اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970924333569481

مستر فالو چیست؟

مَستِر فالو یک وبسایت فروش فالوور نیست!

کد: 13970924333569481

http://bit.ly/2HtPRZl

، تهران , (اخبار رسمی): کسب و کارها برای شناسایی مشتریان احتمالی، نیاز به دیده شدن در اینستاگرام دارند. اما مشتریان چگونه یک کسب و کار را ببینند؟ این کار چگونه انجام می‌شود؟ این کار می‌تواند به صورت اتوماتیک و با هزینه خیلی کم انجام شود.

مَستِر فالو یک وبسایت فروش فالوور نیست !!!
مَستِر فالو یک وبسایت فروش فالوور نیست!

مسترفالو چیست؟ مسترفالو یک وبسایت فروش فالوور نیست، بلکه یک سامانه جذب مخاطب هدفمند در اینستاگرام است. کسب و کارها برای شناسایی مشتریان بالقوه ، نیاز به حضور مستمر در شبکه‌های اجتماعی، به خصوص شبکه‌های اجتماعی تجاری مانند اینستاگرام دارند.

برای شناسایی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی که در پیج‌های رقبا هم عضو هستند. باید هدف داشت و توجه مشتریان را جلب کرد. اما این کار را چگونه انجام داد؟ نمی‌توان برای این منظور فردی را استخدام کرد تا کارابران را لایک و فالو کند بلکه باید به صورت اتوماتیک و با هزینه خیلی کمتر انجام شود.

نحوه کار چگونه است؟

مسترفالو با استفاده از اکانت اینستاگرام خود و با توجه به موضوع یک کسب و کار، روزانه افراد زیادی را فالو و یا لایک می‌کند یا کامنت می‌‌گذارد. پس افراد فالو یا لایک شده نام و مشخصات اکانت را دیده و اکثر آنها از اکانت مورد نظر بازدید می‌کنند.

بدین ترتیب تبلیغ واقعی انجام می‌شود و افراد واقعی پروفایل را می‌بینند و ممکن است منجر به فالوو شود. در این حالت تنها هزینه افرادی که یک پروفایل را فالو کرده‌اند دریافت می‌شود و نه هزینه کل تبلیغات.

بهترین راه برای پیدا کردن فالوور برقراری ارتباط با کاربران جدید است، ولی چه کسی وقت این کار را دارد؟ ربات مسترفالو به صورت اتوماتیک و شبانه روزی این وظیفه را بر عهده دارد و یک پروفایل هر روز با سیلی از کاربران جدید روبرو خواهد شد.

اکثر این افراد از اکانت بازدید می‌کنند. این تبلیغات واقعی و معرفی اکانت به دیگران در اینستاگرام است. به دلیل واقعی بودن تبلیغات برخی از بازدیدکنندگان اکانت را فالو می‌کنند.

در این حالت نیاز به روشن نگه داشتن کامپیوتر نیست و ربات باید تنظیم شده و دکمه روشن را زد تا به صورت شبانه روزی بدون نیاز به حضور شخص خاصی کار کند.

آیا استفاده از مسترفالو برای اکانت بی خطر است؟

در صورت استفاده صحیح و رعایت توصیه‌های امنیتی مانند عدم افزایش سرعت ناگهانی، نگذاشتن کامنت تبلیغاتی، استفاده از تگ‌های فارسی و … مشکلی وجود نخواهد داشت.

آیا فالورها دائمی هستند؟ 

مسترفالو یک سامانه تبلیغاتی است که با استفاده از اکانت افراد به تبلیغات پرداخته و برای اکانت آنها بازدیدکننده واقعی جذب می‌کند. بازدیدکننده‌ها به تمایل خود، یک پروفایل را فالو کرده و به همین دلیل درصد اشخاصی که بعد از مدتی کسب و کار را آنفالو می‌کنند ناچیز است. همچنین ربات قبل از تبلیغات در یک اکانت، ده‌ها اکانت را بررسی کرده و بهترین آنها را فالو و یا لایک می‌کند.

تضمین مستر فالو چیست و چه پشتیبانی ارائه می‌دهد؟

یکی از بزرگترین بخش‌های سیستم مسترفالو که مدام در حال ارتقاء است و در بخش آپدیت‌های سیستم هم قابل مشاهده است زیرساخت سیستم کنترل است تا اینگونه مشکلات برای اکانت‌ها به وجود نیاید. حتی مسترفالو یک سیستم امنیتی برای کنترل مشکلات امنیتی اکانت هم دارد که اکانت‌ها را از حملات هکرها و تغییرات امنیتی باخبر می‌کند.

مستر فالو طی 8 ماه فعالیت تاکنون یک بار مشکل بازداشت هیچ اکانتی توسط اینستاگرام را نداشته و حتی بعضی مشکلاتی که قبلا کاربران روی سیستم‌ها و ربات‌های دیگر داشتند حل کرده است.

مستر فالو برای کنترل سرعت اکانت‌ها که باعث محدودیت‌های موقت می‌شود سرعت هوشمندی ابداع کرده است که پیچیدگی بسیار زیادی دارد و باعث جلوگیری از محدودیت‌های طولانی مدت اکانت‌ها می‌شود. هزاران ایده خلاقانه، الگوریتم توقف، الگوریتم تکامل سامانه ACL و... پیاده سازی شده است تا هیچ کدام از اکانت‌ها روی سیستم دچار مشکل نشوند.

سامانه ACL چیست و چرا اکانت‌هایی که مشکل دارند ثبت نمی‌شوند و نیازمند تایید اپراتور هستند؟ سامانه ACL یعنی سیستم احراز هویت و امنیتی اینستاگرام روی یک اکانت مشکوک شده است. این تشخیص هم توسط سیستم مسترفالو کشف شده و اینگونه اکانت‌ها را شرکت مستر فالو طبق تعهدادت خود اجازه ثبت در سیستم را نمی‌دهد.

چون اینستاگرام روی این اکانت‌ها مشکوک شده و اگر روی سرورهای مسترفالو ست شوند علاوه بر اینکه برای کاربران مشکل ایجاد می‌کنند برای آی پی‌ها و سرورهای مستر فالو نیز مشکل ایجاد خواهد شد و بلاک شدن از طرف اینستاگرام خسارت مالی سنگینی برای مسترفالو همراه خواهد داشت.

همچنین از بعد فعالیتی هم این اکانت‌ها موثر نیستند و فعالیت‌های آنها توسط اینستاگرام محدود شده است. این موضوع نیازمند بررسی اپراتوری اکانت است تا مشکل با توجه به وضعیت اکانت و آموزش توسط کارشناس مستر فالو حل شود.

روند فالو کردن افراد در این سیستم به چه صورت است؟

یک امکان منحصربفرد در مسترفالو این است که افراد می‌توانند پروفایل‌هایی که ربات در حال جذب آنهاست بر روی نقشه ببینند و از صحت کار سیستم مطمئن شوند.

هزینه استفاده از خدمات مسترفالو

هزینه اتصال هر پیج به مدت یک ماه به این سامانه 50 هزار تومان است 

بررسی امکانات مسترفالو

  • بدون نیاز به خرید پروکسی و ...
  • امکان هدفگذاری مخاطبان بر اساس هشتگ، مکان، جنس، میزان فعالیت، تعداد فالوور، کاربران هدف و ....
  • جذب مخاطبان به وسیله لایک، کامنت، دایرکت، فالو، فالوبک، آنفالو و ....
  • امکان ارسال پست و پیام دایرکت خودکار و زمانبندی شده به صورت انبوه
  • تعیین سرعت فعالیت‌ها به صورت دستی (حرفه‌ای) و هوشمند (مبتدی)
  •  الگوریتم هوشمند دور زدن سیستم امنیتی اینستا به طوری که توان تشخیص ربات توسط اینستا سلب شده است. (100 درصد)
  • نمودارها و اطلاعات جامع فعالیت‌ها و بازدهی صفحات اینستاگرام به صورت کاملا واقعی
  • سیستم جامع نمایش خطا و محدودیت‌ها از طرف اینستا
  • نمایش مکان فالوئینگ‌های اکانت بر روی نقشه ( کمک به تحلیل تمرکز مخاطبان در اینستاگرام)
  • سیستم حسابداری کامل و منعطف
  • سرعت بالای بارگزاری نمودارهای فعالیت
  • نمایش حجم پردازش فعالیت‌ها در هدفگذاری هوشمند
  • نمایش اطلاعیه‌های سیستمی به کاربران و مشتریان
  •  انجام خدمات آنالیز و بررسی عملکرد پیج و اعمال تغییرات مورد نیاز در هدفگذاری‌ها
  • سیستم بازاریابی حرفه‌ای (ارجاع مستقیم، کلیکی و ... )
  •  کیف پول فوق حرفه‌ای و ارائه پول دیجیتال مسترتوکن و امکان پرداخت از طریق کیف پول
  • استفاده از 3 روز تست رایگان با عضویت و ایجاد حساب کاربری

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام و شروع تست رایگان می‌توانند به سایت مسترفالو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسترفالو

ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]