اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970618315359089

چگونه در توییتر حرفه‌ای شویم

کد: 13970618315359089

https://goo.gl/h2WpSc

، تهران , (اخبار رسمی): حضور بیشتر شما در توییتر ممکن است در وهله اول کمی اضطراب­‌آور به نظر برسد اما با پیش زمانبندی کردن توییت‌­ها می­‌توانید زمانتان را بهینه‌سازی کنید و شاهد رشد سریع‌تری باشید.

چگونه در توییتر حرفه‌ای شویم
چگونه در توییتر حرفه‌ای شویم

بعد از اینکه توییت‌هایتان را ایجاد و زمان اوج فعالیت مخاطبانتان را پیدا کردید، نیاز به دارید تا در زمانبندی این توییت­ها کمکتان کند. پیشنهاد ما استفاده از نوین هاب برترین پلتفرم زمانبندی پست است.

حضور بیشتر شما در توییتر ممکن است در وهله اول کمی اضطراب­‌آور به نظر برسد اما با پیش زمانبندی کردن توییت‌­ها می‌­توانید زمانتان را بهینه‌سازی کنید و شاهد رشد سریع‌تری باشید.

چرا باید توییت‌ها رو زمانبندی کنیم؟
اگر در حال پرسیدن این سوال از خودتان هستید،سه دلیل مهم برای شما داریم:

1- صرفه جویی در وقت

زمانبندی توییت­ها ممکن است در ابتدا امر بسیار وقت­گیری به نظر برسد ولی در حقیقت این کار می­تواند روز به روز زمان بیشتری را برای شما ذخیره کند.
با مدیریت و نگهداری از راه دور توییتر می­‌توانید برای تعامل با دیگران، پیوستن به گفتگوی توییتری که قصد بررسی آن را داشتید، جستجوی موضوعات داغ و به روز یا گفتگو با همتایان کاری و مشتریانتان، وقت بیشتری داشته باشید.

2- به مخاطبان بیشتری دست پیدا می­‌کنید

به جای اینکه برای داشتن مخاطب، در زمان مفید و بهینه خود به تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود بچسبید، با زمانبندی توییت‌ها می­توانید از فشار ناشی از این کار خلاص شوید.

این کار همچنین به شما این امکان را می­دهد تا توییت کردن را حتی زمانی که بیدار نیستید، امتحان کنید و بتوانید مخاطبانی داشته باشید از افرادی که در سوی دیگر جهان هستند.

3- ثابت قدم بمانید 

و آخرین نکته از نظر ترتیب و نه از نظر اهمیت این است که زمانبندی توییت‌­ها به شما کمک می‌­کند تا ثابت قدم و پایدار بمانید. توییتر نسبت به رسانه­‌های اجتماعی دیگر با سرعت بیشتری حرکت می­‌کند و این یعنی شما باید کمی بیشتر و به فاصله‌های زمانی کمتری در این رسانه ظاهر شوید و خودتان را نشان دهید و حفظ کردن این سرعت می‌­تواند شما را به چالش بکشد. پیش زمانبندی توییت‌هایتان این فشار را بر طرف می‌­کند.

چه توییتهایی را باید زمانبندی کنم؟
زمانبندی توییتر زمان شما را آزاد می‌­کند بنابراین می­توانید فعالانه در جامعۀ توییتر شرکت کنید و نام شناخته شدۀ قدرتمندتری را در این شبکه بسازید.
توییت‌هایی که زمانبندی می‌­کنید باید آنهایی باشند که موجب رفت و آمد به صفحه کاربری یا توییت شما می‌شوند، یا به تبلیغ ابتکارات کار و تجارت شما می­‌پردازند. همچنین برای اینکه بیشتر در معرض نمایش در این شبکه اجتماعی قرار بگیرید، توییت­‌هایی را زمانبندی کنید که در مورد «سبک زندگی» هستند.

در اینجا لیستی می‌آوریم، از توییت‌هایی که می‌توانید تنظیم و سپس رهایشان کنید تا خودشان کارشان را انجام دهند:

توییت‌های تبلیغاتی 
اگر ابتکار و نوآوری در کار و تجارت خود دارید که به زودی رونمایی می‌شود، پیش دستی کنید و توییت تبیلغاتی خود را پیشایش آماده کنید.

تنظیم این توییت‌ها به شما اطمینان می­دهد که همه توییت شما را خواهند دید بدون اینکه نیازی باشد تا خود را تحت فشار قرار دهید.

محتواهای همیشه تازه و جذاب

محتواهایی که همیشه برای مخاطب جذاب هستند و تاریخ انقضا ندارند مورد خوبی برای توییت‌های زمانبندی شده هستند. می‌توانید به صورت مکرر نظر مخاطبان را به بلاگ، صفحه‌های تماس، ثبت‌نام در فهرست ارسال ایمیل، محصولات یا هر بخش دیگری از سایتتان جلب کنید. فقط مطمئن شوید که هر توییتی که تهیه و زمانبندی می‌کنید اصل و بدیع است. این روشی است که شما را در مسیر درست قوانین جدید توییتر نگه‌ می‌دارد.

محتوای تولید شده توسط کاربر یا باز­توییت‌ها

اگر می­خواهید عشق و علاقۀ بیشتری به دنبال­کننده‌ها و طرفدارهایتان در تویتر بدهید، تشکر و قدر‌دانی­های زمانبندی شده (شات اوت shou out) از افرادی را امتحان کنید که توییت‌های شما یا محتوای مرتبط با نام و برندتان را بازتوییت یا بازنشر می‌­کنند.

توییت متنی و نقل قول

توییت‌های صرفا متنی هنوز نمرده‌­اند! یادتان باشد هر از گاهی توییت متنی را در لا‌به‌لای توییت‌های زمانبندی شدۀ خود بگنجانید. توییت‌های متنی هنوز هم توجه مخاطب را جلب می­کنند، پس آنها را کاملا نادیده نگیرید.

همچنین می‌توانید توییت‌های نقل قول را از پیش تظیم و زمانبندی کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای توییت‌های نقل قول تصویری جذاب را طراحی و پیوست کنید.

چگونه توییت‌هایتان را زمانبندی کنید؟

در مورد اینکه چه توییتهایی را باید زمانبندی کنید صحبت کردیم، اکنون اجازه دهید نگاهی به چگونگی انجام آن داشته باشیم.

تجزیه و تحلیل خود را در مورد بهترین زمان بری توییت کردن، بررسی کنید.

می‌خواهید این پروسه را با بررسی تجزیه و تحلیل توییتر (که به کمک ابزارهای ویژه این کار انجام می‌شوند) آغاز کنید، این تجزیه و تحلیل‌ها به شما نشان می‌دهند که چه وقتی از روز مخاطبتان در توییتر فعالیت می‌کند. این زمان اوج فعالیت، زمان انتشار مهمترین توییت شما را مشخص می‌نماید.

از زمان اوج فعالیت کاربران و مخاطبان خود برای انتشار توییت‌های ویژۀ خود استفاده کنید. توییت‌های که نظر‌ها را به وب سایت یا صفحۀ مورد نظر شما جلب می‌کند یا توییت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا با مخاطبان خود در تعامل باشید. می‌توانید در زمان‌هایی که به طور کلی برای توییت کردن خوب هستند، توییت کنید، اما هیچ چیز مانند شناختن دقیق مخاطبانتان به شما کمک نخواهد کرد.

هر حساب کاربری و هر نام شناخته شده‌ای کاملا با دیگران تفاوت دارد و دانستن زمان خاص و ویژۀ مربوط به مخاطبانتان، تنها به شما کمک می‌کند تا به بیشترین مخاطب دست پیدا کنید.

یکی از ابزارهای زمانبندی را انتخاب کنید

بعد از اینکه توییت‌هایتان را ایجاد و زمان اوج فعالیت مخاطبانتان را پیدا کردید، نیاز به انتخاب ابزاری دارید تا در زمانبندی این توییت­ها کمکتان کند.

از نظر فنی می‌توانید از سایت توییتر (به همراه تبلیغات و پنل کاربری خلاقانه‌­اش) برای انجام این کار استفاده کنید، اما می‌توانید از نوین هاب برترین پلتفرم زمانبندی و مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

ترکیب کردن محتوایتان جزء کلیدی زمانبندی توییت‌ها و پررنگ‌تر شدن و حضوری حرفه ای در توییتر است. ترکیب کردن محتوایتان نشانۀ تنوع است و حساب کاربری شما را برای دنبال کننده­هایتان جذاب نگه می‌دارد.

در نوین هاب می‌توانید توییت های درحال انتشار خود را مشاهده کنید. علاوه بر آن می‌توانید در صورت لزوم توییت‌های خود را ویرایش یا مجددا تنظیم کنید.

حالا که در مورد چگونگی و چرایی زمانبندی توییت‌­ها صحبت کردیم، در اینجا چند قانون ساده را که هنگام زمانبندی نیاز هست را مطرح می‌کنیم:

زمانبندی کنید ولی تعامل آنلاین و زنده را فراموش نکنید

شما نمی‌خواهید مانند یک ربات وارد عمل شوید، پس لطفا وقت بگذارید، وارد حساب کاربری خود شوید و با کاربران دیگر تعامل داشته باشید. هر جا که نام شما ذکر شده، به آن پاسخ دهید، درگفتگوها مشارکت کنید، در لحظه توییتی را مجددا نشر دهید  و به مکالمات دیگر بیوندید.

برای این کار هم میتوانید از ابزار مدیریت کامنت‌های نوین‌هاب استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید بدون وارد شدن مجدد در سایت توییتر، پاسخ به توییت‌ها را مشاهده و در صورت نیاز حذف و یا به آنها پاسخ دهید.

اشکال مختلف توییت را امتحان کنید

مطمئن شوید که محتوای خود را با اشکال مختلف توییت ترکیب می‌کنید، سوال  بپرسید، از توییت‌های صرفا متنی استفاده کنید، هر از گاهی توییت‌هایی را منتشر کنید که در آنها از فایلهای گیف استفاده کرده‌اید و در آخر سعی کنید که توییت‌های خود را با استفاده از ابزار داخلی توییت مانند نظرسنجی، لحظه‌ها و فهرست‌ها ایجاد کنید (Moments, Twitter Polls and Lists.)

زمان‌های متفاوتی را برای توییت کردن آزمایش کنید

اینکه زمانی اوج  فعالیت مخاطبان خود را بدانید خیلی خوب است ولی زمان‌های غیر معمول برای توییت کردن را هم امتحان کنید.

برخی از محتواهای خود را با مطالبی از دیگران مخلوط کنید

برای حضور همه جانبه باید محتواهایی از منابع دیگر نیز به اشتراک بگذارید. این منابع می‌توانند کارشناسان و نخبگان دیگری در این صنعت باشند، و یا افراد پر نفوذ و نشریاتی که برای محتوای تولید شده توسط کاربر صنعتی که شما در آن اشتغال دارید، مناسب هستند.

فرکانس مناسب را پیدا کنید

بازه های زمانی، تکرار و تناوب‌های متفاوت را امتحان کنید تا متوجه شوید که حساب کاربری شما چقدر خوب یا بد عمل می‌کند. هر حساب کاربری متفاوت است بنابراین ممکن است کمتر پست گذاشتن به نفع برند یا کسب و کار شما باشد.

خلاق شوید و شخصیت خود را نشان دهید

از ۲۸۰ کاراکتر توییتری که در اختیار دارید تمام و کمال استفاده کنید. می‌توانید پستهای فهرست‌وار ایجاد کنید، چندین لینک را در یک پست قرار دهید، یا تمام این فضا را به داستان طولانی‌تری اختصاص دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]