اطلاعات تماس
  • 092145*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000620542628946

چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را نگاه می کند؟

کد: 14000620542628946

https://bit.ly/3k4PmZ4

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله آموزشی قرار است یاد بگیریم که چگونه می توانیم متوجه بررسی پروفایل اینستاگراممان توسط دیگران شویم. و اینکه چه کسی چه زمانی وارد پیج اینستاگرام ما می شود و صفجه پروفایل ما را چک می کند. تمامی این ترفندها به صورت کامل در این مقاله ذکر شده است.

چه کسی پروفایل اینستامو چک میکنه ؟
چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را نگاه می کند؟

شبکه‌‎ی اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین‌ رسانه‌های ارتباطی بین عموم مردم است. تقریبا تمام افراد در این شبکه‌ی اجتماعی عضو هستند و یک بار در روز محتوای آن را چک می‌کنند. یکی از پرتکرارترین سوالاتی که همواره پرسیده می‎شود این است که چه کسی پروفایل اینستامو چک می‌کند؟

در واقع پاسخ دادن به این پرسش کار ساده‌ای نیست. چرا که اینستاگرام هیچ قابلیتی را برای انجام این کار تعبیه نکرده است. سیاست اینستاگرام بر این موضوع واقف است که هر کسی می‌تواند پروفایل سایر افراد را مشاهده کند. با این حال راه‌حل‌هایی که برای انجام این کار اندیشیده شده است که در این نوشته به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

5 برنامه برنامه برای اینکه بدانیم چه کسی اینستاگرام ما را بررسی می کند  

1. برنامه   Follower Tracker همانطور که از نام این برنامه هم پیداست، از این اپلیکیشن برای شناسایی افرادی که شما را دنبال می‌کنند و به صورت مخفیانه پروفایل شما را می‌بینند، استفاده خواهد شد. با استفاده از Follower Tracker می‌توانید متوجه شوید که چه افرادی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده‌اند. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است و در حال حاضر Follower Tracker برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. شما می‌توایند این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود نمایید.

2. برنامه‌  FollowMeter for Instagram به مدد این اپلیکیشن می‌توانید متوجه شوید که چه کسی پروفایل اینستاگرام شما را چک می‌کند. در واقع می‌توانید فعالیت افرادی که شما را فالو نکرده‌اند را هم مد نظر داشته باشید.

می‌توان FollowMeter for Instagram را یک نرم افزار کمکی حساب کرد که با استفاده از آن این امکان وجود دارد تا حساب اینستاگرام خود را راحت‌تر مدیریت کنید. طبق ادعاهای سازنده این برنامه شما می‌توانید اکانت‌هایی که به صورت محرمانه پروفایل شما را دیده‌اند، فالوورهایی که به صورت مخفیانه پیج شما را چک می‌کنند، افرادی که شما را آنفالو می‌کنند و ... را بررسی کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این برنامه این است که افراد بسیاری از آن استفاده می‌کنند.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا این برنامه بسیار مفید است. FollowMeter for Instagram برای سیستم عامل اندروید طراحی و توسعه یافته است و می‌توانید آن را از گوگل پلی دانلود نمایید.

3. برنامه  Ig Analyzer: Follower Analysis تا به این جای کار در رابطه با برنامه های مخصوص سیستم عامل اندروید صحبت کردیم.  اگر شما دارای یک تلفن همراه با سیستم عامل iOS هستید، بهتر است که از برنامه Ig Analyzer: Follower Analysis برای تشخیص این که چه کسی پروفایل اینستامو چک می‌کنه استفاده کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید متوجه شوید که کدام یک از فالوورهایتان از پروفایل شما بازدید کرده اند و کدام یک از استوری‌ها و پست‌های شما بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های این برنامه این است که به محض این که یک نفر از پست‌های شما بازدید کند، برای شما یک پیغام به شکل نوتیفیکیشن نشان خواهد داد.

این برنامه به صورت کاملا واضح نشان خواهد داد که چه کسانی در حال تماشای پیج شما هستند. از ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که بسیار ساده و کاربردی طراحی شده و خیلی سریع می‌توان به بخش‌های مختلف آن تسلط پیدا کرد. شما می‌توانید Ig Analyzer: Follower Analysis را از اپ استور دانلود نمایید.

4. برنامه Visitor Pro از سیستم عامل تلفن همراه شما iOS است و به هر دلیلی نتوانستید از اپلیکیشن قبلی که معرفی کردیم استفاده کنید، بهتر است که از اپلیکیشن Visitor Pro استفاده کنید. با استفاده از این برنامه هم می‌توانید به جواب سوال چه کسی پروفایل اینستامو چک میکنه برسید. این برنامه به شما خواهد گفت که چه کسی پروفایل شما را می‌بیند، چه کسی عکس‌های اینستاگرام شما را مشاهده می‌کند و ... . اپلیکیشن Visitor Pro را می‌توانید از اپ استور دانلود کنید.

5. ابزار insights خود اینستاگرام اکثر افرادی که در اینستاگرام یک کسب و کار را هدایت می‌کنند دوست دارند که بدانند میزان بازدهی تبلیغات آن‌ها چقدر بوده است، چه افرادی از پیج آن‌ها بازدید کرده‌اند، کدام یک از پست‌های آن‌ها توسط افراد بیشتری دیده شده است و ختم کلام این که به دنبال راه‌های شناسایی بازدید کنندگان پیج اینستاگرام هستند. برای این افراد بهتر است که از ابزار داخلی خود این شبکه‌ی اجتماعی به نام insights استفاده کنند.

برای این که به این ابزار دسترسی پیدا کنید لازم است که پیج خود را از به حالت بیزنسی تغییر دهید. برای انجام این کار طبق دستورالعمل زیر پیش بروید:

دستور عمل تبدیل پیج اینستاگرام عمومی به تجاری

  • پیش از هر کاری اینستاگرام خود را آپدیت (بروزرسانی) کنید. در صفحه‌ی پروفایل از بخش بالای صفحه و سمت راست علامت سه خط افقی را بزنید. بعد از انجام این کار گزینه‌‎ی setting را بزنید تا وارد تنظیمات شوید. وارد قسمت Account شوید. به سمت پایین صفحه رفته و گزینه‎ی Switch to professional account را بزنید. طبق مراحلی که اینستاگرام برای شما نشان می‎دهد پیش بروید تا در نهایت پیج عادی خود را به یک پیج بیزنسی تبدیل کنید.

با تبدیل پیج خود به یک حساب بیزنسی می‌توانید متوجه شوید که از هر کدام از پست‌های شما چند نفر بازدید کرده‌اند، چه تعدادی از حساب‌ها منحصر به فرد هستند، در چه ساعاتی از شبانه روز میزان بازدید از پست‌های شما بیشتر بوده است و..

نکات مهم در مورد چه کسی اینستاگرام من را بررسی میکند؟

اپلیکیشن‎‌هایی که در این نوشته به آن‌ها اشاره کردیم همگی معتبر و قابل دانلود از اپ استور یا گوگل پلی هستند. به این معنی که هیچ عملیات جاسوسی توسط آن‌ها انجام نمی‌شود و اطلاعات مربوط به حساب شما در امان هستند. اما شما باید به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به اپلیکیشن‌هایی که در سایت‌ها یا توسط افراد در کانال‌های مختلف قرار می‌گیرد اطمینان نکنید.

چرا که این اپلیکیشن‌ها برای کار کردن نیاز به رمز عبور پیج دارند و ممکن است قصد این را داشته باشند که اطلاعات شما را هک کنند. اگر به دنبال پاسخ به پرسش چه کسی پروفایل اینستاگرامو چک می‌کنه هستید، بهتر است که دور برنامه‌های ناشناس را خط بکشید.

همچنین برخی از این برنامه‌ها ممکن است از شما تقاضای دریافت پول کنند اما در نهایت هیچ کاری برای شما انجام ندهند. در نتیجه بهتر است که به دنبال برنامه‌های موجود در گوگل پلی و اپ استور باشید.

اگر علاقه مند به یادگرفتن جدیدترین روش افزایش فالوور اینستاگرام هستید، توصیه می کنم که این ویدیو آموزشی را که لینکش را در پایین قرار میدهم مشاهده کنید.

https://www.aparat.com/v/dDQaC

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالوور اینستاگرام

خدمات ما در اینستاگرام و تلگرام شامل افزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش لایک خارجی ، لایک ایرانی ، فالوور شغلی ، فالوور کسب و کار ، ممبر پاپ ااپ ، ممبر نوت ، ممبر ایرانی ، و ... میباشد برای خرید میتوانید به سایت ما مراحعه نمایید www.follower-insta.com

اطلاعات تماس
  • 092145*****
[نمایش اطلاعات]