اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970610314237817

پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور در سال تحصیلی 98-1397 و ارائه بهترین پاسخ

کد: 13970610314237817

https://goo.gl/uUiEkj

، نهاوند , (اخبار رسمی): در رابطه با پاسخگویی به پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور نکات مهمی را باید رعایت کرد. این نکات شامل عدم تمرکز به تک جنبه‌ای بودن پاسخ و همچنین عدم تاثیر تعصبات فکری و سلیقه‌های شخصی در نوع پاسخ به پرسش مهر شماره 19 رئیس جمهور است. که در مقاله حاضر به آن اشاره می‌شود.

پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور در سال تحصیلی 98-1397 و ارائه بهترین پاسخ
پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور

پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور در سال تحصیلی 98-1397 یکی از مهمترین فراخوان هایی است که معمولا اکثر فرهنگیان و دانش‌آموزان در آن شرکت فعال دارند و با هم به رقابت می‌پردازند

پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور

یکی از مهمترین فراخوان‌هایی که در اوایل سال تحصیلی برگزار می‌شود، پرسش مهر رئیس جمهور است. در سال تحصیلی جدید نیز همانند ادوار گذشته، پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور مطرح شد و دانش‌آموزان و فرهنگیان علاقه و اشتیاق خود را برای شرکت در این امر مهم نشان دادند.

بخشنامه پرسش مهر نوزدهم ارسالی از اداره آموزش و پرورش

بخشنامه‌های ارسالی از وزارت آموزش و پرورش در رابطه با پرسش مهر نوزدهم حاکی از آن است که این فراخوان طبق دستورالعمل سال‌های گذشته انجام می‌پذیرد و تنها تفاوت آن با ادوار گذشته موضوعات ارائه شده به عنوان عناوین پژوهشی از جانب رئیس جمهور است.

محور‌های فراخوان پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور

پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور در محور‌های متفاوتی برگزار می‌شود. بخشنامه‌های سال گذشته پیرامون فراخوان پرسش مهر هجدهم نیز همانند سنوات گذشته  متفاوت بودند. به عنوان مثال تعدادی از افراد تمایل داشتند که در محور شعر و نقاشی شرکت کنند و عده‌ای نیز به محور‌های مقاله‌نویسی و ساخت وبلاگ علاقه‌مند بودند. نکته‌ای که قابل توجه است این است که محور‌ها طوری تنظیم می‌شوند که همه افراد با سلایق و مهارت‌های مختلف بتوانند در این جشنواره شرکت فعال داشته باشند.

برندگان پرسش مهر نوزدهم

اسامی برندگان پرسش مهر نوزدهم معمولا در سال آینده اعلام می‌شود. مسلماً به افرادی که توانسته باشند نظر داوران جشنواره را جلب کرده و مقالات و فعالیت‌های قابل قبولی را ارائه کرده باشند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. این افراد می‌توانند از لوح جشنواره به عنوان سوابق فرهنگی خود بهره مند شوند.

مهلت ارسال آثار پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور

معمولاً هر ساله مهلت ارسال آثار پرسش مهر را در پایان دی ماه همان سال تعیین می‌کنند. اخبار رسیده از آموزش و پرورش حاکی از این است که برای پرسش مهر نوزدهم نیز تاریخ پایان دی ماه را در نظر گرفته باشند. با این حال جهت اطمینان خاطر از تاریخ دقیق مهلت ارسال آثار می‌توان به اداره آموزش و پرورش منطقه مراجعه کرده و یا از طریق شماره تماس‌هایی که در سایت‌های مربوطه گذاشته شده است‌، اطلاع یافت.

دانلود نمونه کامل مقالات پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور

فرهنگیان و پژوهشگران می‌توانند برای استفاده از نمونه‌های کاملی از مقالات تدوین شده پیرامون پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور از سایت بانک فایل پژوهشی معلمان بهره‌مند شوند. سایت بانک فایل پژوهشی معلمان با کادر مجرب خود این نمونه مقالات را در اختیار علاقه‌مندان به دانش و پژوهش قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک فایل پژوهشی معلمان

فایل پژوهشی معلمان متشکل از تیم کارآمد و متخصص فرهنگی واز تعدادی از دبیران متخصص و مجرب و با سابقه بالا در امر پژوهش تشکیل شده است. این تیم متخصص بیش از 5 سال تجربه همکاری با فرهنگیان از طریق اینترنت و فضای مجازی دارد و تاکنون سایت های مختلفی را طراحی و پشتیبانی محتوایی نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان