اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970613314909089

ترفند‌هایی برای حرفه‌ای‌تر بودن در لینکدین

کد: 13970613314909089

https://goo.gl/8JKqRA

، تهران , (اخبار رسمی): همانند فیسبوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت، لینکد‌ین یک شبکه اجتماعی است و علاوه بر آن یک شبکه‌‌ی کاری، که در آن مهارت و کار خود را می‌توان در آن به معرض نمایش می‌گذارید نیز است.

ترفند‌هایی برای لینکدین
ترفند‌هایی برای حرفه‌ای‌تر بودن در لینکدین

هر کاربر لینکدین می‌داند توازن برقرار کردن بین اطلاعات کاری و شخصی خود در یک انجمن عمومی به گونه‌ای که مختصر و مفید باشید کمی دشوار است ولی با به دست آوردن این توانایی می‌توانید میزان مخاطب پروفایل را بالا ببرید و توجه مدیران استخدام کننده را جلب کنید.

چگونه پروفایلی مناسب کار خود داشته باشیم؟ چند نمونه از آن در ادامه شرح داده می‌شود:

درخواست ارتباط (کانکت) از غریبه‌ها را قبول یا رد کنیم؟

در این مورد هدف تعیین‌کننده است. ‌آیا شما به دنبال فالوور بیشتر و آگاه کردن بخش زیادی از مخاطبان هستید یا به دنبال حفظ دایره مشخص و محدودی از ارتباطات هستید؟ پیشنهاد می‌شود که تنها افرادی را که می‌شناسید و به آنها اعتماد دارید را بپذیرید. برای این منظور می‌توان تنظیمات خود را به گونه‌ای انجام داد تا کسانی که می‌خواهند درخواست دهند و نمی‌شناسید درخواست خود را به ایمیل ارسال کنند و با بررسی درست آنها را پذیرفته یا رد کنید.

چطور با افرادی که نمی‌شناسیم نیاز به ایجاد ارتباط با آنها داریم، کانکت شویم؟

اکثریت افراد حرفه‌ای دارای شبکه‌ها و ارتباطات گسترده‌ای هستند، پس شبکه‌ها و ارتباطات یک «باید» برای پیدا کردن کار یا یافتن مشتری است. البته فرستادن درخواست ارتباط به کسانی که نمی‌شناسید توصیه نمی‌شود.

اگر نیاز دارید با کسی صحبت کنید ولی هیچ راه ارتباطی با آنها ندارید همیشه می‌توانید از فردی که هر دو شما را می‌شناسد کمک گرفته تا شما را معرفی کنند و اینکار را با دکمه ask for a refferal می‌توان در لینکدین انجام داد.

همچنین می‌توان با استفاده از LinkedIn Inmail به شخص مورد نظر ایمیل فرستاده و با معرفی و شرح مختصر هدف خود، درخواست کانکت را فرستاد.

چه چیزی را در شبکه‌های ارتباطی خود به اشتراک باید گذاشت؟

پس از به دست آوردن شبکه باید آن را تازه نگه داشت. زیر محتوای دیگران کامنت گذاشته. فیلم و عکس‌های حرفه‌ای مثل عکس از جلسات و … را منتشر کرد و همچنین می‌توان مقالاتی که مرتبط با کار است را به اشتراک گذاشت.

تصاویری که مخاطب از پروفایل می‌بیند می‌تواند به درستی توجه را جلب یا برعکس کاملا دور کند. از پس زمینه گرفته که نباید بیش از اندازه توجه را جلب کند (ترجیحا پس زمینه سفید) تا عکس و فیلمی که به اشتراک می‌گذارید. باید توجه شود، عکس‌ها حتما مرتبط با کار باشد و  مثلا تنها در صورتی که دامپزشک هستید عکس گربه‌های خود را به اشتراک گذارید.آیا باید از دیگران تاییدیه بگیرید؟

شاید به نظر چندان درخواست درستی به نظر نیاید ولی در لینکدین کار خوبی است تا در عوض معرفی و تاییده از فردی متقابلا آنها را در پروفایل خود معرفی کنید تا هر دو طرف به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.

می‌توان از متخصصان مشورت گرفت

لینکدین در سال جاری سعی بر پیدا کردن ۱۰,۰۰۰ مشاور کرده است. اگر افراد به دنبال مشاوره کاری هستند یا می‌خواهند مشاور باشند می‌توانند از گزینه‌ی Career Advice Tool استفاده کنند. با شناخت بیشتر و استفاده درست از ابزار‌های لینکدین می‌توان راه خود را هموار‌تر کرد.

علاقه‌مندان جهت مدیریت بهتر صفحات لینکدین خود می‌توانند به سایت نوین هاب مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی