اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970717320869922

یک کتاب داستان می‌تواند بر تربیت کودکان و نوجوانان تاثیر داشته باشد

چرا مجموعه کتاب‌های داستانی آنقدر محبوب شدند؟

کد: 13970717320869922

https://goo.gl/nq7o28

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه کتاب‌های بسیار زیادی در حوزه تالیف و ترجمه از سوی ناشران مختلف برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود که از میان آنها برخی آثار برای کودکان و نوجوانان جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. چه دلایلی باعث جذب کودکان به کتاب و کتابخوانی می‌شود؟

چرا مجموعه کتاب‌های داستانی آنقدر محبوب شدند؟
جلد 13 تام گیتس به بازار اومد

 مجموعه داستان‌های بسیاری در این زمینه خوب کار کردند مانند مجموعه «تام گیتس» نوشته لیز پیشون، که توانسته در فروش، گوی سبقت را از سایر آثار ترجمه حوزه کودک در ایران برباید

امروزه کتاب‌های بسیار زیادی در حوزه تالیف و ترجمه از سوی ناشران مختلف برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود که از میان آنها برخی آثار برای کودکان و نوجوانان جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. آنچه که در این حوزه مورد توجه مخاطبان کودک و نوجوان قرار می‌گیرد گیرایی و همزاد پنداری با شخصیت‌های اصلی داستان‌های مورد علاقه‌شان در کتاب‌های داستانی و رمان است.

اما نکته‌ای که حائز اهمیت در نوشتار و محتوای کتاب است این است که کودک در عین سادگی و روان بودن داستان در نهایت بتواند نکات تربیتی یا همان بار آموزشی را دریافت کند و این موضوع بسیار مهمی از نظر کارشناسان روانشناسی در این حوزه است.

 مجموعه قصه‌ها یا داستان‌های بسیاری در این زمینه خوب کار کردند که  از جمله این آثار می‌توان به مجموعه «تام گیتس» نوشته لیز پیشون اشاره کرد که توانسته در فروش، گوی سبقت را از سایر آثار تالیف و ترجمه حوزه کودک در ایران برباید. نخستین کتاب این مجموعه با عنوان «دنیای معرکه تام گیتس» با ترجمه بهرنگ رجبی از نشر هوپا توانست با فروش بیش از ۴۰۰ نسخه در طرح تابستانه کتاب، پرفروش‌ترین کتاب کودک باشد.

کتابی پر از ماجراهای جالب و هیجان انگیز برای گروه سنی کودک و نوجوان که انتشارات هوپا جلد سیزدهم آن را نیز در پاییز 97 به انتشار رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتابم کو

به سرزمین کلمات خوش آمدید شاید برای شما هم پیش آمده که بخواهید کتاب بخوانید اما ندانید چه کتابی! شاید هم یک کتاب خوانده اید و مزه اش زیر زبانتان رفته و با خودتان گفته اید: «کاش یه کتاب دیگه این شکلی بخونم» و ندانید چطور می توانید کتاب مورد علاقه تان را از کجا تهیه کنید. اینجا بود که کتابم کو برای راهنمای هرچه بهتر شما و کمک به خرید کتابی که دوست دارید، شکل گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب