اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010911685069725
در دسترس نیست

با پاسپورت دومینیکا بدون ویزا به استرالیا بروید

سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا

کد: 14010911685069725

، تهران , (اخبار رسمی): شهروندان کشور دومینیکا می‌توانند با ویزای آنلاین و از هرجای دنیا برای دریافت ویزای کشور استرالیا اقدام کنند و ویزای توریستی این کشور را دریافت کنند.

سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا
سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا

سفر بدون ویزا به کشورهای دیگر یکی از آرامش‌هایی است که می‌توانید با پاسپورت قدرتمند تجربه کنید. اما شهروندان بسیاری از کشورها با پاسپورت خود نمی‌توانند بدون ویزا به کشورهای زیادی سفر کنند و به همین علت به دنبال دریافت پاسپورت دوم هستند.

در این مقاله قصد داریم درباره اعتبار پاسپورت دومینیکا و سفر بدون ویزا به استرالیا صحبت کنیم.

سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور

شهروندان ایران معمولاً برای سفر به دیگر کشورها به مشکل برمی‌خورند. پاسپورت ایرانی متأسفانه در بین پاسپورت‌ها جهان از اعتبار بالایی برخوردار نیست و به همین علت شما برای سفر مجبور می‌شوید از چند ماه قبل برای دریافت ویزا اقدام کنید و درگیری‌های مربوط به آن را تجربه کنید.

اگر برای دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام کنید می‌توانید به ۱۴۴ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید که حتی شامل کشورهای منطقه شنگن هم می‌شود.

سفر به استرالیا با پاسپورت دومینیکا

شهروندان دومینیکا برای سفر به استرالیا باید ویزای آنلاین دریافت کنند و بعد از آن می‌توانند به‌راحتی به این کشور سفر کنند. نکته مثبت در این باره این است که شهروندان دومینیکا از هرجایی می‌توانند برای درخواست ویزا اقدام کنند و نیازی به حضور فیزیکی نیست.

ویزای eVisitor 600 استرالیا برای شهروندان کشور دومینیکا

شهروندان دومینیکا برای سفر به استرالیا باید ویزای eVisitor 600 را دریافت کنند که یک نوع ویزای توریستی است. این ویزا به شما امکان سفر به استرالیا و لذت بردن از این کشور را در کنار خانواده و دوستان می‌دهد.

طبیعتاً شما برای دریافت ویزای استرالیا با پاسپورت ایران با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوید که پاسپورت کشور دومینیکا آنها را ایجاد نمی‌کند.

ویزای eVisitor 600 چه مدت اعتبار دارد؟

مدت‌زمان سفر با این ویزا معمولاً ۹۰ روز است؛ اما در شرایطی ممکن است به شما ویزای ۶ یا ۱۲ماهه هم داده شود. این ویزا بعد از ۳۶۵ روز به طور کامل منقضی می‌شود.

چگونه می‌توان برای ویزای eVisitor 600 درخواست داد؟

شما برای دریافت این ویزا ابتدا باید فرم درخواست آنلاین برای استرالیا را پر کنید، مدارک خواسته شده را ارائه دهید و هزینه ویزای آنلاین را پرداخت کنید. پس از اینکه درخواست شما تأیید شد، ویزا از طریق ایمیل ارسال می‌شود که می‌توانید از آن استفاده کنید.

همان‌طور که گفته شد مدت زمان مجاز استفاده از ویزا با توجه به شرایط شما متغیر است.

روش دریافت پاسپورت دومینیکا

شما برای اینکه پاسپورت کشور دومینیکا را دریافت کنید می‌توانید از برنامه شهروندی اقتصادی این کشور استفاده کنید. برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری دومینیکا اولین‌بار در سال ۱۹۹۳ ارائه شد و در طول این سال‌ها به متقاضیان زیادی خدمات ارائه داده است.

در این برنامه تنها چیزی که در ازای اعطای تابعیت از شما خواسته می‌شود، سرمایه‌گذاری در دومینیکا است. این سرمایه‌گذاری باید در گزینه‌های مشخصی که دولت اعلام کرده انجام شود که در ادامه به شرح آنها پرداخته‌ایم.

گزینه‌های برنامه اخذ تابعیت کشور دومینیکا در این برنامه دو گزینه وجود دارد، گزینه خرید ملک و گزینه کمک بلاعوض به دولت.

در گزینه خرید ملک که با نام سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات هم شناخته می‌شود، دولت از شما می‌خواهد حداقل ۲۲۰ هزار دلار آمریکا در یکی از پروژه‌های تأیید شده دولت سرمایه‌گذاری کنید. این پروژه‌ها اغلب پروژه‌های ساخت هتل هستند که توسط شرکت‌های بزرگی مانند هتل هیلتون اداره می‌شوند.

اگر شما از این گزینه استفاده کنید می‌توانید بعد از ۳ سال سرمایه خود را از پروژه خارج کنید و اصل سرمایه را بازگردانید. یعنی در عین اینکه تابعیت و پاسپورت کشوری قدرتمند را در دست دارید؛ اما هزینه چندانی هم نکردید.

گزینه بعدی گزینه کمک بلاعوض به دولت دومینیکا است. در این گزینه شما باید حداقل ۱۰۰ هزار دلار آمریکا به دولت دومینیکا اهدا کنید. این مبلغ قابل‌بازگشت نیست و شما در این گزینه کاری شبیه به خرید انجام می‌دهید.

دولت دومینیکا مبلغ اهدایی شما را با صلاحدید خود در زیرساخت‌هایی که نیاز به توسعه دارد خرج می‌کند.

برتری این دو گزینه نسبت به یکدیگر باتوجه‌به شرایط شما و اعضای خانواده‌تان مشخص می‌شود، به همین دلیل حتماً هنگام انتخاب بین آنها با یکی از نمایندگان دولت دومینیکا مشورت.

نحوه اقدام برای دریافت پاسپورت کشور دومینیکا

برای دریافت پاسپورت کشور دومینیکا شما قبل از هر کاری باید یکی از نمایندگان رسمی دولت دومینیکا مانند شرکت کنکاش را انتخاب کنید. این نمایندگان افراد یا شرکت‌هایی هستند که از طرف دولت دومینیکا برای فعالیت در برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری این کشور فعالیت می‌کنند.

واحد اعطای تابعیت کشور دومینیکا تنها پرونده‌هایی را می‌پذیرد که توسط این نمایندگان تأیید و برای آنها ارسال شده باشد.

بعد از اینکه نماینده خود را انتخاب کردید آنها به شما مشاوره می‌دهند تا گزینه سرمایه‌گذاری مدنظر خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد شما باید فرم‌های مربوط به برنامه راه تکمیل و مدارک موردنیاز را جمع‌آوری کنید که در این مرحله هم می‌توانید از نماینده خود کمک بگیرید.

بعد از این که پرونده تکمیل شد، نماینده آن را برای واحد اعطای تابعیت کشور دومینیکا ارسال می‌کند. این واحد که مسئول همه امور مربوط به برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا است، پرونده شما را بررسی می‌کند و برای شما تأییدیه‌ای ارسال می‌کند.

این تأییدیه به شما این امکان را می‌دهد که در گزینه سرمایه‌گذاری مد نظر خود سرمایه‌گذاری کنید. بعد از انجام سرمایه‌گذاری، گواهی تابعیت در اختیار شما گذاشته می‌شود و شما می‌توانید با این گواهی برای دریافت پاسپورت کشور دومینیکا اقدام کنید.

نکته قابل توجه در این برنامه این است که روند دریافت پاسپورت دومینیکا بین ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد.

کلام آخر

همان‌طور که پیش از این گفته شد دولت دومینیکا پاسپورت خود را در برنامه‌ای با نام برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری به متقاضیان ارائه می‌کند. در این برنامه متقاضیان به تنها چیزی که نیاز دارند سرمایه تعیین شده توسط دولت دومینیکا و یک نماینده رسمی است.

با پاسپورت دریافت شده از طریق این برنامه شما می‌توانید به ۱۴۴ کشور دنیا از جمله کشورهای منطقه شنگن بدون ویزا سفر کنید. کشور استرالیا یکی از کشورهایی است که شهروندان دومینیکا می‌توانند با ویزای آنلاین به آن سفر کنند.

ویزای سفر به استرالیا eVisitor 600 نام دارد و باتوجه‌به شرایط شما می‌تواند ۳، ۶ یا ۱۲ماهه باشد، این ویزا بعد از یک سال منقضی می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]