اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970730323236948

نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی فراخوان داد

آغاز ثبت نام بخش عمومی نمایشگاه چهارمین جشنواره ملی اسباب‏‌بازی

کد: 13970730323236948

https://goo.gl/gkMAvw

، تهران , (اخبار رسمی): در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‏‌بازی، با تاکید بر کاربردها و کارکردهای گوناگون بازی و اسباب‌بازی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، به بازی‌های مختلفی چون بازی‏‌های حرکتی و مهارتی، فکری و رومیزی، بومی و محلی پرداخته خواهد شد.

ثبت نام بخش عمومی نمایشگاه چهارمین جشنواره ملی اسباب‏ بازی آغاز شده است.
پوستر چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی منتشر شد.

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از 26 تا 30 آبان 1397 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

جشنواره ملی اسباب‏‌بازی امسال دارای دو بخش نمایشگاهی «عمومی» و «تخصصی» در فضاهای جداگانه است که پیش‌تر فراخوان بخش تخصصی آن اعلام شده بود و اکنون دبیرخانه جشنواره، فراخوان بخش عمومی این رویداد فرهنگی را نیز منتشر کرده است.

بر همین اساس در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‏‌بازی، با تاکید بر کاربردها و کارکردهای گوناگون بازی و اسباب‌بازی کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، به بازی‌های مختلفی چون بازی‏‌های حرکتی و مهارتی، فکری و رومیزی، بومی و محلی پرداخته خواهد شد و والدین، مربیان و معلمان تاثیرات آموزشی و فرهنگی بازی‌ها و اسباب‌بازی‌ها را در ارتقای مهارت‌های مورد نیاز فرزندان و شاگردان خود ملاحظه خواهند کرد.

این نمایشگاه قرار است با همکاری ستاد توسعه فن‌آوری‏‌های نرم و هویت‌‏ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‏‌جمهوری و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی و با مشارکت فعالان این عرصه و ارایه دهندگان خدمات مرتبط با بازی واسباب بازی اعم از نهادها و سازمان های دولتی، شرکت ها و موسسات بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارایه ظرفیت‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و درمانی بازی و اسباب‌بازی به‌‏صورت عملی و عینی به عموم مخاطبان اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان به ویژه والدین و مربیان اعلام شده است.

از دیگر اهداف این نمایشگاه، معرفی خدمات بازی محور نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در سطح کشور است که به منظور حمایت از خدمات و کالای ایرانی و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر بازی و اسباب‏‌بازی انجام می‏‌شود و ابعاد ترویجی صنعت اسباب‌بازی را به نمایش خواهد گذاشت.

بر اساس این گزارش تمامی سازمان‏ها و نهادها، شرکت‌ها و موسسه‌ها و سازمان‌‏های مردم نهاد ارایه دهنده خدماتی چون مشاوره بازی، بازی درمانی، آموزش از طریق بازی، فضاهای بازی آموزشی، مسابقات و رویدادهای بازی محور و... برای حضور در این نمایشگاه می‏‌توانند به نشانی ww.irantoyassociation.com مراجعه و درخواست ثبت‏‌نام کنند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‏توانند با شماره 09350808870 تماس بگیرند.

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از 26 تا 30 آبان 1397 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیزلند

مرجع ارائه اطلاعات آموزشی در مقاطع دبستان، متوسطه دوره اول و دوم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]