اطلاعات تماس
  • 092145*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970820327008946

ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام

کد: 13970820327008946

https://goo.gl/tB286K

، تهران , (اخبار رسمی): افزایش فالوور اینستاگرام تکنیک‌‌های مخصوص به خود را دارد. در این مطلب روش‌هایی برای افزایش دنبال‌کنندگان در اینستاگرام به صورت رایگان، عنوان خواهد شد.

ترفند های افزایش فالوور ایسنتاگرام
افزایش فالوور ایسنتاگرام

هر کاربر به دلایلی مختلف دوست دارد فالوورهای بیشتری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشد. البته تنها بالا بردن عدد مربوط به این مشخصه کافی نیست و دنبال کنندگان باید واقعی باشند. به عنوان نمونه ممکن است پست‌های فردی که صفحه‌اش حدود 10 هزار فالوور دارد، تنها توسط سی الی چهل کاربر لایک شده و هیچ کامنتی نیز دریافت نکند که نشان می‌دهد دنبال‌کنندگان او واقعی نیستند! برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی ترفندهای زیر باید دنبال شود.

یک اجتماع مجازی تشکیل دهید

یکی از بهترین راه‌های لذت بردن از شبکه‌های اجتماعی و داشتن بیشترین بهره‌بری از آن‌ها، عضویت در انجمن‌ها است. از طرفی دیگر اگر می‌خواهید صفحه‌تان محبوب شود، باید انجمن خود را راه‌اندازی کنید. اگرچه این مورد نیاز به صرف زمان و فعالیت مستمر دارد، اما کاربران اینستاگرام را تبدیل به فالوورهای فعال صفحه می‌کند.

مهمترین نکته در ایجاد یک اجتماع مجازی، خلق یک بهانه برای کاربران به منظور سر زدن مداوم به صفحه است. کاربران باید در صفحه فعالیت کرده و حتی در تولید محتوا کمک کنند. به همین دلیل می‌توان از آن‌ها درخواست کرد محتواهای مناسب را  ارسال کنند. دریافت مداوم دایرکت و کامنت از کاربران و سر زدن دوره‌ای آن‌ها به صفحه ، تاثیر شگرفی بر روی افزایش فالوور اینستاگرام خواهد گذاشت.

قدم بعدی، منحصر به‌فرد کردن اجتماع مجازی خود با ترفندهای خاص است. به عنوان نمونه، چند هشتگ اختصاصی برای خود در نظر گرفته و آن‌‌ها را در تمامی پست‌ها قرار دهید. بعد از گذشت زمان، کاربران هشتگ‌ها را به خاطر خواهند سپرد. باید از آن‌ها خواست این هشتگ‌ها را در پست‌های خود نیز استفاده کنند.

یک اجتماع زمانی فعال محسوب می‌شود که کاربران در آن با یکدیگر و مخصوصا با مدیر اصلی ارتباط پویا داشته باشند. پس باید با ترفندهای مختلف، تعداد کامنت‌های دریافتی را افزایش داده و مخصوصا تا جایی که ممکن است به آن‌ها پاسخ داد. کاربری که از پیج محبوبش پاسخ دریافت کند، هرگز آن را ترک نخواهد کرد.

از مطالعات اینستاگرامی بهره بگیرید

افزایش بی‌نظیر محبوبیت این شبکه اجتماعی سبب شده مطالعات گوناگونی روی آن صورت بگیرند. تاکنون مقالات زیادی درباره زمان‌بندی، چگونگی و نوع محتواهای تولید شده برای داشتن حداکثر بازدهی منتشر شده‌اند. به عنوان نمونه برخی تحقیقات به این نتیجه رسیده‌اند که استفاده از فیلتر Mayfair پیش از ارسال عکس، سبب افزایش 6 درصدی تعداد لایک‌ها و کامنت‌های دریافت شده در مقایسه با سایر پست‌ها می‌شود.

همچنین بر اساس تحقیق Curalate به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک، عکس‌هایی که رنگ غالب آن‌ها آبی باشد، 24 درصد لایک و کامنت بیشتری دریافت می‌کنند. به عنوان دیگر دستاوردهای این مطالعه می‌توان به جذابتر بودن عکس‌های دارای روشنایی مناسب، تصاویر با فضای بسیار منفی، عکس‌های دارای یک رنگ غالب و مشخص و همچنین موارد دارای اشباع‌شدگی کمتر و دارای سطح بالاتری از بافت اشاره کرد. موارد زیر نمونه‌هایی از عکس‌های دارای یک یا چند رنگ غالب هستند..

برای افزایش فالوور اینستاگرام باید توجه ویژه‌ای به زمان ارسال پست داشته باشید. براساس یکی از جدیدترین مطالعات، زمان ناهار (بین ساعت یازده صبح تا یک ظهر) و ساعات انتهایی بعد از ظهر تا انتهای شب (بین ساعت 7 ظهر تا 11 شب) بهترین زمان برای ارسال پست هستند. بسته به زمینه فعالیت صفحه اینستاگرامی، روزهای مختلفی برای تولید محتوا مناسب هستند. با این حال، در حالت کلی بهترین کار ارسال پست در روزهای آخر هفته و زمان تعطیلات است.

چه کسی صاحب بیشترین فالوور در اینستاگرام است؟

Hubspot یک توسعه‌دهنده و بازاریاب محصولات نرم افزاری برای بازاریابی و فروش داخلی است. یکی از محققان این شرکت بعد از بررسی 1.5 میلیون عکس اینستاگرامی اعلام کرد عکس‌های دارای صورت، در مقایسه با سایر تصاویر 35 درصد لایک بیشتری دریافت می‌کنند.

به عقیده این فرد، کاربران برای افزایش فالوور اینستاگرام باید استفاده از فیلترهای پیش‌فرض آن را کنار بگذارند و با استفاده از سایر نرم افزارهای ویرایش تصویر، عکس‌ها را برای رسیدن به نتیجه دلخواه تغییر دهند. یک صفحه مملو از عکس‌های ادیت شده تاثیر زیادی در افزایش فالوور دارد..

این محقق استفاده از رنگ‌های زرد، نارنجی و صورتی را قدغن کرد. در عوض بهتر است به رنگ‌های خاکستری، آبی و سبز روی بیاورید. استفاده از واژه «لایک» در متن پست (کپشن) تا 89 درصد سبب افزایش دریافت لایک می‌شود.

این در حالی است که با نوشتن «کامنت»، چیزی حدود 2 هزار و دویست درصد کامنت‌های بیشتری در مقایسه با زمان عدم ذکر کردن آن دریافت می‌کنید که بسیار شگفت‌انگیز است! هرچه تعداد لایک‌ها و کامنت‌های دریافت شده افزایش یابد، در هشتگ‌های مورد استفاده بالاتر قرار می‌گیرید. این امر باز هم سبب افزایش تعداد لایک و کامنت خواهد شد.

آمار و ارقام صفحه خود را ارزیابی کنید

بهتر است تکنیک‌های یاد شده در بالا و همچنین سایر تکنیک‌ها را به صورت جداگانه از یکدیگر و در بازه‌های زمانی متفاوت پیاده کرده و سپس به صورت مرتب، وضعیت حساب کاربری را بررسی کنید. به این ترتیب متوجه می‌شوید کدام ترفندها برای شما کارساز هستند. ابزارهای تحلیل زیادی وجود دارند که بررسی با حساب کاربری، پیشرفت و یا عدم پیشرفت آن را نشان داده و با ردیابی تک تک پست‌ها، موارد تاثیرگذار را مشخص می کنند.

با مشاهده کپشن، زمان انتشار، هشتگ‌ها و ویرایش‌های اعمال شده بر روی موارد موفق، راهکارهای اختصاصی افزایش فالوور اینستاگرام برای خود را پیدا کنید. به عنوان یکی از این ابزارهای وب می‌توان به Iconosquare اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالوور اینستاگرام

خدمات ما در اینستاگرام و تلگرام شامل افزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش لایک خارجی ، لایک ایرانی ، فالوور شغلی ، فالوور کسب و کار ، ممبر پاپ ااپ ، ممبر نوت ، ممبر ایرانی ، و ... میباشد برای خرید میتوانید به سایت ما مراحعه نمایید www.follower-insta.com

اطلاعات تماس
  • 092145*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی