اطلاعات تماس
  • 092145*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970601312788946

آموزش افزایش فالوور با ربات رشت فالوور 

کد: 13970601312788946

https://goo.gl/ZvGf9k

، تهران , (اخبار رسمی): اینستاگرام، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس دنیا کار خود را حدودا از 7 سال پیش آغاز کرد، اما طی همین بازه کوتاه اکنون به جایگاهی رسیده که بیش از 700 میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند.

آموزش افزایش فالوور با ربات رشت فالوور 
آموزش افزایش فالوور با ربات رشت فالوور 

 نکته خرید فالوور اینستاگرام قابل توجه اینجا است که فقط بخش استوری این اپلیکیشن در هر ماه بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد که با ورود به سه ماهه دوم سال 2017 این رقم بزرگتر نیز خواهد شد.

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

ربات رشت فالوور امکان انتخاب فالوور را به کاربر می‌دهد! در تنظیمات اکانت می‌توانید اکانت، منطقه یا هشتگ را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کنید. ربات در این فیلترها جستجو کرده و کاربران فعال و واقعی را پیدا و فالو می‌کند. به عنوان مثال اگر اکانت sirvankhosravi را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کنید، تمامی فالوورهای جدید شما به نوعی طرفدار سیروان خسروی هم هستند.

عضویت در اینستاگرام بسیار ساده است و طی چند مرحله کوتاه انجام می‌پذیرد. پیش از هر چیزی باید اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را برای یکی از پلتفرم‌های ویندوز 10 دسکتاپ، اندروید، ویندوزفون و یا iOS دانلود کرد.

افزایش فالوور اینستاگرام

رشت فالوور سیستم خرید فالوور اینستاگرام نیست بلکه یک سیستم افزایش فالوور اینستاگرام و یا ربات تبلیغاتی اینستاگرام است. این سیستم در صورت خرید تعدادی فالوور ربات تا زمانی که آن تعداد نفر شما را فالو کنند به معرفی اکانت شما به دیگران ادامه خواهد داد. به طور مثال اگر 1000 فالوور خریداری کنید ممکن است بیشتر از 10،000 نفر از اکانت شما بازدید کرده و حتی تصاویر را هم لایک کنند اما تنها هزینه افرادی که کاربر را فالو کنند از او دریافت می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالوور اینستاگرام

خدمات ما در اینستاگرام و تلگرام شامل افزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش لایک خارجی ، لایک ایرانی ، فالوور شغلی ، فالوور کسب و کار ، ممبر پاپ ااپ ، ممبر نوت ، ممبر ایرانی ، و ... میباشد برای خرید میتوانید به سایت ما مراحعه نمایید www.follower-insta.com

اطلاعات تماس
  • 092145*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی