اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970701318199481

یک خبرخوان جامع و کامل؛

رونمایی از سایت مسترتوکن با هدف ارائه محتوی جامع پول‌های توکن پایه

کد: 13970701318199481

https://goo.gl/LpJThv

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارائه محتوای جامع پول‌های توکن پایه و انعکاس اخبار کیف پول الکترونیک مسترفالو، از سایت مسترتوکن به آدرس mastertoken.ir در یک مهر 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت مسترتوکن با هدف ارائه محتوی جامع پول های توکن پایه
رونمایی از سایت مسترتوکن با هدف ارائه محتوی جامع پول‌های توکن پایه

به گزارش مسترتوکن، سایت mastertoken.ir که یک سایت اطلاع‌رسانی اخبار شرکت‌ها و روابط عمومی آنلاین است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه محتوا جامع پول‌های توکن پایه و انعکاس اخبار کیف پول الکترونیک مسترفالو را تسهیل کند.

حمیدرضا رحیمی، مدیر بازرگانی مسترتوکن در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «این وب‌سایت یک بستر جامع از اطلاعات مربوط به پول‌ها و ارزهای دیجیتال را به همراه دسته‌بندی‌های مناسب و جامع برای کاربران به ارمغان آورده تا کاربران بتوانند دانش و اطلاعات خود را در این حوزه به روز کنند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «از جمله امکانات این وب‌سایت می‌توان به دسترسی به دسته بندی‌ها و اخبار به روز در صنعت پول‌های دیجیتال اشاره کرد. همچنین در آینده نزدیک امکان درج مطلب توسط کاربران به صورت مستقیم نیز فراهم خواهد آمد.»

گفتنی است مسترتوکن، به مناسبت این رونمایی، اقدام به معرفی کیف پول الکترونیک مسترفالو و همچنین پول دیجیتال مسترتوکن کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت مسترتوکن به آدرس mastertoken.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسترفالو

ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]