اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970612314737817

پرسش مهر نوزده رئیس جمهور و بهترین پاسخ به آن در سال تحصیلی 98-1397

کد: 13970612314737817

https://goo.gl/SrsLBK

، نهاوند , (اخبار رسمی): در نوزدهمین پرسش مهر رئیس جمهور ذکر این نکته بسیار مهم و قابل تامل است. دانش آموزان و فرهنگیان تنها نباید به فکر شرکت فعال در مسابقه و برنده شدن باشند. بلکه باید در رابطه با پاسخ پرسش مهر به مسائل و مشکلات جامعه توجه دو چندان کرده و برای آنها راهکارهایی دور از تعصب ارائه کنند.

پرسش مهر نوزده رئیس جمهور و بهترین پاسخ به آن در سالتحصیلی 98-1397
پرسش مهر نوزده

نوزدهمین پرسش مهر رئیس جمهور تفاوت‌هایی با پرسش مهر سال‌های گذشته دارد. در این جشنواره سعی شده است به مسائل و مشکلات اجتماعی بیشتر توجه شود تا حل مشکلات مردم با راهکارهای افراد فرهیخته انجام شود

پرسش مهر نوزده رئیس جمهور

نوزدهمین پرسش مهر رئیس جمهور، تفاوت‌های قابل‌توجهی با پرسش مهرهای سال‌های گذشته دارد. در این جشنواره سعی شده است به مسائل و مشکلات اجتماعی بیشتر توجه شود تا حل مشکلات مردم عملا با راهکارهای افراد فرهیخته انجام شود.

نوزدهمین پرسش مهر رئیس جمهور

در نوزدهمین پرسش مهر رئیس جمهور ذکر این نکته بسیار مهم و قابل تامل است. دانش آموزان و فرهنگیان تنها نباید به فکر شرکت فعال در مسابقه و برنده شدن باشند. بلکه باید در رابطه با پاسخ پرسش مهر به مسائل و مشکلات جامعه توجه دو چندان کرده و برای آنها راهکارهایی دور از تعصب ارائه کنند.

شیوه نامه پرسش مهر نوزده

شیوه نامه نوزدهمین پرسش مهر قطعا شبیه شیوه‌نامه‌های دوره‌های گذشته است. تنها مسئله‌ای که به آن افزوده شده است این است که در این بخش نامه توجه مهمی به محتوای مقالات شده است و از فرهنگیان خواسته شده مقالات پر محتوایی را ارائه دهند.

جواب نوزدهمین پرسش مهر

جواب نوزدهمین پرسش مهر یک جمله و دو جمله نیست که در یک پاراگراف خلاصه شود. این جواب دقیقا به نظر پژوهشگر و راهکارهای وی مربوط است. شاید هر محقق و دانشجویی به نوبه خود یک جواب خاص برای پرسش مهر نوزده داشته باشد. بنابراین در کل باید به مجموعه جواب‌ها نظر انداخته و چکیده‌ای از نظرات مخاطبان را جمع‌بندی کرد.

شرکت افراد برجسته در نوزدهمین دوره مسابقات

در نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر افراد برجسته‌ای شرکت دارند. اساتید و مدرسان دانشگاه‌ها و معلمان و دبیران دوره‌های مختلف همگی به شرکت در این جشنواره اشتیاق دارند. بنابراین باید ظرفیت ذهنی و فکری و قابلیت برای استفاده از نظرات همگان فراهم شود.

پوستر پرسش مهر نوزده

برای مشاهده پوستر پرسش مهر نوزده باید یا به اداره آموزش و پرورش منطقه مراجعه کرد و یا در سایت‌های آموزش و پرورش‌های استانی آن را جستجو کرد. البته شایان ذکر است که برخی از مدیران نیز پوستر پرسش مهر نوزده را در مدرسه و تابلو اعلانات نصب می‌کند.

چگونگی شرکت در فراخوان پرسش مهر

شرکت در فراخوان پرسش مهر از طریق مدارس انجام می‌پذیرد. علاقه‌مندان چه در محور دانش‌آموزی و چه در محور فرهنگیان می‌توانند تمایل خود را برای شرکت در این جشنواره به مدیریت مدارس منطقه اعلام کرده و پس از ثبت‌نام به تنظیم و تدوین فعالیت‌های خود در رابطه با پرسش مهر بپردازند.

اهمیت شرکت در فراخوان پرسش مهر نوزده

شرکت کردن فرهنگیان و دانش آموزان در این فراخوان اهمیت زیادی دارد. در واقع این فراخوان یک مسابقه معمولی نیست که در آخر به برگزیدگان جوایزی اهداشده و همه چیز تمام شود. شرکت در این فراخوان به مشارکت در حل مشکلات کشور است. در واقع به دلیل اینکه موضوعات پرسش مهر از مشکلات اجتماعی و چالش‌های روز جامعه استخراج می‌شود، پاسخ هر شرکت‌کننده در قالب مقاله، شعر، وبلاگ و ... راهکار و پیشنهادی در راستای حل این مشکلات است. چه بسا پاسخ دانش‌آموزی ابتدایی بتواند گره بزرگی از مشکلات کشور را در این رابطه بردارد.

نتایج نوزدهمین پرسش مهر

نتایج نوزدهمین پرسش مهر بعد از اتمام فراخوان و در سال آینده اعلام می‌شود. در این رابطه به افراد برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. همچنین این افراد برای دریافت لوح تقدیر و قدردانی بیشتر به اداره آموزش و پرورش منطقه معرفی می‌شوند.

نمونه مقالات پرسش مهر نوزده

سایت بانک فایل پژوهشی معلمان نمونه‌های کاملی از مقالات پرسش مهر را برای دانش‌آموزان و فرهنگیان تهیه کرده است. علاقه‌مندان به دریافت این نمونه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت از این مقالات استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک فایل پژوهشی معلمان

فایل پژوهشی معلمان متشکل از تیم کارآمد و متخصص فرهنگی واز تعدادی از دبیران متخصص و مجرب و با سابقه بالا در امر پژوهش تشکیل شده است. این تیم متخصص بیش از 5 سال تجربه همکاری با فرهنگیان از طریق اینترنت و فضای مجازی دارد و تاکنون سایت های مختلفی را طراحی و پشتیبانی محتوایی نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش