اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970723321959922

پیدایش بازی‌های رومیزی

بازی های رومیزی از منچ تا استوژیت

کد: 13970723321959922

https://goo.gl/1UiJvp

، تهران , (اخبار رسمی): پیدایش یا همان شکل‌گیری بازی‌های رومیزی از همان زمان پیدایش انسان در کشورمان نیز وجود داشته که بقایای آن در جیرفت و در شهر سوخته سال ها بعد پیدا شد. اقوام «بازی دوست» خودشان را با بازی‌های گروهی و معروف دوز، منچ، دبرنا و مار و پله سرگرم می‌کردند.

بازی های رومیزی از منچ تا استوژیت
سری جدید بازی استوژیت به تازگی وارد بازار شد.

یکی از همین بازی های جذاب و پرفروش بازی فکری استوژیت است که محصول انتشارات هوپا می‌باشد که تولید جدید آن بزودی در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی عرضه خواهد شد.

پیدایش یا همان شکل‌گیری بازی‌های رومیزی از همان زمان پیدایش انسان در کشورمان نیز وجود داشته که بقایای آن در جیرفت و در شهر سوخته سال ها بعد پیدا شد. اقوام «بازی دوست» خودشان را با بازی‌های گروهی و معروف دوز، منچ، دبرنا و مار و پله سرگرم می‌کردند.
اما با پیشرفت تکنولوژی و نیاز های انسانی و آموزش های بیشتر باعث بروز جرقه فکری جهت ساخت و تولید بازی های رومیزی متناسب با سلایق و علایق افراد گردید.


گروهی از همین دسته از بازیها، فکری و استراتژیکی هستند یعنی هم باعث بالا بردن قدرت فکر و هم سرعت و دقت عمل در بازی دادن مهرهها یا کارت ها و بازیکنان یک بازی است.
یکی از همین بازی های جذاب و پرفروش، بازی فکری استوژیت است که محصول انتشارات هوپا است و تولید جدید آن بزودی در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی عرضه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتابم کو

به سرزمین کلمات خوش آمدید شاید برای شما هم پیش آمده که بخواهید کتاب بخوانید اما ندانید چه کتابی! شاید هم یک کتاب خوانده اید و مزه اش زیر زبانتان رفته و با خودتان گفته اید: «کاش یه کتاب دیگه این شکلی بخونم» و ندانید چطور می توانید کتاب مورد علاقه تان را از کجا تهیه کنید. اینجا بود که کتابم کو برای راهنمای هرچه بهتر شما و کمک به خرید کتابی که دوست دارید، شکل گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | سرگرمی و تفریح