اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970603313075041

بزرگ‌ترین و داغ‌ترین مرجع کدهای تخفیف کسب‌وکارهای اینترنتی

کد: 13970603313075041

https://goo.gl/2XCNfv

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از اهدافی که توسط شرکت تخفیفان دنبال می‌شود، گسترش همکاری با شرکت‌های معتبر و استارت‌آپ‌های تازه نفس و خلاق بازار کشور در جهت خرید به صرفه‌تر و استفاده بیشتر مردم از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها است. این شرکت‌ها شامل دیجی کالا، ریحون، اتاقک، مستر بلیط، آچاره، بیمی لاین و... است.

بزرگ ترین و داغ ترین مرجع کدهای تخفیف کسب و کارهای اینترنتی
بزرگ‌ترین و داغ‌ترین مرجع کدهای تخفیف کسب‌وکارهای اینترنتی

یکی از اهدافی که توسط شرکت تخفیفان دنبال می‌شود، گسترش همکاری با شرکت‌های معتبر و استارت‌آپ‌های تازه نفس و خلاق بازار کشور در جهت خرید به صرفه‌تر و استفاده بیشتر مردم از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها است. این شرکت‌ها از دیجی کالا که بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است گرفته تا استارت‌آپ‌های موفقی نظیر ریحون، اتاقک، مستر بلیط، آچاره، بیمی لاین و... است.

نتیجه گسترش همکاری شرکت تخفیفان با شرکت‌های مذکور، ارائه کدهای تخفیفی است که توسط شرکت تخفیفان و در صفحه مربوط به کدهای تخفیف ارائه می‌شود.

در ادامه به‌صورت جزئی‌تر به بررسی و مطالعه در خصوص کد تخفیف و کد تخفیف ریحون و کد تخفیف دیجی کالا و فیلمیو پرداخته می‌شود.

اولین وب‌سایتی که به بررسی آن در خصوص کوپن تخفیف و کد تخفیف پرداخته می‌شود فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که تقریباً همه حداقل یک‌بار تجربه خرید از آن را داشته‌اند.

فروشگاه دیجی کالا از جمله قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که راه‌اندازی شده است و امروزه از جمله مهم‌ترین و پربازدیدترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور محسوب می‌شود.

کیفیت و ارائه خدمات و محصولات برتر ارائه‌شده در دیجی کالا از جمله اهداف اصلی فروشگاه دیجی کالا بوده که تاکنون نیز در این امر موفق بوده است. از جمله دلایلی که می‌توان شرکت دیجی کالا را یک شرکت بزرگ و پیشرو در زمینه کد تخفیف بیان کرد همکاری این شرکت با تعداد بسیار زیادی از فروشندگان است که سبب محبوبیت این شرکت شده است.

اگر قصد خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را دارید می‌توانید کالای خود را با قیمتی کمتر بخرید. برای این کار فقط کافی است تا به قسمت کد تخفیف دیجی کالا در سایت تخفیفان مراجعه کنید.

کد تخفیف بامیلو:

با کد تخفیف بامیلو، از اولین بازار اینترنتی ایران، می‌توان ارزان‌تر خرید کرد. در بامیلو می‌توان انواع وسایل مورد نیاز را با تنوع زیاد و از دسته بندی‌های موبایل، لوازم دیجیتال مانند موبایل، لپ‌تاپ، و لوازم خانگی و پوشاک و.. را داشت.

هدف بامیلو این است که یک روند همیشگی تجربه‌ای عالی از خرید را برای مشتریان داشته باشد و برای بامیلو فرق نمی‌کند شما مصرف کننده هستید یا تولیدکننده و فروشنده، بامیلو دوست دارد تا تجارت الکترونیک بخشی از کار روزمره شود. با کد تخفیف بامیلو می‌توان هزینه کمتری را پرداخت کرد. تخفیفان پکیج‌هایی از کد تخفیف بامیلو را برای استفاده فراهم کرده است این کدها شامل کد تخفیف خرید اول، کد تخفیف بامیلو 97، کد تخفیف بامیلو بالای 50 تومان، کد تخفیف بامیلو برای خرید مجدد و... است تا کاربران بتوانند در خرید خود از آن‌ها استفاده کنند و خریدی به صرفه‌تر با کدهای تخفیف سایت تخفیفان داشته باشند.

کد تخفیف ریحون، سفارش از بهترین رستوران‌ها و فست فودها

وب سایت ریحون، یک سرویس‌ سفارش آنلاین غذا است که بهترین رستوران‌های تهران را در یک جا جمع کرده است. با کد تخفیف ریحون این امکان فراهم است تا از رستوران‌های به‌نامی مثل رستوران محفل، رستوران اکبرجوجه، سفره خانه سنتی خان دایی و صدها رستوران خوب دیگر که در سطح شهر هستند لذت برد.

هر زمانی که احساس گرسنگی کردید و هوس یک غذای خوشمزه را کردید  یا یک مهمان ناخوانده داشتید دیگر نیازی به نگرانی نیست. با ریحون  و کد تخفیف ریحون در هر زمانی از شبانه روز قادر خواهید بود که غذای مورد علاقه خود را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین قیمت پیدا کنید، سفارش دهید و تحویل بگیرید.

برای راحتی، امکان پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل نیز وجود دارد. با ریحون فقط باید نام محله را انتخاب کرده و کافه‌ها و رستوران‌های اطراف را پیدا کنید. منو، قیمت و نظرات مشتریان را در مورد رستوران‌ها ببینید و بهترین را سفارش دهید و بعد کد تخفیف ریحون خود را ثبت کنید و منتظر غذا بمانید.

این وب سایت‌ها فقط بخشی از کدهای تخفیف موجود در سایت تخفیفان بودند برای مشاهده کد تخفیف بیشتر به سایت تخفیفان مراجعه کرده و خرید خود را با تخفیف خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | حراج و تخفیف