اطلاعات تماس
  • 092145*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970824328068946

آموزش حذف فالوور و فالوئینگ در اینستاگرام

کد: 13970824328068946

https://goo.gl/VeQ6Sj

، تهران , (اخبار رسمی): در اینستاگرام همیشه فالوورها و فالوئینگ‌هایی هستند که مثل خوره روح آدم را می‌خورند و به انزوا می‌کشانند! این جمله را البته باید خیلی جدی نگیرید، فقط باید دید در اینستاگرام کسی است که روی اعصاب باشد و بخواهید از شر او راحت شوید؟ 

آموزش حذف فالوور و فالوئینگ در اینستاگرام
حذف فالوور

فرق فالوور و فالووینگ در اینستاگرام چیست؟

Follower = فالوور (دنبال کننده): یعنی کسی که یک صفحه را دنبال می‌کند. وقتی کسی صفحه شما را دنبال می‌کند فالوور یا دنبال‌کننده شما است.

توجه: فالوورها پست‌های شما را می‌بینند.

Following = فالوئینگ (دنبال‌شونده): یعنی کسی که شما صفحه او را دنبال کرده‌اید. وقتی شما صفحه کسی را دنبال می‌کنید، آن شخص فالوئینگ یا دنبال‌شونده شما است. فالوور انواع مختلفی دازید از جمله فالوور خارجی یا فالوور ایرانی که به طبع فالوورهای ایرانی برای ما ایرانی‌ها هدفمندتر هستند. 

برای حذف فالوئینگ در اینستاگرام دو راه دارد:

راه اول: اگر خیلی از شخص مورد نظر متنفر هستید و دوست ندارید او را در هیچ جای اینستاگرام ببینید و می‌خواهید نظراتش از پست‌های‌تان پاک شود، بلاک کنید.

راه دوم: اگر مشکل خاصی ندارید و فقط خوشتان نمی‌آید پست‌های او را ببینید، آنفالو کنید.

حذف فالوور در اینستاگرام؛ چطور و چگونه؟

گاهی وفت‌ها هم کسی شما را در اینستاگرام دنبال می‌کند که هیج دل خوشی از او ندارید و یا اصلاً درخواست او را برای دنبال کردن به اشتباه قبول کرده‌اید و پشیمان هستید. اینجور وقت‌ها فقط چندتا نفس عمیق بکشید و بعد به قسمت فالوورهای صفحه بروید. اگر دقت کنید کنار نام هر فالوور یک علامت  قرار دارد. این علامت را لمس کنید و بعد گزینه Remove به معنی پاک کردن را انتخاب کنید.

حرف آخر

همانطور که دیدید به همین راحتی می‌شود از دست فالورها و فالوئینگ‌های مزاحم اینستاگرام خلاص شد. اما یک سوال دارم؟ شما چه رفتاری در این شبکه اجتماعی دارید؟ آیا برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنید یا هر محتوای نامناسبی که دل‌تان خواست منتشر می‌کنید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالوور اینستاگرام

خدمات ما در اینستاگرام و تلگرام شامل افزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش لایک خارجی ، لایک ایرانی ، فالوور شغلی ، فالوور کسب و کار ، ممبر پاپ ااپ ، ممبر نوت ، ممبر ایرانی ، و ... میباشد برای خرید میتوانید به سایت ما مراحعه نمایید www.follower-insta.com

اطلاعات تماس
  • 092145*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی