اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970709319499725

قیمت‌های جدید در برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه اعمال شده است

کاهش قیمت پاسپورت ترکیه

کد: 13970709319499725

https://goo.gl/MmPdPQ

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه‎‌گذاری به 250,000 دلار کاهش یافت.

کاهش قیمت پاسپورت ترکیه
کاهش قیمت پاسپورت ترکیه

حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای دریافت تابعیت و پاسپورت ترکیه، 250,000 دلار است که 75 درصد نسبت به قیمت قبلی یعنی 1 میلیون دلار، کاهش یافته است. حداقل سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری در املاک ترکیه، 250،000 دلار است.

لاسزلو کیس، مدیر هلدینگ دیسکاس (شرکت مهاجرتی قدرتمند در ترکیه) بر این باور است که تغییر سیاست برنامه تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری، برای افرادی که امکان ریسک کمتری دارند، بهتر است.

وی گفت: «ترکیه در بحران مالی است و با کاهش ارزش لیر، سرمایه گذاران در املاک که 5 سال گذشته در برنامه‌های تابعیت ترکیه سرمایه‌گذاری کردند، ضرر کردند. در حال حاضر، به دلیل تاثیر بحران مالی و کاهش ارزش لیر، قیمت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری در املاک، به نظر پتانسیل بالایی برای سود آوری در میان مدت دارد.»

مزایای اخد تابعیت و پاسپورت ترکیه چیست؟ 

پاسپورت ترکیه دسترسی بدون ویزا به منطقه شنگن ندارد اما ترکیه عضو معاهده E2 است و این به این معنا است که افرادی که تابعیت و پاسپورت ترکیه را دارند، واجد شرایط برای دریافت ویزای E2 آمریکا هستند.

برنامه تابعیت  ترکیه همچنین برای متقاضیانی که وارد برنامه EB-5 شده اند، فرصت بسیاری خوبی است.

پروسه EB-5 با داشتن پاسپورت ترکیه، 2 سال طول می‌کشد و هر سال 700 نفر با داشتن تابعیت و پساپورت ترکیه می‌توانند وارد این برنامه شوند. در حال حاضر تعداد افرادی که برای این برنامه اقدام می‌کنند، حدودا سالی 40 -50 نفر است.

به طور خلاصه، تابعیت و پاسپورت ترکیه در عوض سرمایه گذاری 250,000 دلاری در املاک ترکیه، پس از 2 سال شما را واجد شرایط برای دریافت گرین کارت آمریکا می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برنامه‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی