اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970618315379481

تخفیف برای تولید‌کننده ایرانی به مناسبت سال حمایت از کالای ایرانی

تخفیف‌50 درصدی پکیج‌های ربات اینستاگرام

کد: 13970618315379481

https://goo.gl/JkoCMd

، تهران , (اخبار رسمی):  50 درصد تخفیف تبلیغات برای تولید‌کننده ایرانی به مناسبت سال حمایت از کالای ایرانی از همین امروز ( 18 شهریور)، آغاز و تا پایان سال 97 ادامه دارد.

تخفیف‌50  درصدی ارائه پکیج های ربات اینستاگرام از 18 شهریور
تخفیف‌50 درصدی پکیج‌های ربات اینستاگرام

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند پکیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام موجود در وبسایت را از طریق ابزارهای ارتباطی همچون تماس تلفنی، پیامرسان ها و ... و با 50 درصد تخفیف تهیه کنند.

به گزارش روابط عمومی مسترفالو، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره 50 درصد تخفیف تبلیغات برای تولید‌کننده ایرانی به مناسبت سال حمایت از کالای ایرانی و در دوره زمانی مذکور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند پکیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام موجود در وبسایت را از طریق ابزارهای ارتباطی همچون تماس تلفنی، پیامرسان‌ها و ... و با 50 درصد تخفیف تهیه کنند.

میلاد نوری‌زاده مدیرعامل شرکت مسترفالو ارائه خدمات درخور تولید‌کننده‌های ایرانی را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: « سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.»

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: هدف ما از این خدمت، ایجاد بستر پیشرفت و توسعه برای کسب‌و‌کارهای ایرانی هست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسترفالو

ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش