اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970630317389481

خدمت تازه مسترفالو رونمایی شد

«سامانه بازاریابی مسترفالو» رقیب تازه نفس بازار ربات‌های اینستاگرام

کد: 13970630317389481

https://goo.gl/NN4Xpj

، تهران , (اخبار رسمی): خدمت تازه مسترفالو با نام «سامانه بازاریابی مسترفالو» در محل دفتر گروه فناوری اطلاعات مسترفالو رونمایی و به بازار عرضه شد.

"سامانه بازاریابی مسترفالو" رقیب تازه نفس بازار ربات های اینستاگرام
تصویر پنل بازاریابی مسترفالو

به گزارش روابط عمومی مسترفالو، در تاریخ 20 شهریور 1397، محل دفتر گروه فناوری اطلاعات مسترفالو میزبان رونمایی از «سامانه بازاریابی مسترفالو»، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این خدمت که در حوزه مدیریت امور بازاریابی  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر پلن فروش مستقیم و همچنین بازاریابی محتوا را ارائه کند تا این خدمت تازه یک همکاری برد-برد و با سود منحصر بفرد را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، سامانه بازاریابی مسترفالو دارای محاسنی است اعم از دریافت 20درصد سود بازاریابی مستقیم، دریافت 10هزار تومان به ازاء هر 100 کلیک ارجاعی و همچنین دریافت پاداش فروش‌های بعدی است و می‌تواند باعث ایجاد یک بستر سودده و با صرفه برای بازاریابان شود.

حمیدرضا رحیمی مدیر فروش مسترفالو، رونمایی از این خدمت را نتیجه 6 ماه صرف زمان و کار در این مجموعه دانست و گفت: ایده ایجاد یک شبکه بازاریابی قوی برای تولید این خدمت از از ابتدای شروع فعالیت مسترفالو آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

هم اکنون بازاریابان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مسترفالو و ثبت نام در آن، به عنوان همکار در بازاریابی محتوا و فروش مستقیم این مجموعه باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسترفالو

ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی