الکترونیکی با استوری لاین

استوری لاین نرم افزاری است که چندین سال است به عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای تولید محتوای الکترونیکی به کار گرفته می‌شود. در واقع تولید محتوای الکترونیکی با استوری لاین یکی از عامه‌پسندترین روش‌های تولید محتوا برای ارائه در کلاس‌های درس و محافل علمی و آموزشی است. استوری لاین به عنوان یک نرم‌افزار جامع در این رابطه توانسته است بسیار قوی و موفق عمل کند و به بهترین شکل ممکن انتظارات مخاطبان خود را برطرف کند. براساس آمار رسمی بیشترین استفاده کننده را در رابطه با تولید محتوای الکترونیکی نرم افزار استوری‌لاین به خود اختصاص داده است. می‌توان گفت: کسانی که با استوری لاین کار می‌کنند نیازی به استفاده از سایر نرم‌افزارها نداشته و فقط باید بر اساس جدیدترین نسخه‌های این نرم‌افزار کار خود را پیش ببرند.

تولید محتوای الکترونیکی با کپتی ویت

نرم افزار کپتی‌ویت، گونه‌ای دیگر از نرم افزار‌های تولید محتوای الکترونیکی است .این نرم افزار کمی از نرم افزار استوری لاین جدیدتر است و از امکانات بیشتری برخوردار است. دانشجویان و اساتیدی که قصد دارند یک کار جامع به صورت پروژه محتوای الکترونیکی تدوین کنند، معمولا از این نرم افزار استفاده می‌کنند. تولید محتوای الکترونیکی با کپتی‌ویت هم مسائل و مهارت خاص خود را داشته و وقت و انرژی بیشتری را می‌طلبد.

تولید محتوای الکترونیکی با فلش

در سال‌های گذشته که صحبتی از نرم افزارهای تولید محتوای جدید مثل استوری لاین و کپتی ویت نبود اکثر دانشجویان و فرهنگیان فعالیت‌های پژوهشی خود را در راستای تولید محتوا با نرم‌افزار فلش انجام می‌دادند. حتی هستند فرهنگیان و دانشجویانی که هنوز هم با استفاده از این نرم افزار اهداف خود را پیش می‌برند. این نرم افزار تا حد زیادی کاربردی و دارای امکانات است و حتی گاها آن را قابل رقابت با استوری لاین و کپی ویت می‌دانند. با این حال استفاده از این نرم‌افزار امروزه حالت سلیقه‌ای به خود گرفته است.

تولید محتوای الکترونیکی با مولتی مدیا بیلدر

مولتی مدیا بیلدر یا همان نسخه پیشرفته‌تر اتوپلی‌مدیا قدیمی‌ترین نرم‌افزار در رابطه با تولید محتوای الکترونیکی است. قدمت استفاده از این نرم‌افزار به دهه 80 هجری شمسی یعنی حدود 10 سال پیش می‌رسد. در سال‌های گذشته در کلاس‌های آموزشی ضمن خدمت در راستای آموزش تولید محتوای الکترونیکی این نرم افزار را آموزش می‌دادند. اما امروزه افراد کمتری تمایل به استفاده از این نرم افزار در مباحث علمی و آموزشی دارند. مشکل این نرم افزار کمبود امکانات و ابزارهای کافی در رابطه با تدوین محتوای الکترونیکی است. با این حال ممکن است این نرم افزار نیز مخاطبان خاص خودش را داشته باشد.

دانلود نمونه فایل‌های تولید محتوای الکترونیکی

در رابطه با تولید محتوای الکترونیکی سایت بلاگ لینک توانسته است گام مهم و موثری بردارد به طوری که با ارائه صدها نمونه فایل استوری لاین و کپتی ویت لایه باز کمک موثری به فرهنگیان و دانشجویان کند. بدیهی است دانشجویان و فرهنگیان محترم می‌توانند با مراجعه به این سایت و دانلود صدها نمونه لایه باز تولید محتوای الکترونیکی الگوی خوبی در این رابطه داشته باشند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک فایل پژوهشی معلمان

فایل پژوهشی معلمان متشکل از تیم کارآمد و متخصص فرهنگی واز تعدادی از دبیران متخصص و مجرب و با سابقه بالا در امر پژوهش تشکیل شده است. این تیم متخصص بیش از 5 سال تجربه همکاری با فرهنگیان از طریق اینترنت و فضای مجازی دارد و تاکنون سایت های مختلفی را طراحی و پشتیبانی محتوایی نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش