اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970712320109725

اخذ اقامت کشورهای اروپایی

کد: 13970712320109725

https://goo.gl/NqTs4u

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله روش‌های ممکن برای اخذ اقامت اروپا و کشور قبرس از طریق سرمایه‌گذاری در خرید ملک، اوراق قرضه و همچنین اقامت براساس قوانین مالیاتی جمع آوری شده است.

اقامت اروپا
اخذ اقامت کشورهای اروپایی

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری در خرید ملک به ارزش دو میلیون یورو در قبرس و اخذ پاسپورت قبرس

اخذ پاسپورت قبرس و اقامت قبرس، بهترین و سریع‌ترین روش به منظور اخذ اقامت اروپا است. از زمان باز شدن درب‌های اروپا به روی قبرس، این کشور نیز دروازه‌ای برای سرمایه‌گذاران خارجی جهت مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس و ورود به اتحادیه اروپا محسوب می‌شود.

با توجه به برنامه شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری قبرس، قبرس صدور تابعیت و پاسپورت قبرس را ظرف مدت حداکثر 6 ماه تضمین کرده است. زمان‌بندی کوتاه، این برنامه را در زمره‌ی برنامه‌های جذاب و قابل توجه کسب اقامت اروپا قرار داده است. نکته قابل توجه این برنامه، آزادی در جا به جایی بین اتحادیه اروپا است. دارندگان پاسپورت این کشور اروپایی می‌توانند به صورت آزادانه در هر قسمتی از اتحادیه اروپا زندگی و یا کار کنند. ضمناً از دریافت ویزا برای ورود به بسیاری کشورهای دنیا از جمله کانادا نیز معاف هستند.

اخذ اقامت قبرس برای اتباع غیر اروپایی از طریق خرید ملک به ارزش 300,000 یورو

با خرید ملک به ارزش 300,000 یورو و ایجاد سپرده بلند مدت در یکی از بانک‌های قبرس به مبلغ 30,000 یورو به مدت 3 سال، اقامت دائم قبرس صادر می‌شود و در سال ششم می‌توان برای اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس اقدام کرد. این روش سریع و جدید مخصوص اتباع غیر اروپایی است که تمایل دارند از طریق سرمایه گذاری در قبرس، اقامت  اروپا را به دست آورند.

شرایط سرمایه گذاری در  قبرس

متقاضی باید تاییدیه ای از یک موسسه مالی در قبرس بگیرد که بیان کند حداقل مبلغ30,000 یورو در حساب بانکی خود دارد که برای حداقل سه سال بلوکه خواهد شد. ضمناً باید ثابت شود که این مبلغ از خارج  از قبرس به قبرس منتقل شده است.

متقاضی باید ثابت کند که یک درآمد امن سالیانه به مبلغ حداقل 30,000 یورو در اختیار دارد. درآمد سالیانه نیز به ازای هر عضو خانواده 5,000 یورو و به ازای هر یک از والدین وابسته متقاضی اصلی و یا والدین همسر متقاضی 8,000 یورو افزایش می‌یابد. منبع این درآمد باید خارج از قبرس باشد، مثلاً حقوق استخدام در خارج از قبرس، مستمری، سود سهام، سپرده‌های ثابت و درآمد اجاره. درآمد همسر متقاضی نیز ممکن است جزء درآمد سالیانه متقاضی حساب شود.

به همراه درخواست، متقاضی باید سند مالکیت یا قرارداد خرید ملک به نام خود و یا همسر را به اداره مهاجرت قبرس ارسال کند که نشان دهد متقاضی  یک منزل با حداقل ارزش 300،000 خریداری کرده است. حداقل 200,000 یورو از مبلغ باید زمان خرید پرداخت شده باشد و رسید این پرداخت ارائه شود. پرداخت کامل مبلغ این ملک باید به یک حساب بانکی یا موسسه مالی در قبرس واریز شده باشد. این مبالغ باید از خارج از قبرس منتقل شده باشند.

خرید ملک می‌تواند به نام یک شرکت نیز باشد که در قبرس، یا یک کشور عضو اتحادیه اروپا ثبت شده باشد، به شرط اینکه این شرکت به نام متقاضی یا به نام متقاضی و همسرش ثبت شده باشد و آنها تنها سهامداران یا مالکین ذینفع این شرکت باشند.

متقاضی می‌تواند یک یا دو واحد مسکونی (آپارتمان یا خانه) خریداری کند که املاک می‌توانند مستقل باشند یا یک واحد مسکونی و یک مغازه به مساحت حداکثر ۱۰۰ متر مربع یا یک واحد مسکونی و یک دفتر کار به مساحت حداکثر ۲۵۰ متر مربع.

شرایط اخذ پاسپورت قبرس و اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری:

با خرید ملک به ارزش 2,000,000 یورو  و نگهداری آن به مدت 3 سال ابتدا اقامت موقت و طی 6 ماه پاسپورت قبرس صادر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ اقامت اروپا با مشاوران ما در کنکاش تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]