اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980527396289922

همه چیز درباره استوژیت

معرفی پرفروش‌ترین بازی فکری در ایران و اروپا

کد: 13980527396289922

http://bit.ly/2KNZCn7

، تهران , (اخبار رسمی): امروره بازی‌های فکری دورهمی از محبوبیت بالایی برخوردارند. در همین راستا در ادامه بازی فکری جذاب استوژیت معرفی خواهد شد.

 معرفی پرفروش ترین بازی فکری در ایران و اروپا
دنیای بی‌انتهای خیال پردازی با بازی استوژیت

بسیاری از تحقیقات علمی، استوژیت را نه تنها راهی جذاب برای پر کردن اوقات فراغت تلقی می‌کنند بلکه آن را محرک تقویت ذهن و خلاقیت در هر سن و سالی نیز می‌دانند

استوژیت، یکی از شناخته‌شده‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های فکری دورهمی است. جذابیت این بازی آن را به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در ایران و اروپا تبدیل کرده است.

«استوژیت» در واقع نسخه ایرانی بازی DIXIT است که در ایران توسط انتشارات هوپا عرضه می‌شود. ایده این بازی اولین بار در سال 2002 در ذهن Jean-Louis Roubira شکل گرفت. وجه تمایز این بازی بنا به سخنان مخترع آن این است که تا مدت‌ها بازی‌های فکری رومیزی همگی محدود به بازی‌هایی بودند که با حساب‌و‌کتاب سر‌وکار داشتند. همین موضوع وی را بر آن داشت تا جلوه‌های زیبای بصری را نیز وارد بازی‌های دورهمی کند و از این طریق به افزایش خلاقیت و توانایی داستان‌گویی و ذهن‌خوانی افراد کمک کند.  

طراحی‌های گرافیکی خیره کننده این بازی بر اساس کوشش‌های فراوان Marie Cardouat انجام شده‌اند. او که ذوق فوق‌العاده‌ای در این نوع طراحی‌ها دارد، برنده جایزه‌های زیادی در این زمینه شده است. کافی است یک بار طراحی‌های گرافیکی خلاقانه این بازی توسط علاقه‌مندان بازی دیده شود تا تبدیل به انتخاب همیشگی‌ او برای بازی‌های دورهمی شود.

از استوژیت بیشتر بدانیم

این بازی حتی با 2 نفر هم قابل اجراست ولی هر چه تعداد افراد شرکت‌کننده در این بازی بیشتر باشد، از جذابیت بیشتری برخوردار است ولی متاسفانه تعداد مهره‌های بازی فقط 8 دانه است!

یادگیری این بازی علی‌رغم جذابیت بالا، بسیار آسان است و انتخاب مناسبی برای بازی‌های دورهمی خانوادگی است. حتی برای پدربزرگان و مادربزرگان! آنها که عاشق تعریف کردن خاطره‌های‌شان هستند، می‌توانند از طریق کارت‌های این بازی خاطرات خود را تعریف کنند و از این طریق به جذابیت آن هم بیافزایند.

یکی دیگر از نکات مثبت این بازی این است که بازیکن فعال در این بازی به طور مداوم در گردش است و فرصت مناسبی برای افراد خجالتی و با اعتماد به نفس پایین است تا مشکلات رایج خود را در ارتباطات اجتماعی خود برطرف کنند.

بازخوردهای مثبت فراوانی که در ابتدای انتشار بازی دریافت شد، باعث شد تا در جهت افزایش جذابیت بصری این بازی، «استوژیت پلاس» نیز تهیه شود. استوژیت پلاس مکمل استوژیت است و دربردارنده کارت‌هایی با تصاویر جدید هستند.

استوژیت، فراتر از بازی

تقویت مهارت‌های اجتماعی و اشتراکی این بازی از ذهن روان‌شناسان و محققان هم دور نمانده است. مطالعات زیادی درخصوص تاثیر این بازی انجام شده است و بررسی‌های زیادی به صورت مطالعات موردی (Case Study)  نیز در خصوص این بازی و تاثیر شگفت‌انگیز آن در تقویت خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی افراد انجام شده است. همگی این تحقیقات استوژیت را نه تنها راهی جذاب برای پر کردن اوقات فراغت تلقی می‌کنند بلکه آن را محرک تقویت ذهن و خلاقیت در هر سن و سالی نیز می‌دانند.

علاقه‌مندانی که به دنبال تنوع در دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی خود هستند می‌توانند به سایت کتابم کو مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتابم کو

به سرزمین کلمات خوش آمدید شاید برای شما هم پیش آمده که بخواهید کتاب بخوانید اما ندانید چه کتابی! شاید هم یک کتاب خوانده اید و مزه اش زیر زبانتان رفته و با خودتان گفته اید: «کاش یه کتاب دیگه این شکلی بخونم» و ندانید چطور می توانید کتاب مورد علاقه تان را از کجا تهیه کنید. اینجا بود که کتابم کو برای راهنمای هرچه بهتر شما و کمک به خرید کتابی که دوست دارید، شکل گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سرگرمی و تفریح