اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010915685709725
در دسترس نیست

سفر بدون ویزا به استرالیا

با پاسپورت دومینیکا بدون دغدغه ویزا به استرالیا سفر کنید

کد: 14010915685709725

، تهران , (اخبار رسمی): پاسپورت کشور دومینیکا به شما این امکان را می‌دهد که به بیش از 140 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

هنگام سفر به کشورهای دیگر یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد دریافت ویزا است که گاهی زمان‌بر می‌شود و حتی ممکن است بعد از دوندگی‌های پی‌درپی درخواست شما برای ویزا رد شود و نتوانید به این کشور سفر کنید.

چاره کار برای چنین مشکلی یک پاسپورت قدرتمند است. به طور مثال شهروندان دومینیکا، جزیره‌ای در دریای کارائیب، می‌توانند با پاسپورت این کشور به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند. این افراد برای سفر به استرالیا نیز به‌راحتی می‌توانند به‌صورت آنلاین ویزای خود را دریافت کنند. در ادامه به ویزای توریستی استرالیا و نحوه دریافت پاسپورت کشور دومینیکا برای ایرانیان پرداخته‌ایم.

با پاسپورت کشور دومینیکا به‌راحتی بدون ویزا سفر کنید شهروندان ایرانی معمولاً برای سفر به کشورهای دیگر در دریافت ویزا با مشکل مواجه می‌شوند و به همین دلیل است که بسیاری از ایرانی‌ها دوست دارند در کنار پاسپورت ایران پاسپورت معتبر دیگری داشته باشند که در سفر به آنها کمک کند.

پاسپورت کشور دومینیکا از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و شما می‌توانید به‌راحتی این پاسپورت را دریافت کنید. با پاسپورت کشور دومینیکا می‌توانید به کشورهای زیر بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

نام کشورها

آندورا، آنتیگوا و باربودا، ارمنستان، برزیل، اتریش، مجارستان، باهاما، بحرین، بنگلادش، باربادوس، بلاروس، بلژیک، بلیز، بنین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، بوتسوانا، اکوادور، مصر، استونی، اتیوپی، فیجی، فنلاند، فرانسه، گابن، گامبیا، گرجستان، آلمان، یونان، گرانادا، گینه بیسائو، لائوس، لتونی، لسوتو، سومالی، کره جنوبی، اسپانیا، سری لانکا، سورینام، سوازیلند، سوئد، سوئیس، تاجیکستان، تانزانیا، تیمور شرقی، تونگا، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماداگاسکار، مالاوی، مالزی، مالدیو، مالت، گویان، موناکو، مونته نگرو، موزامبیک، نپال، هلند، نیکاراگوئه، نروژ، پالائو، پاناما، پرو، فیلیپین، لهستان، کشور پرتغال، قطر، رومانی، رواندا، کومور، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، جیبوتی، جمهوری دومینیکن، اسلواکی، اسلوونی، جزایر سلیمان، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین ها، ساموآ، سن مارینو، سیشل، سنگاپور، بلغارستان، کامبوج، کیپ ورد، کلمبیا، هائیتی، ایسلند، هندوستان، اندونزی، ایران، ایرلند، اسرائیل، ایتالیا، جامائیک، اردن، کنیا، قرقیزستان، موریتانی، موریس، میکرونزی، مولداوی، ترینیداد و توباگو، ترکیه، تووالو، اوگاندا، اوکراین، بریتانیا و کشورهای وابسته به آن، اروگوئه، وانواتو، شهر واتیکان، ونزوئلا، زامبیا، زیمبابوه

علاوه بر این کشورها، شهروندان دومینیکا به‌راحتی می‌توانند برای دریافت ویزای دیگر کشورها اقدام کنند و ازآنجایی‌که این کشور در شرایط آرام سیاسی با دیگر کشورها قرار دارد، هنگام اعطای ویزا به شهروندانش سخت گرفته نمی‌شود.

دریافت ویزای eVisitor 600 استرالیا برای شهروندان کشور دومینیکا استرالیا کشوری بسیار زیبا بین اقیانوس آرام و هند است و شهروندان کشور دومینیکا برای سفر به استرالیا باید ویزای eVisitor 600 را دریافت کنند. این ویزا یک نوع ویزای توریستی است که شهروندان دومینیکا می‌توانند به صورت آنلاین برای دریافت آن اقدام کنند.

این ویزا بعد از یک سال منقضی می‌شود و با توجه به شرایط شما می‌تواند ۳، ۶ یا ۱۲ماهه باشد. یعنی شما می‌توانید به مدت ۳، ۶ یا ۱۲ ماه در استرالیا بمانید.

هنگامی که می‌خواهید برای این ویزا درخواست دهید باید فرم درخواست را به صورت آنلاین تکمیل کنید. سپس باید مدارک مورد نیاز را ارائه دهید و هزینه خواسته شده را پرداخت کنید. بعد از این مرحله ویزای شما از طریق ایمیل ارسال می‌شود و شما می‌توانید آن را دریافت کنید.

برنامه شهروندی اقتصادی کشور دومینیکا شاید برای شما سؤال شده باشد که چگونه می‌توان پاسپورت قدرتمند کشور دومینیکا را دریافت کرد، در این بخش می‌خواهیم به شرح این موضوع بپردازیم.

دومینیکا جزیره‌ای در شرق دریای کارائیب است که در سال ۱۹۷۸ به استقلال رسید. برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری کشور دومینیکا اولین‌بار سال ۱۹۹۳ ارائه شد و در طول این سال‌ها همواره در حال بهبود و رشد بوده است. در این برنامه دولت دومینیکا به افراد بالای ۱۸ سال که سابقه کیفری ندارند خدمات ارائه می‌دهد و به آنها این امکان را می‌دهد که در مقابل سرمایه‌گذاری مبلغ خاصی تابعیت این کشور را دریافت کنند.

نکته مهم در این برنامه این است که سرمایه‌گذاری حتماً باید در جایی انجام شود که دولت دومینیکا تعیین می‌کند. هدف دولت دومینیکا از این برنامه توسعه زیرساخت‌های کشور است و با همین هدف دو گزینه در برنامه خود قرار داده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

گزینه‌های سرمایه‌گذاری در برنامه شهروندی اقتصادی کشور دومینیکا اولین گزینه در برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری خرید ملک نام دارد. این برنامه که با نام سرمایه‌گذاری در املاک و مستقلات نیز شناخته می‌شود از متقاضیان پاسپورت دومینیکا می‌خواهد که در یکی از پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا سرمایه‌گذاری کنند.

این سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شرکت‌های معتبری مانند هتل هیلتون انجام می‌شود که به ساخت و توسعه هتل‌ها و استراحتگاه‌ها می‌پردازند. از آنجایی که کشور دومینیکا سالانه میزبان گردشگران زیادی است، قصد دولت از این گزینه این است که زیرساخت‌های گردشگری را تا حد ممکن توسعه دهد.

شما برای استفاده از این گزینه به حداقل ۲۲۰ هزار دلار آمریکا نیاز دارید. بعد از اینکه ۳ سال از دریافت تابعیت شما گذشت می‌توانید برای فروش ملک خود اقدام کنید و سرمایه خود را پس بگیرید.

گزینه بعدی موجود در این برنامه کمک بلاعوض به دولت نام دارد. شما در این گزینه حداقل ۱۰۰ هزار دلار آمریکا به دولت اهدا می‌کنید و دولت دومینیکا این مبلغ را در زیرساخت‌هایی که نیاز به توسعه دارند خرج می‌کند.

در این گزینه هیچ بازگشت سرمایه‌ای وجود ندارد و شما درواقع تابعیت و پاسپورت دومینیکا را خریداری کرده‌اید. البته به دلیل اینکه این گزینه در برنامه کشور دومینیکا در دنیا ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین گزینه برای دریافت تابعیت است، همچنان افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند.

تشخیص اینکه کدام یک از این گزینه‌ها مناسب‌تر است به خود شما برمی‌گردد. شما باید باتوجه‌به تعداد اعضای خانواده خود و بودجه در دسترس، گزینه‌ها را بررسی کنید و متوجه شوید که کدام یک برای شما مطلوب‌تر است.

کلام آخر دریافت پاسپورت دوم معمولاً با سختی‌های زیادی همراه است که بسیاری را از دریافت آن پشیمان می‌کند؛ اما برنامه شهروندی اقتصادی کشور دومینیکا به شما این امکان را می‌دهد که با حداقل سختی و بدون از دست دادن تابعیت فعلی خود، پاسپورت قدرتمند کشور دیگری را دریافت کنید.

شما با پاسپورت کشور دومینیکا می‌توانید به‌راحتی به استرالیا سفر کنید و در مدت‌زمان اعتبار ویزای آنلاین خود، از سفرتان لذت ببرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]