اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970703318559725

اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری در خرید ملک

کد: 13970703318559725

https://goo.gl/SkL3Yi

، تهران , (اخبار رسمی): کشور یونان به ‌عنوان مهد تمدن مغرب زمین و زادگاه دموکراسی، کشوری آرام با دسترسی آسان به اروپا است. اگر شما مایل به زندگی، کار و تحصیل در اروپا هستید یونان گزینه‌ی مناسبی است. گرفتن اقامت این کشور از راه‌های متفاوت امکان‌پذیر است.

اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک
اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری در خرید ملک

سرمایه گذاری

مبلغ لازم برای سرمایه گذاری در املاک یونان، 250,000 یورو است. در میان برنامه‌های اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری، برنامه اقامت یونان، کمترین هزینه را برای سرمایه‌گذاری نیاز دارد. ملک خریداری شده می‌تواند در خود یونان و یا در جزایر آن باشد. همچنین این ملک هم می‌تواند مسکونی باشد و هم می‌تواند تجاری باشد. مجموع ارزش هر تعداد از املاک باید حداقل 250,000 یورو باشد. این امکان نیز وجود دارد که چند خریدار، سرمایه‌گذاری مشترک داشته باشند.

دریافت و حفظ اقامت دائم یونان، مشروط است. سرمایه‌گذار باید در طول دوره اقامت، مالکیت ملک خود را به صورت قانونی حفظ کرده و ملک را نگهداری کند. چنانچه سرمایه‌گذار تصمیم بگیرد ملک خود را به یک تبعه غیر اروپایی دیگر بفروشد، خریدار جدید می‌تواند برای اخذ اقامت یونان اقدام کند اما حق اقامت سرمایه‌گذار اولیه از بین می‌رود. این مساله بدین معنا است که سرمایه‌گذاران خارجی برای حفظ اقامت دائم یونان باید برای همیشه صاحب ملکی به نام خود باشند.

پروسه اخذ اقامت یونان

پروسه درخواست اقامت یونان حدودا 40 روز از زمان سرمایه‌گذاری تا صدور مجوز اقامت طول می‌کشد. متقاضی باید قبل از درخواست اقامت، ملک را خریداری کرده باشد. به محض انتخاب ملک با کمک همکاران کنکاش در یونان،  وکیلان ما پروسه درخواست یعنی انتقال ملک و کارهای حقوقی مربوط به ملک را انجام می‌دهند.

هر متقاضی پس از امضای قرارداد با شرکت کنکاش، با کمک تیم حقوقی کنکاش باید ملکی به ارزش حدود 250 هزار یورو خریداری کند. پس از آن پرونده اخذ اقامت متقاضی به اداره مهاجرت یونان داده می‌شود.

علاوه بر سرمایه‌گذاری در املاک، متقاضیان باید دارای  گواهی عدم سوء پیشینه  و بیمه پزشکی باشند. برنامه اقامت یونان، هیچ‌گونه شرط حضور ندارد و ویزای اقامتی پس از 5 سال به شرط حفظ سرمایه گذاری تمدید می‌شود. مانند بسیاری از برنامه‌های اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری که گزینه سرمایه‌گذاری در املاک را به متقاضیان ارائه می‌کنند، متقاضیان برنامه ویزای طلایی یونان مجبور به اقامت فیزیکی در طول سال در یونان نیستند اما حق زندگی، کار و تحصیل در هر نقطه از یونان را حفظ می کنند.

خانواده

همسر متقاضی و فرزندان زیر 18 سال نیز می‌توانند شامل پرونده شوند. فرزندان 18 سال به بالا، به شرط محصل و وابسته بودن می‌توانند تا سن 21 سالگی شامل پرونده شوند. برنامه اقامت یونان اخیرا شامل پدر و مادر متقاضی اصلی و همسر او شده است.

مالیات‌ها

افرادی که در یونان اقامت ندارند، مالیات بر در آمد حاصل در یونان را باید پرداخت کنند اما در آمد خارج از یونان شامل مالیات نمی‌شود. مالیات بر درآمد با نرخ 22 درصد شروع می‌شود. به درآمد حاصل از اجاره ملک در یونان از 11 تا 33 درصد مالیات تعلق می‌گیرد. هزینه‌های خاص از درآمد ناخالص داخلی کم می‌شود. مالیات بر سود سرمایه در فروش ملک، 15 درصد است.

زندگی و کار

مجوز اقامتی به متقاضی این اجازه را می‌دهد تا در یونان زندگی کند اما اجازه کار نمی‌دهد. با این وجود، متقاضی می‌تواند کسب و کاری را در یونان راه بیاندازد و کارآفرینی کند.

سفر

دریافت ویزای سفر به اروپا و حوزه شنگن در بسیاری از کشورهای خاورمیانه بسیار مشکل شده است. به محض دریافت اقامت یونان، آزادی سفر بدون ویزا در حوزه شنگن به متقاضی داده می‌شود.

شهروندی و پاسپورت یونان

متقاضیانی که در یونان زندگی می‌کنند، می‌توانند پس از 7 سال برای شهروندی و دریافت پاسپورت درخواست دهند. به محض اینکه شهروندی به فردی داده شود،  حفظ سرمایه‌گذاری دیگر لازم نیست. به دلیل نیاز به اقامت در کشور یونان، برنامه ویزای طلایی یونان، برنامه اقامت از طریق سرمایه‌گذاری است و برنامه شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری نیست. با این وجود، گزینه شهروندی به کسانی که در یونان زندگی می کنند، داده می‌شود.

متقاضی و خانواده وابسته او می‌توانند پس از 7 سال متوالی اقامت در یونان، تابعیت این کشور را دریافت کنند و تابعیت مضاعف آنان نیز به رسمیت شناخته خواهد شد. بعد از 7 تا 8 سال زندگی مستمر در یونان، می‌توان برای اخذ پاسپورت اقدام کرد. دانستن زبان یونانی و قبول شدن در امتحان زبان یونانی نیاز است.

مزایای مهاجرت سرمایه‌گذاری یونان:

آزادی مسافرت، اقامت، تجارت و تحصیل به هر یک از کشورهای عضو شنگن

ملزم نبودن به سکونت در این کشور

ملزم نبودن به داشتن مدرک زبان انگلیسی یا یونانی

معاف از پرداخت مالیات سالانه

سهولت در تمدید اقامت پس از 5 سال

امکان فروش ملک و اقامت به فرد خارجی دیگر

راه‌اندازی هر شغلی در صورت تمایل

مسافرت به 155 کشور بدون ویزا

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری با مشاوران در کنکاش تماس حاصل کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]