اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970630317399481

محصول تازه مسترفالو رونمایی شد

کیف پول الکترونیکی مسترفالو ، رقیب تازه بازار پول‌های دیجیتال بر پایه توکن

کد: 13970630317399481

https://goo.gl/4MDncV

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه مسترفالو یا masterfollow با نام کیف پول الکترونیکی در دفتر گروه مسترفالو رونمایی و به بازار عرضه شد.

کیف پول الکترونیکی مسترفالو ، تازه نفس بازار پول های دیجیتال بر پایه توکن
کیف پول الکترونیکی مسترفالو ، رقیب تازه بازار پول‌های دیجیتال بر پایه توکن

به گزارش روابط عمومی مسترفالو، 1 مهر 1397، دفتر گروه مسترفالو میزبان رونمایی از کیف پول الکترونیکی، محصول تازه این شرکت بود.

براساس این گزارش، این محصول که در حوزه کیف‌های پول الکترونیکی بر پایه توکن  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر  شارژ کیف پول با استفاده از درگاه بانکی، شارژ کیف پول با استفاده از ارز دیجیتال مسترتوکن، امکان حواله پول به سایر کاربران با استفاده از کد کاربری، امکان ساخت مسترتوکن با موجودی دلخواه در کیف پول الکترونیکی و فروش آن به دیگر اعضا مسترفالو، امکان ساخت مسترتوکن بدون هیچ گونه سقفی با قابلیت انتقال و شارژ کیف پول دیگر اعضا مستر فالو،  امکان مشاهده گزارش‌های مالی و حسابداری مربوط به کل تراکنش‌های کیف پول  را ارائه کند تا این خدمت تازه یک تجربه متفاوت از کیف پول الکترونیک را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، کیف پول الکترونیکی مسترفالو دارای محاسنی اعم از امکان ذخیره مسترتوکن به صورت آفلاین در کامپیوتر و ... است و می‌تواند باعث اطمینان بیشتر صاحب مسترتوکن‌ها از امنیت پول دیجیتال خود شود.

حمیدرضا رحیمی مدیر ارتباط با مشتری مسترفالو، تولید این محصول را نتیجه 6 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: آغاز طراحی و برنامه‌نویسی برای تولید این محصول از فروردین ماه سال جاری آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را یک مهر 1397 همزمان با بازگشایی مدارس اعلام و ادامه داد: دلیل انتخاب این روز، نمایشی نمادین جهت تاکید بر اهمیت تحصیل علم است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت mastertoken.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسترفالو

ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]