اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117232106948

رونمایی از وب‌سایت کتاب و محصولات فرهنگی ویژه کودک و نوجوان «کتابم کو»

24 ساعته کتاب سفارشی خود را تحویل بگیرید

کد: 13951117232106948

https://goo.gl/87tZRp

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت «کتابم کو» با شعار «هر کتابی شایسته‌ خواندن نیست؛ ما بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم» طراحی و برنامه‌ریزی شده تا بهترین کتاب‌ها و بازی‌های فکری با اطلاعات کامل درباره محصول در اختیار مخاطب قرار ‌گیرد.

کتابم کو، فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ویژه کودک و نوجوان

ویژگی بارز این سایت نسبت به سایت‌های دیگر این‌ است که تمام محصولات موجود، بر اساس گروه سنی، پایه‌ تحصیلی، ژانر داستان، سلیقه و علاقه‌ مخاطب و زیر نظر متخصصان ادبی و روان‌شناسی دسته‌بندی شده‌است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تیزلند، این وب‌سایت برای مخاطبین کودک و نوجوان، و هم بزرگسال (والدین) طراحی و برنامه‌ریزی شده تا بهترین کتاب‌ها و بازی‌های فکری منتشر شده را با اطلاعات کاملی درباره محصول در اختیار مخاطب قرار ‌دهد.

امتیازی که این وب‌سایت را نسبت به دیگر سایت‌های کودک و نوجوان برجسته و متمایز می‌کند آن‌ است که تمام محصولات موجود، بر اساس گروه سنی، پایه‌ تحصیلی، ژانر داستان، سلیقه و علاقه‌ مخاطب و زیر نظر متخصصان ادبی و روان‌شناسی دسته‌بندی شده‌اند و با اطلاعاتی که درباره نویسنده یا مترجم اثر، نقد‌ها و یادداشت‌های منتشر شده در رسانه‌های داخلی و خارجی، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی و ... ارائه می‌دهد و به مخاطب خود کمک می‌کند تا دقیق‌ترین و بهترین انتخاب را داشته باشد. 

بر اساس این گزارش، «کتابم کو» اولین وب‌سایتی است که علاقه‌ مخاطب خود در ژانر‌های مختلف علمی، تخیلی، افسانه‌ای، جنگی و ... را زیر نظر گرفته و بر اساس آن پیشنهادهای دیگری برای خواندن به مخاطب خود ارائه می‌دهد.

بر همین اساس، دیگر اهداف این وب‌سایت را می‌توان به ارائه‌ کتاب‌های منتشر شده در زمینه‌ روان‌شناسی و تربیت کودک و نوجوان، به مخاطبین بزرگسال خود (والدین) کمک کند تا آگاهی و دانش بیشتری درباره‌ این گروه سنی پیدا کنند و متناسب با نیاز کودک یا نوجوان خود محصولات فرهنگی را بخرند.
گروه مدیریتی این وب‌سایت درصدد است تا در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی مخاطبان خود باشد و سفارش‌های ثبت شده را در کمتر از بیست و چهار ساعت (تهران) یا نهایت چهل و هشت ساعت (شهرستان‌ها) به دست مشتری‌ها برساند.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی الکترونیکی این وب‌سایت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیزلند

مرجع ارائه اطلاعات آموزشی در مقاطع دبستان، متوسطه دوره اول و دوم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]