اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970722321579725

مونته نگرو کاندیدای عضویت در اتحادیه اروپا است

اخذ پاسپورت مونته نگرو از طریق سرمایه‌گذاری

کد: 13970722321579725

https://goo.gl/NPEH64

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری، امکان اخذ تابعیت مونته نگرو را به افراد خارجی و غیر اروپایی از طریق سرمایه گذاری با مبلغی مشخص می‌دهد.

اخذ پاسپورت مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری
اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری

کشور مونته نگرو در بالکان، جنوب شرقی اروپا  قرار دارد و جمعیت آن 650,000 نفر است. ارز رایج مونته نگرو، یورو است و تولید ناخالص داخلی آن، 11.3 میلیارد یورو است.

مونته نگرو دارای ساحلی زیبا و منطقه شمالی کوهستانی است و سالانه بیش از 1.6 میلیون توریست از این کشور دیدن می کنند.

سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مونته نگرو در سال 2016، دارای روند ثابت جا به جایی سرمایه  با ارزش 687 میلیون یورو بود. رتبه مونته نگرو در شاخص توسعه انسانی در سال 2015، از میان 188 کشور، چهل و نهم بود.

در کشور مونته نگرو، مالیات بر در آمد شرکت‌ها تا 9 درصد، نرخ مالیات بر درآمد شخصی 9 درصد و نرخ مالیات بر ارزش افزوده کلی 19 درصد است. مونته نگرو کاندیدای عضویت در اتحادیه اروپا است و می‌تواند تا سال 2025 عضو اتحادیه اروپا شود. این کشور عضو شنگن نیست.

برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو 350,000 یورو هزینه دارد. برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری، امکان اخذ تابعیت مونته نگرو را به افراد خارجی و غیر اروپایی از طریق سرمایه گذاری با مبلغی مشخص می دهد. این برنامه پذیرای 2,000 درخواست است و به مدت محدود 3 سال اجرا می شود.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو
سرمایه گذاری با مبلغ 250,000 یورو در پروژه های عمرانی تایید شده از طرف دولت، در نواحی توسعه نیافته مونته نگرو امکان پذیر است. یا سرمایه گذاری به مبلغ 350,000 یورو در پروژه‌های عمرانی تایید شده دولت، در نواحی توسعه یافته مونته نگرو را می‌توان انجام داد.

دولت مونته نگرو به ازای هر درخواست، 100,000 یورو هزینه اضافی از متقاضی دریافت می‌کند. بنابراین در کل، هزینه‌های برنامه تابعیت و پاسپورت مونته نگرو از طریق سرمایه‌گذاری به ازای هر درخواست  حداقل 350،000 یورو هزینه دارد.

دولت مونته نگرو انتظار دارد تا از طریق این برنامه، سرمایه گذاری‌های خارجی را به خود جذب کند و فعالیت‌های اقتصادی را افزایش دهد.

بررسی صحت اطلاعات و پیشینه افراد

دولت مونته نگرو اعلام کرده است که نمایندگان خوش‌نام و متخصص در بررسی صحت اطلاعات و پیشینه افراد متقاضی و همچنین برخی از مشاوران حسابرسی خوش نام را استخدام می‌کند تا همه جوانب لازم بررسی شوند.

پاسپورت مونته نگرو

پاسپورت مونته نگرو در جهان رتبه چهل و دوم را دارد و و اجازه سفر بدون ویزا به 123 کشور از جمله کشورهای حوزه شنگن، روسیه، ترکیه، سنگاپور و غیره را ارائه می‌دهد. برای سفر به بریتانیا، کانادا، استرالیا و ایالات متحده، ویزا لازم است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه تابعیت و پاسپورت مونته نگرو می‌توانند با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی