اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970618315389481

در همایش پیامدهای استفاده از ربات‌های نامتعارف در اینستاگرام اتفاق افتاد:

سخنرانی میلاد نوری‌زاده درباره پیامدهای استفاده از ربات‌های نامتعارف

کد: 13970618315389481

https://goo.gl/ZegWQA

، تهران , (اخبار رسمی): میلاد نوری‌زاده مدیرعامل مسترفالو، در موضوع پیامدهای استفاده از ربات‌های نامتعارف در مراسم همایش پیامدهای استفاده از ربات‌های نامتعارف در اینستاگرام سخنرانی کرد.

سخنرانی میلاد نوری زاده درباره پیامدهای استفاده از ربات های نامتعارف
سخنرانی میلاد نوری‌زاده درباره پیامدهای استفاده از ربات‌های نامتعارف

شاید خیلی‌ها به دلیل استفاده از ربات‌های اتوماتیک برای صفحه اینستاگرام خود، اکنون با محدودیت و یا بلاک کامل برخی قابلیت‌های صفحه خود مواجه شده باشند.

به گزارش روابط عمومی مسترفالو، 18 شهریور سخنرانی میلاد نوری زاده در مراسم همایش پیامدهای استفاده از ربات‌های نامتعارف در اینستاگرام  برگزار شد.

براساس این گزارش وی در این سخنرانی به پیامدهای استفاده از ربات‌های نامتعارف پرداخت.

مشروح سخنرانی به شرح زیر است:

شاید شما هم از کسانی باشید که به دلیل استفاده از ربات‌های اتوماتیک برای افزایش فالورهای صفحه اینستاگرام خود، اکنون با محدودیت و یا بلاک کامل برخی قابلیت‌های صفحه خود مواجه شده‌اید.

حال، ربات‌های نامتعارف که براساس قوانین اینستاگرام  کار نمی‌کنند علاوه بر بلاک شدن آی پی سرورهای خود باعث مشکلات زیادی برای کاربران خود نیز می‌شوند. در ماه‌های اخیر ما با کاربرانی روبرو بودیم که از سیستم‌های دیگر به مسترفالو سوئیچ کرده‌اند و در آنالیز اکانت آن‌ها مشاهده شده است که یک یا چند فعالیت آن‌ها کاملا بلاک شده است  که آن اکانت‌ها برای صاحبان آن‌ها ارزشمند هستند. ربات‌های نامتعارف علاوه بر اینکه هیچ الگوریتم هوشمندی در سرعت فعالیت‌های یک اکانت ندارند بلکه هیچ روش تشخیصی برای کاربران خود ندارند و درخواست‌های مکرر را روی یک فعالیت بلاک شده ارسال می‌کنند که این باعث تحریک بیشتر سیستم ACL می‌شود و محدودیت‌های بیشتری را برای اکانت‌ها ایجاد می‌کند.

سیستم اینستاگرام در سال گذشته سامانه جدید ACL را راه‌اندازی کرد این سامانه متشکل از  چند سیستم است.

1- سیستم فیک‌یاب، سیستم بات یاب، سیستم بازرسی

سیستم فیک یاب:

سیستم فیک یاب  به دنبال اکانت‌های بدون محتوا یا جعلی می‌شود و معمولا  به اکانت‌های تازه ثبت شده با فالوور خیلی پایین بدون عکس پروفایل و بیوگرافی و همچنین بدون احراز هویت ایمیل یا اس ام اس مشکوک می‌شوند  البته الگوریتم دیگری برای به دست آوردن اکانت‌های جعلی که به نام اشخاص دیگر ثبت می‌شود نیز وجود دارد.

سیستم ربات یاب:

این سیستم به دنبال کاربرانی می‌گردد که دارای فعالیت بالا 24 ساعته هستند که نوع فعالیت آن‌ها غیرمشابه با انسان است. طبق استاندارد و قانون اینستاگرام هر کاربر در اینستاگرام می‌تواند در هر 60 ثانیه  فقط و فقط یک نوع فعالیت را انجام دهد. اگر این قانون توسط کاربر نقض شود،  سیستم  ربات یاب به اکانت مذکور مشکوک می‌شود. تمام شد، فکر آن را بکنید  اکانتی که معرف کسب و کار و شخصیت شما است دیگر نمی‌تواند لایک کند یا فالو کند .... این تیرخلاص اینستاگرام است.

سیستم بازرسی:

این سیستم به دنبال کاربرانی در اینستاگرام می‌گردد که از آی پی‌های مختلفی به اکانت خود متصل می‌شوند  که در یک مختصات جغرافیایی مشخص نیست و همچنین  فعالیتی از طریق آن آی پی در لاگ‌ها ثبت نشده است.

خصوصیات یک ربات خوب چیست؟

انتخاب بهترین و کارآمدترین ربات با چند روش قابل انجام است. روش اول تست آنها است. مثلا با خرید یک پکیج کوتاه مدت می‌توانید ربات‌ها را تست کرده و قابلیت‌ها و امکانات ربات‌های مختلف را تست کنید. البته فقط امکانات نیست، بلکه باید گزارش فعالیت ربات بر روی اکانت خود را نیز بررسی کنید تا از میزان عملکرد آن آگاه باشید.

البته شدیدا توصیه می‌شود برای تست ربات‌ها از صفحاتی غیر از صفحات اصلی خود در اینستاگرام استفاده کنید. زیرا برخی از ربات‌ها با نادیده گرفتن سیستم امنیتی اینستاگرام و برای جلب رضایت کوتاه مدت شما، سرعت فعالیت ربات را بالا برده و در نتیجه باعث بلاک شدن، محدودیت و حتی حذف صفحه از اینستاگرام می‌شوند.

روش دوم آگاهی از الگوریتم عملکرد ربات‌ها است. به عنوان مثال، ربات به چه ترتیبی از میان هشتگ‌هایی که معرفی کرده‌اید به دنبال کاربران مرتبط با موضوع شما می‌شود؟ آیا هر بار به صورت تصادفی عمل می‌کند یا هر بار با یک الگوریتم خطی این کار را انجام می‌دهد؟ تصادفی بودن حرکات مربوط به پیج شما در اینستاگرام، عامل اصلی تایید سلامت اکانت از سوی اینستاگرام است.

و یا آیا ربات مد نظر از سیستم تعیین سرعت عملکرد هوشمند بهره می‌برد یا نه؟ زیرا سرعت عملکرد ربات بر روی پیج (لایک و کامنت و ...) ارتباط مستقیم با حساسیت اینستاگرام دارد.

و یا اینکه آیا ربات مورد نطر توانمندی دور زدن پلیس‌های اینستاگرام را دارد یا نه؟ در ماه‌های اخیر، بیشترین سرمایه‌گذاری اینستاگرام بر روی این بود که صفحاتی با کاربران غیر انسان را حذف یا محدود کند و بسیار هم در این زمینه پیشرفت کرده است.

همایش پیامدهای استفاده از ربات‌های نامتعارف در اینستاگرام در تاریخ امروز 18 شهریور با حضور علاقه‌مندان به حوزه فناوری اطلاعات در محل دانشگاه تهران برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسترفالو

ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی