اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980426386306948

بهترین پیشنهاد برای آینده

اولین بازیکنِ بازی «کار و بار» باشید!

کد: 13980426386306948

http://bit.ly/2SwZ2ft

، تهران , (اخبار رسمی): بازی‌های فکری با موضوع اقتصاد و تجارت، علاوه بر این‌ها، محملی برای آموزش و تمرین مذاکره، حساب‌گری، معامله و چانه‌زنی است. بازی «کار و بار» یک بازی رومیزی اقتصادی است که در آن بازیکن با فرصت‌های گوناگون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهایی روبرو می‌شود که در عین جذابیت، ریسک‌هایی نیز دارند.

اولین بازیکنِ بازی " کار و بار " باشید!
طراح بازی برونو فدوتی

پس از آن‌که سال‌ها نسخه‌های مختلف بازی‌های رومیزی خارجی با ژانرهای اقتصادی و تجاری توسط علاقه‌مندان تست شد و حتی برخی از این بازی‌ها، موضوعات و عناوینی داشتند که به‌سختی می‌توان تلفظ‌شان کرد، این بار یک بازی رومیزی با ایده‌ای جدید،«کار و بار»ی ایجاد شده است.

بازی‌های فکری در تمام ژانرهایش، منجر به افزایش تمرکز و تمرین تفکر استراتژیک، رقابت و برنامه‌ریزی است. بازی‌های فکری با موضوع اقتصاد و تجارت، علاوه بر این‌ها، محملی برای آموزش و تمرین مذاکره، حساب‌گری، معامله و چانه‌زنی است.

«کار و بار» یک بازی رومیزی اقتصادی است که در آن بازیکن با فرصت‌های گوناگون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهایی روبرو می‌شود که در عین جذابیت، ریسک‌هایی نیز دارند. پس از غربال فرصت‌های بهتر از بین کسب‌وکارها و حذف به‌دردنخورها، بازیکن به‌صورت مخفیانه پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌دهد. هم‌چنین در طی بازی باید با مذاکره و قانع کردن رقبا بتواند سرمایه‌ی لازم را برای پروژه‌ای که در دست دارد، جمع آوری کند. در پایان موفق‌ترین سرمایه‌گذار، برنده‌ی بازی خواهد شد.

در ضمن جشن رونمایی از بازی جدید کاروبار هم با حضور طراح بازی برونو فدوتی روز جمعه، ۲۸ تیرماه در فروشگاه هوپا تهران‌پارس از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار شد.

علاقه‌مندان برای تست کار و بار می‌توانند به لینک ffo.ir/karobar-rep مراجعه کنند.


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیزلند

مرجع ارائه اطلاعات آموزشی در مقاطع دبستان، متوسطه دوره اول و دوم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح